When dreams come true

Ma ej sej to človk dobi kr kurjo kožo, ej. No, takle je blo. Včeri pač sanjam en dogodek,… (oseb in dejanj ne bom omenjala) pač da sem nekam pršla,… pa je oseba ki sedi nasproti mene popolnoma sesuta, razočarana,… objokana,… in jst pač vprašam kaj je narobe,… in pol pač steče pogovor… TO SO BILE SANJE.

DANES pa se popolnoma cela zgodba s popolnoma isto osebo ponovi v realnosti. Hallooooo, aj em fakin fortune teller.

Ne sam res je mal spoookey tole ej. Se je že vam zgodilo kaj podobnega?

Published in: on junij 20, 2008 at 7:00 am  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/06/20/when-dreams-come-true/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 KomentarjevKomentiraj

  1. hmmm, ne na tak način…da bi sanje postale resnične…poznam tisto….že videno,ko parsekundni filmček vidiš, pa točno veš kaj se bo naredilo še naslednjih par sekund. drgač pa ja, kadar sanjam potres, se le ta res zgodi ali pa se je zgodil v času mojih sanj. za čas sanj pa vem, ker se vedno zbudim in pogledam na uro. ko vstanem, pa hop na net in prečekiram potrese. mal čudno, vem.

  2. @m&m: Ja ej točn to. Filing je kr kriipppyyyy ko se to zgodi.🙂

  3. Uf… podobni dogodki, ki jih sanjam se kar dostikrat zgodijo.
    Ti… neki povej🙂 A si ti okol 10:15 kaj mimo kafiča Glazija šetala še z 2 ženskama??

  4. @Tamara: Jaaaa, veš da sem bla. Kje/ktera si bla pa ti? Bi me ja pocukala!!! 🙂 Vsak petek gremo babe na drink namesto malce – friday chat🙂

  5. Eeeee se je men zdel! Ma tam za tazadnjo mizo sem sedela.🙂 Pa še tko gor sm te pogledala pa rajš nisem cuknala za rokav da ne bi čudna izpadla. Ja tko je če delamo 200m narazn😀

  6. @Tamara: no, zdej ves keera sem, tk da komot cukneš! Bolj boš ti natrofla na tapravo kot jst, ker sej veš da jst slike popam zraven velikrat v blogu.

  7. Ja sej🙂 Drugač tko ne bi vedla🙂
    Naslednjič te bom spodbila😛 Si tok ravno gledala da je blo kr hudo😛

  8. @Tamara: ma ja, fora je da imamo strogih 30 minut,… in pol sem čakala in čakala da so še ostale dve pršla,… in sem direkt gledala proti ovinku, od koder nej bi se pojavle😉

  9. a se vedve s T. ne poznate osebno al kok?😀 Sm pa skoz mislu da se

    jeeee, I was first 🙂

  10. @Saš: njet! Midve sva se tule gor spoznale,… pol sma ugotovile, da delama čist skupi, pa da je moj sodelavec Tamarin žlahtnik, pa danes me je vidla… tako da NE PREJ SE NISVA POZNALI.😀

  11. opala! Na isti dan o isti temi, to pa ni kr tko;).

    Drugače pa, ne, da bi se mi točno enako zgodilo kot v sanjah, ne. So bili pa kakšni izseki, kakšni trenutki neverjetno podobni tistim v sanjah. Je pa res, da se mogoče sanj enostavno nisem dovolj natančno spomnila. Kdo bi vedel;)

    Pozdravčič

  12. @ sheehs: ja res hec da je padla enaka tema na isti dan🙂

  13. Meni se tudi dostikrat zgodijo podobni dogotki.Tudi mi se zgodi da nekatere ljude katere sanjam,a nisem ih dolgo videla,vidim naslednji dan.Sanjala sem da sem noseca in da bom rodila fanteka,in to mi se res zgodilo,
    tako da verjamem v taksne stvari.

  14. @Tanja: se spomnim da ko sem bila še v obdobju izpitov se mi je tako v živo sanjal v noči pred izpitom, da zjutri sploh nisem vedla al je izpit že za menoj,… al je tisti dan čas za izpit.🙂


Leave a Reply

