Žalska noč

Ker (poleg Siddharte seveda) zelo rada slišim v živo tudi DanD, smo se kot vsako leto tudi letos odpravili pogledat na Žalsko noč. Letos je bil plan na ROCK odru takšen:

– Interceptor,

– Aperion,

– DanD

in BigFootMama.

Ker je bil Grega v foto akciji že od samega štarta – od 19h, mi je fajn domov po telefonu javljal katera skupina je zaključla in kaj sledi, ker se mi ni dal od 19h tam bit… Tako da ravno ko sem pršla je Aperion že zaključval in prišli so naši DanDjevci. Med publiko smo naleteli tudi na trio zelo razpoloženih originalnih – prvotnih Tabujev. Tudi tokrat vas bom za ogled boljših in več slik napotila na Gregov blog, ker je Grega z Žalsko nočjo otvoril tudi svojo “uradno akreditirano koncertno foto pot“, tako da slike si kr pr njemu poglejte, za lušte prilagam 4. Se fajn dopolnjujeva. Jst tipkam – čvekam… on pa vam postreže s slikami 😉 .

Meni osebno je blo zelo všeč, da ni bilo ne vem kak vlke gužve,… definitivno pa so “rahlo” pretiravali z jakostjo ozvočenja, saj se tudi po večih prošnjah ostalih iz množice ni nič izboljšalo. Res je bilo prenaglas. Orgazmični začetek s komadom Lep dan za smrt:

so DanD po uri igranja zaključili z evforičnim štiklom – Čas.

Prišli so še BigFootMama, ki pa me ne zanimajo (stari komadi so dobri, ja) in tako smo se malo čez prvo ponoči popokali domov spat, saj je jutri še en – pester dan… striženje, likanje, pakiranje… v ponedeljek pa GREEMAAAAA !!!!!

Rock on!

Published in: on junij 29, 2008 at 1:00 popoldan  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/06/29/zalska-noc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. Ja lušno je bilo. Sploh, ko so špilali Dan D.😀

  2. @FreyaKali: sem vidla eno dobro sliko ja! Bravo! Končno si se jih lahk navžila po porazu v Tušu, a ne? Ej, sam jst sm šla pa raj mal nazaj stat, ker mi je blo čist spredi tu mač preglasno. Sicer pa sej pol zadi ni blo pa tut nč kej boljš.

  3. LOL @ Dan D…
    Poslušaj raje original Lep dan za smrt od Nietov.

  4. @tomaZ: O ne! Mi je pa DanD verzija veliko bolj všeč.


Leave a Reply

