R.I.P Marko

Bili smo parkrat skupaj in današnja novica me je šokirala!

KLIK

Motoristi (prav tako pa tudi vozniki avtomobilov) prosim pazite in vozite po pameti!

(pa kaj, ko lahko v nas uleti drugi).

PREVIDNO!!!

Published in: on junij 29, 2008 at 5:48 popoldan  Comments (29)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/06/29/rip-marko/trackback/

RSS feed for comments on this post.

29 KomentarjevKomentiraj

  1. Jao, jao, kaj to folk počne s sabo. Nikoli nisem vozil ali se vozil z motorjem. Verjetno je občutek odličen, občutek moči, ne vem kako je s čoperji, sam kakor opažam so ponavadi nesreče ravno s temi “t hitrimi” <- sej veš katere mislim.

  2. Aja pa še nekaj. Če se že more fentati, naj samo sebe, pa naj ne poškoduje vsakega in vseh njemu nasproti. Še 1x jao!

  3. Pa kaj pišeš JureG? Če je vozil PRAVILNO: kar pomeni po omejitvi in vse. Avtomobilist mu je pa cesto zaprl.
    Ja Easyriderka… pogrešali ga bomo. Full.

  4. @JureG: Ja mogoče je res da je čoperistov manj-vpletenih v nesreče, sam veš sej lahk greš peš pa te zbije kolesar. Pa na žalost je vedno več izsiljevanja s strani voznikov avtomobilov. Škoda res. Zdaj je prepozno za debato kriv/ne kriv,… umrl je še edn! Pa sej se ni šou fentat! Rekel je pač da gre mal na motor, da že dolgo ni bil. Sploh pa je nepravično da umre velikokrat tisti, ki se pelje pravilno in je izsiljen s strani nasproti vozečega. No, sej pravim zdaj je prepozno za debate… njega ni več😦

    @Tamara: Mene je skor kap, ko mi je sodelavka danes povedala,… ne morm verjet – še vedno ne!!! Cel dan že imam cmok v grlo. FAAAAK!!!!!

  5. Verjemi da nisi edina, ki ne more verjet. Itaq veš… bogi njegov brat in njegova punca. Samo upam, da norija čimprej mine, da se lahko v miru prepustita žalovanju.

  6. @Tamara: Ej točn to! To me najbolj skrbi, ker brat je pa resnično zdej ČIST sam. Pa kok lahk ma edn tulk nesreče v življenju. Bogi je! Njemu in Markovi punci želim sam mir in čimmanj boleče trenutke – čeprav vem da to v tem trenutku ni možno.

  7. Ja… ni lahko. Sploh.

  8. @Tamara:😦

  9. Uf, tole je pa kriza.

  10. Samo nekaj… OK, naj počiva v miru, vsakega mi je žal. Vendar me moti predvsem ena stvar. Kolikor sem jaz slišal, naj bi voznika avtomobila morali rezati iz avtomobila. In to kljub temu, da je motorist trčil v njegov DESNI bok. Torej je trčenje moralo biti kar konkretno. Resda je avtomobilist motorista izsilil (teoretično), vendar predvidevam (ugibam), da do tega ne bi prišlo, če bi se motorist pripeljal vsaj približno okoli omejitve hitrosti. Seveda je sedaj po bitki vsakemu lahko biti general, vendar mi najeda to, da je nekdo za medije po defaultu kriv, kljub temu, da je krivda lahko deljena. V bistvu se ne gre toliko za kriv/nedolžen, ampak za življenje/smrt.

