Piši “kao” govoriš?

Ok, takole. Prišel je čas, ko je mojim neslovničnim, domačim, grdim, čudnim, običnim – pisno ne pravilnim objavam odbila zadnja ura in to na dan 01.09.2008.

Ker je večina blogerjev ves ta čas vestno že pisala slovnično pravilno in ker me vsi moji domači bralci (beri: žlahta –> aja ups po novem – pravilno –> sorodniki) “zezajo” (kregajo) da bi mogla pisat bolj lepo, slovnično pravilno in ne obično pogovorno je tole moja zadnja “piši kao govoriš” objava. In ker se je za vse diete, hujšanje, prenehanje grdih razvad –> spremembe vedno idealno odločit ravno na 1. v mesecu je danes 1. september idealni datum za “slovnično” preobrazbo mojih objav. Ker če morajo že vsi šolarji in dijaki ravno na 1. september pričet s poukom, bo tudi moj blog šel s 1. septembrom v šolo in se soočil z uporabo vejic, velike začetnice, ednino, dvojino, množino, dobesedni govor, …

Tako da lahko pričakujete učene, slovnično pravilne objave. Ker pa nisem slavistka in ker slovenščina ni bila nikoli moj najljubši predmet v šoli se že v naprej opravičujem za morebitne napake, ki se bodo nehote tu pa tam še vedno pojavljale.

No, gremo v šolo, moj blog je odrasel in dovolj star da gre v prvi razred o.š. 🙂 .

Rumeno rutico okoli vrata in gremo.😉

Published in: on september 1, 2008 at 5:00 am  Comments (15)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/09/01/pisi-kao-govoris/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 KomentarjevKomentiraj

  1. Joj no pa kaj poslušaš takšne komentarje. Saj to je ja tvoj (!) blog in v njem je osebna nota… Ne rečem, da je ok, da nekateri pišejo res nerazumljivo ampak kakšen izraz, ki ni čisto slovničen pa spet ne škodi….

  2. @TamaraZara: Ma sej veš drgač sem trmasta in ne poslušam ostalih, sam za tole sem se pa odločla tudi zarad sebe, da ne pozabim kako se pravilno piše 😆

  3. Se strinjam z odločitvijo, če pa že uporabiš domač izraz, pa uporabi narekovaje ali kaj podobnega.

  4. @UrosG: 😉

  5. sem in tja sm zagovornica slovnično pravilnih objav… sam tiste, posebne objave pišem tko. objave ki so bolj osebne (beri: v kerih je predvsem moj tečnarjenje🙂 ) pa ponavad pišem še vedno tko kt jih govorim.. čeprov tut te niso več čist take kt na začetku pisanja🙂 takrat je blo pa komu ki ni gorenjc res težko brat🙂

    no, če si se tko odločila, te čist spoštujem in te vzpodbujam😉

  6. @Nika: ja sej verjamem, da ko bo čas za kakšno osebno objavo –> rečmo ko bo treba kej na oštro napisat z vsemi izbruhi in ognjem🙂 pol bom pomoje tut še vedno pisala kot govorim. Pa v komentarjih bo to še vedno moja praksa!🙂

  7. Z velikim veseljem pozdravljam tvojo novo “dieto”.😀
    Kadar pa boš v dvomih, veš kam poklicati.😉

  8. @FreyaKali: O ja, to pa vedno.🙂 (hvala za SOS številko – sploh pri službenih debatah nam vedno prav prideš)😉

  9. FreyaKali, kaj pa tvoje tipkarske napake? ti oprostimo,če so ti ušle, se zgodi.

  10. Pogumna (in pravilna) odočitev v času sms/msn spačenk. Je pa vseeno luštno vsake toliko časa kako domačo, slengovsko ali narečno besedo vmes vriniti,za začimbo🙂

  11. @Uršie: ja predvsem pogumna odločitev, ker zdej je pa treba obljubo držat🙂 (sam v komentarjih bom pa še vedno dobra stara čveka po domače)🙂

  12. Jaz pa…mah pomoje bom še kr v pogovrni slovenščini pisala oz. v slengu. Nekak se ne vidim, kot pravilno slovensko ”pisateljico”😀 Pa ponavadi, ko me prime napisat blog, takrat črke brzio iz moje glave in ne razmišljam takrat o slovnici. KO pa kliknem objavi…je pa že prepozno😉

  13. @Spela: No, sej bomo vidl kulk dolg bom jst zdržala🙂

  14. My relatives every time say that I am wasting my time
    here at web, but I know I am getting know-how daily by reading thes good articles or reviews.

  15. Freddom Mentor reviews

    PiÅ¡i “kao” govoriÅ¡? | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

