Naj enkrat dokončno odgovorim

Zakaj pišem blog? Kako se mi ljubi? Joooo, kje imam oz. najdem čas? Kdaj sploh pišem? Za koga hudiča se matram? Kako se mi da vsak dan nekaj gor objavit,…

_____________________________________

To je le del vprašanj, ki jih iz dneva v dan poslušam od prijateljev, znancev ali pa samo bralcev mojega bloga. Naj z današjo objavo odgovorim na vsa že tolikokrat postavljena ponavljajoča se vprašanja. Torej: sili me nihče, to je moje osebno veselje, moj hobi, moja sprostitev, moj izraz jeze, veselja, občutkov, besa, mnenja, problemov, opis dogajanj, zabav, prigod …

Tudi če ne bi prejela niti enega komentarja in tudi če bi moj števec blog obiskov kazal nulto stanje, bi ga jaz še vedno veselo pisala in objavljala vse kar se mi dogaja. Je nekakšen dnevnik, ki pa ga v nasprotju s klasičnimi osebnimi zaupnimi dnevniki lahko preberejo vsi, ki jih zanima. Največjo prednost oz. glavni motiv za redno in slikovno pisanje bloga pa je vsekakor želja oz. možnost, da lahko kadarkoli in kjerkoli poiščem, pokažem in morda tudi čez 10, 20, 30 let… preberem kaj se mi je dogajalo. Včasih se med komentarji razvijejo prav prijetne debate, drugič spet vroča trenja,… včasih je objava brez komentarja… a na koncu ostane moj blog meni in takšen je tudi namen. 1000 ali nič komentarjev –> zapisi (spomini) ostajajo in s tem bom definitivno nadaljevala še naprej.

Zadovoljni z odgovorom? Upam da.

Pa veselo branje še naprej.😉

Published in: on avgust 27, 2008 at 5:00 am  Comments (15)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/08/27/naj-enkrat-dokoncno-odgovorim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 KomentarjevKomentiraj

  1. bralcev nas je več kot pa vas pišočih, ki se trudite tudi za nas.

  2. @kzt: trudimo se za vas in za sebe!😉

  3. hja, sem se že zase spraševala zakaj…nekak mi je prišlo v kri, paše mi(še)…tko da ja, gremo naprej🙂

  4. @M&M: tako se govori! Gremo naprej –> show must go on! 😆

  5. Jeee, spet je bilo kaj brati.😀

    Malo slik, več teksta.😀

  6. @FreyaKali: ja sej veš, nekateri imajo pa raje malo manj mojega teženja in samo slike.🙂

  7. Ah ja bomo še pisali… čeprav jaz zadnje čase malce bolj redko😛
    Drugače me je pa prav razveselilo tole: “in s tem bom definitivno nadaljevala še naprej”😉

  8. @Tamara Zara: je sem opazla da si zadnje čase bolj na izi na blogu ja😦

  9. @Eva: bi mogle na kako kavo da ti povem kaj se dogaja. Je kr pestro pa ker ponavadi pišem o tem kaj se dejansko dogaja…. zdaj nekaj časa rajši modro molčim. So pa itaq prejšnje objave bolj zgovorne. Sploh tista zaklenjena😉

  10. […] je napisala: “in s tem bom definitivno nadaljevala še naprej” in tudi jaz pravim, da bom nazaj. Da bom spet pisala (to velja predvsem za osebo, ki pravi, […]

  11. @Tamara Zara: ja sej sem sklepala da se neki dogaja ja! Sam sej veš –> ni gesla, ni branja😦

  12. @Eva: dobiš geslo na mail🙂

  13. @ T: še men, še men😀

    @ eva: hja, to je to, če ne druzga, evidenca. Včas je pa tut bolš na “papir” dat kako zadevo

  14. @tasteoftravel:😛

  15. @TamaraZara: hvala!

    @tasteoftravel: papir sucks! @,www,http RULES!


Leave a Reply