  11. @Soulman: se strinjam. Kot je nekdo omenil je pisalo, da je vozil pravilno. Morda je smer imel pravilno, hitrost pa močno dvomim. Od kar se vozim po cestah, lahko motoriste, ki so vozili po omejitvi naštejem na prste obeh rok. Videl sem tudi kaj naredi z motoristom, ko s 50 prileti v bok avta, s tem da je imel trenutek časa za zaviranje. Predvsem bi zaradi prometnega znaka, ki je nakazoval odcep lahko bil malenkost bolj pozoren. Motorist v tem primeru odnese le z nekaj odrgninami (seveda mora biti primerno oblečen)

    Ravno teden dni nazaj, sem za potrditev svojega firbca moral na AC pohiteti preko 170, ker nisem verjel, da je motor pred mano imel kratke hlače in obute natikače. Če sem ga s 180 dohitel, jih je imel vsaj 170. In kdo ga bo potem praskal s ceste, ko ga bo sleklo s kože in kosti. Le zakaj so si zamislili nove prometne znake flourescentne barve, ki opozarjajo motoriste. A jih kljub velikosti opazi kdo? Motorist? Malo morgen, mimo njega se je peljal, ko da ga lovi horda podivjanih ljudožercev.

  12. jaz sem danes govorila z osebo, ki je vozila za tem nesrecnim Markom (naj pociva v miru), dejala je, da je motorist pripeljal zeloooo hitro in je bil tudi v kratkih hlacah in majici. Ta je videla cel potek nesrece ki se je odvil v par sekundah in je poklicala pomoc….
    Se sedaj ne more spati, ponesrecenega motorista ji pa niso dovolili pogledati…. ….

  13. @Kzt: torej, sem imel prav. Krivdo bo celo življenje nosil voznik, ki je KAO izsilil. Grrr, takega motorista bi v primeru, da preživi, lastnoročno zbrcal, čez motor pa z valjarjem. Si ne zasluži drugega, pa naj se sliši še tako barbarsko.

  14. Pa ne ga srat, fantje…on je pripeljal PO PRAVILIH…

    @sekundek: jaz bi ga postavil na motor, na zadnja kolesa navijačil pomožna kolesa, roke zvezal za hrbet, dal na AC na vozni pas v kontra smer, navil gas in upal, da naleti na šleparja. Pa naj uživa v hitrosti… Sreča je samo, da je odnesel samo sebe in upam, da bo z avtomobilistom vse OK.

  15. Mogoče off topic (ali pa ne)…Z vsem spoštovanjem do starejših voznikov, se mi zdi, da jih polovica ni več za v promet….pišem iz lastnih izkušenj in ne glede omenjenega dogodka….. dejstvo je, da 67-letnik ne zmore več dohajati gužve in norije, ki se je pojavila v zadnjih letih v prometu…..pazite tudi na njih!!

  16. @Soulman: Marko je pripeljal po pravilih ja. In iz avtomobila so rezali Marka, ki je v šasiji ostal vkleščen. Zanimivo ane, da vedno ko je prevelika hitrost napišejo to; tokrat pa niso. Zakaj?
    Update za vse ostale: voznik je Markovega kolega, ki se je peljal pred njim spustil naprej, Marka pa je zgleda spregledal. In ga ne kao ampak ornk izsilil.
    In še enkrat Soulman: upam, da se zavedaš kaj si napisal, da bi naredil. In predvsem upam, da se tebi kdaj kakšen sorodnik ne ubije na motorju. Meni se je. Ja prav imaš – ravno Marko. Ne zagovarjam ga, ker vem kako je vozil drugače, vem pa tudi, da je tokrat vozil pravilno. Lahko bi celo rekel, da za spremembo. In veš tvoji komentarji kaj bi naredil so izpod nivoja. In res upam, da kdaj koga v kakšni nesreči ne izgubiš in potem bereš takšne idiotske komentarje kot je bil tvoj. Sploh če boš vedel, da ni kriv.

  17. @SoulMan in Sekundek!!! : glih tulk (če ne še bolj) kot gredo vama na živce VSI motoristi, gredo meni totalno na živce takšni posamezniki – ki nas motoriste mečete vse v en koš razbijaških podivjanih norcev! To kar pišete je krivica. Smo tudi takšni, ki se na motor vsedemo z razlogom da se peljemo malo naokoli, z užitkom in v miru! Ne bom rekla da pa zdej ni norcev na cesti,… samo ni to pravilo, da če sediš na motorju SI NOREC. Kot pa da ni norcev v avtih no. Pa še več jih srečam kot na motorju. A ko je pa nesreča avto – avto s smrtnim izidom pa noben ne piše kok je kdo izsiljeval,… prehiteval,… Mah brezveze. Sploh se mi pa zdijo takšni komentarji totalno neprimerni ob objavi kot je tale, kjer sem želela samo v spomin Marku napisati par stavkov.

