Relaxer

Že dolgo nazaj sma ga kupila na sejmu erotike,… se ga da dobit pa tudi po internetu, obrtnem sejmu… sam res vam povem – to je izum tisočletja.

Že prej sem vedno takoj padla v trans če me je kdo po laseh čohal, masiral… in to je zdej moja rešitev. Seveda pa vseeno še bolj fajn deluje, če ga na tvoji glavi uporablja druga roka, kot čohanje sam sebi. Ampak je super, je vreden vsakega eura, ker ima k ceno, ja. Najbolj smešno pa je opazovati prijatelje, na katerih to poskusim prvič, ker je reakcija zelo močna – mravljinci po celem telesu, nekateri niti ne zdržijo najprej. Te kr strese. Super je!

Published in: on julij 4, 2008 at 5:00 am  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/07/04/relaxer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. zanimiv vir smeha in zabave.

  2. Za to sem pa jaz snemal reklamo.🙂 Poglej si na http://www.zdrava.si.😉

  3. Samo nekaj off-topic… A nisi ti na dopustu?🙂

  4. @SoulMan: ja res je! Sma na Zakynthosu in uzivama 100 na uro,… imam pa nastimane avtomatske objave,…tk da se neki dogaja – hehehe – ce se ne javim od tukaj.

  5. @kzt: sprostitev v nulo!

    @popotnik: super.

  6. O ja, o tem sem že pisala.. prvi občutki so neverjetni, pa drugi in tretji, če delaš to prepogosto te malo mine. In zdej bi mi spet bilo super če bi jo dobila v roke, no.. v tuje roke, je res bolje če te nekdo drug čoha😀
    Da ne govorim kakšna je bila reakcija v Lj na Prešercu, ko mi ga je starejša gospa porinila na glavo med lase. Malo sem zardela, ker sem pa tako zakričala da so vsi buljili vame🙂

  7. @Zvita T.v: A ne de včasih raj kak tedn nč ne čoham,… da je pol tulk boljš😉 Super je!

  8. I’ve learn some excellent sttuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
    Iwonder how so much attempt you set to create one oof these magnificent informative website.


Leave a Reply

