Rogljički

Šunka – sir kombinacija – ali pa raje orehovi, morda čokoladni, želite mogoče lešnikove ?

Kar vam srce poželi, kar imate doma, kar se vam v tistem trenutku zadiši. Ponavadi sem jih naredila šunka – sirove,… tokrat pa sem se lotila orehovih, saj imam veliko orehov doma in jih je treba porabiti.

Potrebujete pa: (testo je seveda vedno enako pri vseh,… polnite pa po želji)

Šunka – sir

Moja najboljša prijateljica v kuhinji pa je tale rokavica (hvala Sašo 🙂 ), ker z vročo pečico že od nekdaj nisva ravno najboljši prijateljici.

Published in: on september 4, 2008 at 5:00 am  Comments (12)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/09/04/rogljicki/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 KomentarjevKomentiraj

  1. A lahko pridem poskusit, če si dobro naredila? Izgledajo super, verjamem, da so tudi okusni.🙂

  2. Ful lepo. A se da kakšen recept dobit🙂 ?

  3. @Sweet sensation: žal jih ni več😦 (naslednjič velja😉 )

    @Uršie: obljubim. Jutri ga napišem. Ok?

  4. Super😀

  5. Saj se vse dobre stvari hitro pojejo. Očitno so bili rogljički res odlični. Kar napiši recept, da ga preskusim, če bodo meni tudi tako uspeli.

  6. @Uršie in Sweet sensation: ko pridem domov vama takoj dam recept za testo, ker je res simpl in fajn.

  7. Nisem mogla čakat na tvoj recept, mi je mama pomagala pri njem.😛 Misliš, da so bili moji tudi tako okusni kot tvoji?😉
    http://mysweetsensation.blogspot.com/2008/09/pica-rogljiki.html

  8. Evo me, moj podaljsan vikend se zaključuje in zdej bom pa res dala že zdavnaj obljubljen recept sem gor.

  9. Kar počasi, da ne bo prevelik šok od oddiha do ponovnega dela.😉

  10. […] dober teden obljubljam da bom napisala recept za testo – za rogljičke, o katerih sem pisala že tukaj, danes končno izpolnjujem mojo […]

  11. What’s up, yes this post is truly good and I have learned lot of things from it on the topic of blogging. thanks.

  12. My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your
    post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to
    write content in your case? I wouldn’t mind writing a post or elaborating on many of the subjects you write regarding here. Again, awesome blog!


Leave a Reply

