Sovražim dvoličnost

Takle je blo pretekli teden. Ker v svojem delu prejmem, vidim in preberem veliko različnih vlog in včasih lahko kakšno izkoristim tudi v svoj prid, oz. v tem primeru v prid mojih… sem poklicala na NeBomImenovala “inštitucijo” v Ljubljano in povprašala, kaj je pogoj za oprostitev plačila neke storitve, saj nam je bilo pred mesecem dni sporočeno, da je pogoj za oprostitev – pokojnina + prejemanje varstvenega dodatka… zdaj pa dobivam od te institucije veliko poizvedovanja o neki drugi dajatvi. Sklepala sem da so nam varstveni dodatek “ponudili” za ugriznat in da smo nehali tečnarit. Dejansko pa da varstveni dodatek ni pogoj. No, zmeda pač. Ampak to nima veze. Pišem predvsem zato, ker me je do konca razkuril odnos “odgovorne” na drugi strani telefonske veze, ki se je začel nekako takole:
Jaz: “Dober dan (se prijazno predstavim), jst bi samo vprašala kaj je pogoj, da človeku ni treba plačevati TEGAinTEGA?”

Ona vzvišeno in nadvse pomembno: “Ja, veste gospa boste morala bit pa mal bolj precizna prosm?”.

Jaz: ” Sprašujem vas kaj mora človek poleg pokojnine še prejemat, da ni treba plačvat vašega TEGAinTega”.

Ona še bolj važno in LJ-popačeno: “No vidte da gre, ne morte kr tako na hitr začet vprašana ne!”.

Jaz (z rahlo povišanim utripom): “No, a mi lahko zdej prosim mogoče končno odgovorite?”

________________________________________

Tu dalje ne bom pisala celega dialoga, ampak jst sem ji povedala pač naš primer,… ona pa se razkuri in MEN začne na dolgo in široko razpravljat o razliki med pokojnino, invalidnostjo in invalidnino. Haloooooo? Sem si mislala komi čakam da ti povem od kod kličem, pa bom še jst teb mal spredavala o pravicah … o katerih mi je tako prepotentno razlagala. Ko pa je pri meni film poknu sem jo prekinila ona pa men kot tazadnji smrklji na tem Planetu: “gospa zdej pa utihnite in mi dajte mir da vam povem, sej ste vi mene klicala in ne jst vas!”.

Ok,… pogoltnem res DEBEL cmok besa in šokirana čakam da skokodaka do konca (da lahko potem kontra udarim nazaj).

Na koncu (prepričana v znanje Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju) rečem samo še: ” veste kaj, kličem iz ZPIZa in mi je verjetno malo bolj jasno o vseh pravicah kot vam – tako da lahko takoj kar zaključiva s temlem vašim predavanjem”. Sej ponavadi kadar kličem zarad privatnega vprašanja ne vpletam službe zraven, sam tu sem pa enostavno mogla povedat od kod kličem, ker drgač ne bi z njo nikamor pršla. Joooooo, kok sovražim takšne prepotente “wanna be pomembne” uslužbenke. Sej pa mnde ja sama delam s strankami tu pa tam, da vem kok je to in da si vsak zasluži prijaznost, no. Ok, tak je pač blo – gremo naprej.

Ampak ne, pika na i (in tudi povod za tole objavo) je bila njena izjava na koncu, ko je zvedela od kod kličem: “Aha gospa potem pa takole, naj vam prijazno razložim kaj je v vašem primeru potrebno, da vam ne bo treba plačevati te storitve…” in vsa pocukrana pove svoje.

Ma dej no. Ne mi tega delat. Men že ne. Človk je človk pa al kliče iz rovt kjer ni štroma pa vode, al pa kliče iz predsednikove “palače”. Prej me je obravnavala kot zadnji drek na konc vasi, zdej pa ne ti men neki: “aha potem pa takole, naj vam prijazno razložim…”. Ja sevede. To pr men ne lavfa.

 

Svoje si povedala že v štartu – trapa.

Published in: on julij 21, 2008 at 5:00 am  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/07/21/sovrazim-dvolicnost/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. Trapa… šoja naumna :-/

  2. @Zokn: Mhm :I

  3. Ja, se strinjam s tem, tudi meni gre to do konca na živce. Samo, da ti ena ‘telefonistka’ tole odbije: “gospa zdej pa utihnite in mi dajte mir da vam povem, sej ste vi mene klicala in ne jst vas!” je pa iz pogleda tretjega (npr. mene) zelo hecno. Sem se na glas zasmejala😀

  4. @tjasulja: ja mene je skor na tla zbil od šoka, ker to se ti lahk zgodi mogoče v prvem razredu o.š., ko te učiteljica “nadere” (pa še ona me ni nikol tak!) ne pa po telefonu z eno uradno osebo, ej. (no, “KAO” uradno osebo).

  5. A joj, kak odnos..človek ne more verjet. Dvoličnost pa tako najdemo na vsakem koraku :S

  6. @Spela: ja žalostno – sam kaj ko je vedno več tega.😦

  7. […] Sicer se mi je podobna situacija ne dolgo nazaj že pripetila, a ne morem da ne objavim tudi te, ki mi je danes dvignila pritisk ! Ker prijatelja nekaj dni ne bo […]

  8. games for mac

    Sovražim dvoličnost | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

