Tek je moj zmagovalec

No, zadnje dni oz. par tednov sva bila res pridna, saj sva se vsak večer lotila rekreacije: TEK, ROLANJA ali KOLO. Vsak večer ena od teh treh. Ker pa mi v nasprotju s prvima dvema disciplinama intenzivno kolesarjenje res ni pri srcu (je pa zato Gregu na prvem mestu in je moralo biti na programu tudi kolesarjenje, ker je bil sklenjen komprosim, da bo tekel z menoj, če bom jaz kolesarila), sem se kmalu po prvem kolesarjenju odločila da bom pri sebi opazovala vse tri vadbene “akcije”, odziv, utrujenost in samo počutje po vaji.

TEK:

Zastavljenih imava cca. 30 minut oz. najino turo – zmernega tempa ob Savinji, ko taprava sončna pripeka že popusti. Utrujenost in srčni utrip na višku, najintenzivnejše potenje kar ga premorem in prijetna utrujenost mišič zadnjice in nog. Spravit se je res najtežje a ko začnem bi še kar tekla in tekla in tekla… Torej max. 30 minut in efekt je NADPOVPREČEN. Pozitivne strani: prijetna intenzivna utrujenost, občutek da si res veliko naredil in se temu primerno tudi utrudil, občutek ko slečeš popolnoma prepoteno mikico s sebe je res super. Negativne: za mene jih ni.😀

ROLANJE:

Zastavljenih imava min. 1 uro intenzivnega rolanja, saj narediva kar konkreten krog po Savinjski dolini. Prevoženih kilometrov ne bom navajala, ker jih še nisem izmerila in karkoli bom napisala bo netočno. Potenje in srčni utrip sta zmerna, vsekakor manj intenzivna kot pri teku, je pa prednost rolanja v delovanju VSEH mišic, saj sodeluje celo telo in rolanje resnično premiga celo telo. Pozitivne strani: razgiba se celo telo, rolanje je zame res velik užitek in sprostitev. Negativne: na določenih odsekih slaba cesta🙂

KOLO:

Zastavljenih imava min. 20 km, poti pa izbira Grega, ki je le večji ekspert tu na Savinjskem območju, vsaj kar se kolesarskih poti tiče. Potenje in srčni utrip sta minimalna, pa čeprav imava (vsaj za mene) kar dober – neprekinjen tempo kolesarjenja! Ok, ne bom zdej rekla da jo žgeva 40 na uro,… a se kar peljeva, no. Ker kolesarjenja po oz. v hrib ne prenesem zbirava poti po ravnem. Pozitivne strani: pri meni jih ni. Negativne: kmalu te začne bolet tazadnja, roke mrtvijo, moraš se presedati da zdržiš, prevoziti moraš RES VELIKO da lahko rečeš da si “utrujen”, še vedno sva se pri kolesarjenju kej spričkala,… ni čutiti utrujenosti, kot pri teku.

POVZETEK:

Zmerni tek je pri meni naredil še vedno več kot pa (za mene mučilno) intenzivno kolesarjenje. Vem da je vse v glavi in če ti nekaj ni všeč ti tudi nikoli ne bo. Zato še vedno obožujem rolanje, rada tečem, kolo pa ja no –> “če že res moram, no”. Ja sej zdej bom verjetno slišala da če bi res intenzivno gonila in šla v nemogoče višave bi še kako dobro čutila vsako mišico na telesu, ampak ok: pač mi ni do mučenja in do kolesa, tak da raje odtečem al pa odrolam svoje in to je to. Vsako tele ima svoje vesele, a ne!?

Published in: on avgust 25, 2008 at 5:00 am  Comments (10)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/08/25/tek-je-moj-zmagovalec/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 KomentarjevKomentiraj

  1. Uh, tudi sam obožujem tek. Jaz tečem okoli Polzele in Ločice, ali pa v Slatine pod Goro Oljko. Prva je okoli 5km, druga pa približno 50min tek. Drugače pa še igram fuzbal 3x na teden, v hribe hodim, kolesarim(zadnjič v Logarsko). Aktivnosti so super, sploh mi je tisti občutek utrujenosti všeč. Aja, maksimum je bil pa 8urni pohod v visokogorje, potem pa 80krogov na tekaški stezi.

    Lep pozdrav, Aljaž

  2. @aljazek: no tak “divja” midva sicer nisma, je pa res filing ko zaključiš in se prijetno utrujen in ohlajen od tuša malo uležeš.🙂 Bodi tak priden še naprej😀

  3. Rada imam tek, to je, poleg surfanja, dejansko edini šport v katerem res uživam.

  4. @Karmen: uuuuu surfanje! Super! Sicer še nisem nikoli poskusila, ampak je super gledati ljudi ki obvladajo.🙂 Bravo!

  5. Easyriderka, surfati sem začela šele lani, pri mojih 38tih letih. Pa teči tudi:-)

  6. @Karmen: ja potem pa še toliko bolj pohvalno ! ! ! Bravo! Tako se dela!😉

  7. eeeej, jst tut ne maram kolesarit v hrib in grem samo, če je po ravnem:)). Sem se prav nasmejala, ko sem prišla do tega dela… Drugače pa ne maram kaj dosti ničesar od naštetega. Nekak mi ne odgovarja aerobna vadba, čeprav je dobra za telo. Kaj pa vem, mogoče se je pa samo z napašnega konca lotevam;)

    Pozdrav

  8. ne razumem zakaj palice? po moje so ovira, ne pripomoček!

  9. Ravnokar sma odkrila najboljšo kombinacijo najinega večernega športanja, zgleda pa nekako takole: Grega spredaj s kolesom, jaz pa takoj za njim (v zavetrju😆 ) rolam. Potrebujem še samo palce, ker bi mi super pomagale pri poganjanju (kot smučarija) pa še roke bi razgibala kot pri nordijski hoji. To bo šele šlo potem hitro. No in tako je danes za nama v 50 minutah prerolanih 17,5 km. Počutim se fantastično, ker sma res imela tempo.

    @sheehs: mhm, ampak rolanje je pa res užitek!

    @kzt: zaradi pomoči pri poganjanju. Kot smučarija.

  10. DRUGI SVET: http://www.drugisvet.com/news/Primerjava_tek_rolanje_kolo.html


Leave a Reply