    @AndrejK: točn to ej! Tudi o tem bi se dalo razpisati, pa se vsi vedno vpikujejo samo v motoriste. Tudi ostareli ljudje so tapravi za na cesto, ja. Glih danes smo iz gostilne ob cesti opazovali eno zelo staro gospo za volanom. Ona je taprva ki ne bi smela it na cesto, ker je s svojo polžjo vožnjo in postavljanjem na nasportni pas na semaforju ogrožala življenje drugih. A oni so pa le bogi ker so pa stari in njim pa noben nč ne bo reku, ne.

    @Tamara: res je. Jst v primeru smrti nikol ne bi mogla takle ostro komentirat, pa naj bo krivda 500% na strani voznika avtomobila ali motorista. Ne vem kak lahko, no.

  18. Ah Eva veš “takšnim” ne pride do živega nič – pač ni kulture, spoštovanja ali uvidevnosti (po možnosti ničesar). Ti mu lahko milijonkrat poveš, da ni(sm)o vsi motoristi enaki pa bo on še vedno videl samo norce.

  19. @Tamara: Ja, res škoda da je tako.😦
    Ma sam da za sebe že vemo kako in kaj je na stvari! Samo to je važno !!!

  20. ahh, nimam besed….😦

  21. Vidim, da sem konkretno razburil duhove. Naj se najprej opravičim, če sem koga prizadel z izjavo, v isti sapi pa dodam, da niti slučajno ni bila namenjena direktno Marku. Bila je namenjena vsem tistim motoristom (ne VSEM motoristom, kot si nekateri zopet napačno razlagate), ki so mnenja, da so s 180KM med nogami boga za jajce prijeli. In roko na srce, takšnih je ogromno…relativno gledano več, kot med avtomobilisti.

    Nikakor pa vas ne mečem vseh motoristov v isti koš, ker konec koncev tudi sam razmišljam o nakupu čoperja.

    Še en dodatek, zakaj je moj prejšnji komentar bil napisan v takšnem tonu… Ste že kje v medijih prebrali, da je kateri “izsiljeni” motorist uradno pripeljal s “neprilagojeno hitrostjo”? Jaz se ne spomnem, da bi… In to me razkuri. Še enkrat…niti najmanj nisem naperjen proti motoristom. Le proti divjakom. In te bi v primeru, da bi trčenje (ki bi se zgodilo po njihovi krivdi) posadil na motor s koleščki.

    Pa še en dodatek…tudi jaz sem padel pod vpliv medijev, saj sem tam zaznal, da naj bi voznika avtomobila rezali iz vozila. Ker smatram Tamaro v tem primeru za bolj kredibilno, umikam izjavo.

    Če nisem bil dovolj jasen, še enkrat…Marka nisem poznal, vseh dejstev nesreče ne poznam. Le namigujem, da ni nujno, da je vedno vse tako, kot napišejo naši “zelo kredibilni” mediji in da je čas, da se nekateri motoristi zamislijo nad dogodki ter razmislijo, ali smo res avtomobilisti tisti ta zlobni…

    Peace…

  22. Hvala. Lepa razlaga. In na tem mestu povem, da se v tem primeru vsekakor strinjam s tabo.
    Niso pa vedno avtomobilisti tazlobni ne. Vem, da dostikrat motoristi vozijo povsem brezglavo (na tiste tudi sama pizdim), vendar ni pa v vseh primerih tako. Iz avtomobila so rezali Marka in voznika avtomoblila. Da smo natančni.🙂

