Nam se rooooola

O moji strasti – rolanju sem pisala že tukaj.

RadioFantasy (sevede sma mogla it zraven, da vidim sestlco v akciji🙂 ) pa si je letos umislil res super rola-akcijo. Vsak četrtek ob 20h se dobimo pri njih in odrolamo en orng celjski krog. Super je blo. Prijetna družba cca. 15 nas je blo in smo jo v družbi muzike (kot se za radio spodobi) mahnili po Celju. Presenetil me je tudi zelo množičen odziv ostalih udeležencev v prometu (večina pozitivnih)… razen enega nesrečnika, ki nam je rahlo v jezi “razložil” da ima malega otroka in da naj bomo tiho, ko smo pavzirali in se osvežili s sokom.

Prometne prekrške ki smo jih “pridelali” bo baje sponzoriral RF, tako da se ni za sekirat🙂😆🙂


Aja, pa domačo nalogo smo dobili –> naslednjič vsak pripelje 3 nove rolanja željne🙂 Sem pa kontra dala nalogo radijcem, da bi bilo super in bolj prepoznavno na terenu če bi g. Andy na super druper prikolici imel veliko plapojajočo zastavo RFja.

Naslednji teden definitivno ponoviva.

Več vragolij ki so se dogajale med rolanjem (kačaaaaa – vlakec) pa so objavljene tukaj.

Published in: on julij 25, 2008 at 6:00 am  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/07/25/nam-se-rooooola/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 KomentarjevKomentiraj

  1. a je ta tukaj vlecna sluzba za onemogle, ali potujoca okrepcevalnica?

  2. @kzt:ja to je glasbeno – okrepčevalna – interventna služba.

  3. predlagam se oddelek za saniteto in zalogo oblizev, ce kdo zdrsne.

  4. @kzt: sej zato pa sem napisala urgentno, ker je prva pomoč tudi noter v prikolici.

  5. to je fajn ja. hm, jaz sem nazadnje rolala pred … hm… 3 leti😳

  6. @mikimiska: uuuu, jst pa drgac kr.

  7. “Rola, rola se mi zdej, sanja-sanjamo naprej…”

    “Men se rola, u glavi vrti se, se vrtenje ‘nkol ne konča…”

  8. Mogoče se pa pridružim/pridruživa naslednji teden. Se že bojim, da so moje Rollerbladke zarustale…🙂

    Kje pa ste imeli traso?

  9. Hehe, jaz sem vaju tud sliko. Ste se mel pol fajn vidim.

  10. @Zokn:🙂

    @SoulMan: Jaaaa, pr pridi/ta/te, ker je pol moja domača naloga opravljena😉 Trasa je pa zgledala približno takole: Ingrad – proti Lopati,… skozi naselje hiš, tak da smo pršl ven pr cerkvi – nova vas, pol skozi novo vas do krizisca pr gasilskem domu,… pa skos proti Sparu, pa desno po mariborski do mosta – Savinja,… pa skos ob Savinji do otoka,… pol pa desno in skos suša nazaj do Ingrada.🙂

    @Črt: Ja, sej smo se večkrat ne tebe spomnal ko smo vragolije zganjal na terenu, da bi mogu bit zravn pa fotkat. Fajn je blo!


Leave a Reply

