Kaj vidite na sliki?

Tole je kavna usedlina, ki je nastala v Vanjini šalčki kave,… sodelavkina mami in od druge sodelavke tašča🙂. Torej, jaz sem pred ogledom slike pač slišala kaj naj bi to bilo in ko sem sliko pogledala mi je bilo takoj jasno kaj se je prikazalo…

Me pa zanima vaše mnenje,.. domišljija… prva ideja kaj bi to bilo? Mogoče bo bolj vidno, če se osredotočite na zgornji del slike. Me zanima kaj boste povedali🙂

Published in: on junij 11, 2008 at 5:00 am  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/06/11/kaj-vidite-na-sliki/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 KomentarjevKomentiraj

  1. js vidim odtis pasje tačke🙂

  2. @m&m: Zanimivo. Prej je ne bi vidla, zdaj ko pa sem prebrala tvojo idejo tudi ni slaba. Zato niti nočem povedat kaj smo mi not našl, ker pol ne bo več drugih odgovorov, ker bodo vsi videli enako. Bom še mal počakala.😉

  3. Verjetno ste videli 3 kralje, Marijo pa Jožefa…🙂

  4. @Robi: ODLIČNO! Sicer nisem versko – cerkveno “bitje”,… sam ko so mi pokazal kaj naj bi bilo v usedlini sem takoj vidla. Zgoraj desno je mali, na sredini Marija (krona…), levo pa Jožef.

  5. ja dio mio, pa res, zdej tud js to vidim🙂

  6. @m&m: mhm, dio mio! Sm rekla. Je kr divja slika, a?

  7. vidim pesceno uro in kaze 10 do dveh!

  8. @kzt: zanimivo kaj dela domišljija, ja.

  9. lahko bi bil tud duhec, ko gre skozi nekaj ozkega ven…

  10. @M&M: Aladin😉

  11. Jaz vidim Kristusa, ki se na kolenih joče in z dlanmi pokriva usta (desno na sliki), nad njim je embrij, zarodek moškega spola, ki ga obdaja svetniški sij, poleg je neka gospa z pokrivalom in prav tako obdana z ezoteričnim avrelističnim žarčenjem, na levi pa je nek model z brado, katerega pomena pa ne vem. Cena šloganja je 25 € 50 centov, možnost plačila v treh obrokih.

  12. Aja, pozabil bistveno! Gospa ima čez usta belo masko, kot se uporabljajo v bolnicah za sterilizacijo ali pri okužbah z pljučno verzijo bakterije MRSA.

  13. @dronyx: hvala za šloganje – zelo izčrpno poročilo, lahko plačam prek klik-a? 😆 😉

  14. Klika nimam, sprejemam pa v skrajni sili tudi kar gotovino.😉

  15. @onyx: No, ok. Pol pa modra kuverta, ne?😉

  16. Js vidim pa samo dojenčka – no, če sem natančna embrio.😀

    Ti tudi?

  17. Odtis sprednje desne šape bengalskega tigra v razmočenem blatu😉

  18. @FreyaKali & Zokn: no, dojenčki in šapice prevladujejo.🙂

  19. in the know

    Kaj vidite na sliki? | Easy_Riderka – get your motor running

  20. Freddom Mentor reviews

    Kaj vidite na sliki? | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