  23. @Soulman: Sej je kul. Moj namen definitivno ni kreganje tule gor. Pač vsak napiše kaj misli in to je to. Je pa res da so novinarji eno, realnost pa čist neki drugega, ja. Pa ful velik je posplošvanja da smo motoristi norci, zato me mogoče mal takele debate kdaj preveč “pogrejejo” in kej pač napišem pol v bran tapametnim motoristom. No, ti pa le hitro po enga čopija, da si bomo lahko kdaj na cesti pomahali😉 Peace! Get your motor runnin`😉

  24. No, potem pa še enkrat…pa da zopet slučajno ne bom napačno razumljen… Iz avtomobila so rezali tudi avtomobilista? In to kljub temu (se že ponavljam…), da ga je Marko zadel v desni bok? Ste že videli bočne crash teste avtomobilov? Resda ima motor manjšo čelno površino, kot tista prikolica, ampak vseeno…roko na srce…tole ni mogla biti prilagojena hitrost.

    Zakaj je uradni razlog za nesrečo izsiljevanje? Ker je to pravi vzrok za nesrečo. S tem se je nesrečo povzročilo. Aaaaampak…kaj sedaj Marku pomaga, da uradno ni kriv? Če (ja, vem…če čebula ne bi imela če…) bi situacija bila drugačna (bi se Marko pripeljal počasneje), bi se dalo iz tega še kaj narediti. Konec koncev, če sem pravilno obveščen, je vozil R1-ko. In ta motor naj bi bil vsaj kolikor toliko okreten in odziven (popravite me, če se ne motim). Torej, če ni ata res zapeljal 10m pred njega (tega ne bomo nikoli izvedeli), bi zadeve bile drgačne. Ampak to so samo špekulacije in zgodbica o vojni in generalu…

  25. Jop. Prav si prebral. Voznika avtomobila so rezali ven, ker je Marko s svojim telesom zmečkal avto do te mere… Drugače pa: motor deluje kot nož… oz. puščica (se zarine glooboooko). Po moje niti voznik ni kriv, ker sta se motorista pripeljala en za drugim – in je (vsaj po mojem mnenju) videl samo prvega, katerega je spustil. Marka je pa spregledal. Definitivno je tragično in so zdaj res vsa ugibanja “če bi” in “kaj če” nepotrebna.

  26. @Soulman & Tamara: ja ČE bi in KAJ ČE NE BI… upajmo samo da bo takšnih novic manj, oz. da jih sploh ne bi bilo.😦

  27. Tamara in Eva: sem vmes napisal, da motoriste, ki vozijo po pameti lahko preštejem na prste rok, torej nekaj vas je. Vendar me je slednja objava zbodla predvsem zato, ker se je krivda valila na voznika avtomobila. Sicer pa tem zgodbam nikoli ne bo konca, zato se mi zdi nadaljnje razpredanje na tem mestu brezpredmetno. Vsi smo krvavi pod kožo. Morda nasvet, dajte na teh srečanjih malo ostalim divjakom razložit, da takšno početje ni ravno pametno. Morda bo kdo celo razmislil, predem sede na motor.

  28. @sekundek: ja sej te razumem, sam kot sem že 100x povedala pade vedno avtomatsko (ne pravim zdej od tebe ampak od večine ljudstva) na človeka ki se vsede na motor takoj: divjak, norc, samomorilc, morilc, psihič vandal, razbijač, pjanc… Zakaj temu tako? Ker verjetno ko divjajo motorji mimo njih si le ti zapomnijo samo divjake, ko pa kdo lepo pelje za njimi pa ne bodo rekl joooo kak luškan “pridn” motorist, ker to enostavno ne opazijo. Al pa si mislijo: ” no, dej me že prehit, norc” – pa sploh ni nujno da je za njimi divjak.

    No, sej tu ni kej razpravljat, ker tak ko za metalce pravjo vsega in svašta, tak tut za raverje (tut jst sem v norih letih šla na par rave party-jev, pa nism niti enga E-ja poskusla,… al karkoli…) pravjo to in ono, tak pač tut motoriste mečejo v en koš.

  29. […] zdej da smo VSI motoristi itak norci in spet s komentarji zanetit vroče debate, kot se je to že zgodilo, ker moj namen tele objave ni tak. Ampak res, […]


Leave a Reply

