Volitve ? Ne hvala!

4 leta jih ni nikjer za videt in slišat, potem pa par dni pred volitvami prilezejo iz svojih votlin in sončijo svoje debele riti na ubogem slepem primitivnem ljudstvu, ki komaj čaka da svoj glas oddajo svojemu “heroju”. Če sem pa na kaj alergična je to definitivno: politika, volitve, obljube, predvolilni boji, politiki, laži, kampanje,… Na vsakem koraku se nam z jumbo plakatov osladno smejijo vsi vodilni, po radiu in televiziji prodajajo “sladke” bučke in obljube, ki že dan po volitvah čudežno izginejo in potihnejo vse do naslednjih volitev. Pa naj bo Janša, Peče, Jelinčič ali Kresalova –> vsi so isti. Slinijo in smejijo se vsi potrebni slehernega volilnega glasu. NE! Ne grem na volitve in pika. Sem jih na ta račun poslušala že v službi, potem še doma, da če že – moram iti vsaj zato, da dam glas katerikoli drugi stranki, samo da Janša ne zmaga. Janša? Ja hudiča, kaj pa če je moj favorit ravno Janša? Avtomatsko vsi napadajo, da njemu pa ne smemo dati glasu.

Pa poanta je v tem, da mi ravno tako kot mi dol visi za Janšo visi dol tudi za vse ostale kandidate. Pač poslušam kako je Janša nemogoč… a največji hec ja, da sploh nimam svojega “podn” favorita med favoriti – za popoljuvat. Jaz vse mečem v isti koš z imenom “ŠKODA ČASA”. Pa naj bo kar bo. Politika me ni nikoli zanimala, vsako leto oz. vsaka štiri leta je v državi enako sranje, če ne slabše iz leta v leto. Obljube se nadaljujejo, slina se še naprej cedi … ko pa so rezultati volitev znani, naši politični mrhovinarji ponovno potihnejo za 4 leta. “Mene ne bo nihče j….”. Ni vere in ni politike za mene.

Published in: on september 14, 2008 at 5:00 am  Comments (26)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/09/14/volitve-ne-hvala/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 KomentarjevKomentiraj

  1. Fora je sam v tem, da tudi če si še tako zatiskaš oči prav politika vpliva na tvoje življenje. Bolj, kot bi si to želela.

    Zato prav ne razumem ljudi, ki se zgovarjajo, da jih to ne zanima in da iz principa ne gredo na volišče. Sicer imaš do tega vso pravico, ne me narobe razumeti, je pa res, da s tem (vsaj po mojem) izgubiš pravico, da naslednja štiri leta šimfaš čez karkoli, kar se dogaja v vladi ali v parlamentu. Imela si možnost, da bi dala svoj glas, in je nisi izkoristila!

    No, jaz pa rad šimfam, zato bom volil.😉

  2. @Robi: Al zmaga en, drug, al tretji nikoli ne bo nebeško. Afere, laži… Tak da sploh nč več ne šimfam raj, ker vem da mi za vse volitve dol visi in da kdor zmaga pač zmaga, sranje pa ostaja.😉

  3. E vidiš jaz tudi premišljujem o tem, da sploh ne grem volit. Potrata tistih 5min časa, itaq ni nikoli nič boljše. In ni res, da izgubim pravico do šimfanja – šimfam lahko tiste, ki so vlado izvolili😛

  4. Ja, škoda res, da mislis/te, da se vas politika ne tiče. Se popolnoma strinjam z Robijem, kakorkoli si zatiskaš/te oči, se ta zlodej tiče vseh nas.

    In kakršnakoli je tvoja pravica in odločitev, je to še eno slepo (dogmatsko?) prepričanje. Eni verjamejo v Janšo, drugi ne, tretji pa verjamejo, da se jih politika ne tiče.

  5. @Tamara Zara: oh, hvala vsaj ena ki misli enako. Sej pomoje bi se še našel kdo, le da nič ne napiše tukaj, a ne?

    @tjasulja: zakaj škoda? Pač vsak ima svoje mnenje in vsak se obremenjuje s določenimi stvarmi. Eni s politiko, drugi z vero, tretji spet s kakšno drugo tematiko. Pač nismo vsi za vse, ne!?🙂 Zakaj slepo prepričanje? Jaz se ne slepim, jaz samo poslušam moj razum in živim mirno dalje, brez nepotrebnih obremenjevanj s tem in onim. “Obremenjujem” se s stvarmi katere lahko spremenim, katere me veselijo, katere mi v mojem življenju nekaj pomenijo. Bolj od vsega pa me razjezi (in to je bil tudi povod za to objavo) da me drugi silijo v nekaj za kar me ne briga nič in da mi vsiljujejo koga naj volim. To je moja odločitev in moja pravica!

  6. ““Mene ne bo nihče j….”. Ni vere in ni politike za mene.”

    ja? se seliš na samotni otok? kaj bos vzela s seboj?😛

  7. @Schnuy: oh bi se še našlo kaj. Recimo vse kar me razveseljuje in imam rada. Brez politike bi enostavno lahko preživela na otoku.

  8. -Slepo zgolj zato, ker so prepričanja dostikrat slepa. Če smo v neki prepričani, ne pustimo, da nas kdorkoli prepriča v kaj drugega. (neka teza pač)

    -nismo vsi za vse, politika je pa tu za vse. Vpliva na vse (bodo moji/tvoji otroci imeli obvezen verouk? bos placevala zdravstveno zavarovanje ti al sluzba? bos bla bla bla – pač konkretne stvari iz vsakdanjega zivljenja).

    – Če ne drugega, je dobro iti na volitve že zaradi tega, da se menjajo vlade. Ker če je kdorkoli predolgo na oblasti se ugnezdi.

    -Če si pa še zmeraj za Janšo, kljub vsemu, kar se je zgodilo znotraj meja (na primer, jaz sem se zbudila oni dan in ugotovila, da ze 2 meseca nimam OSNOVNEGA zdravstvenega zavarovanja, BREZ obvestila!? – ne trdim, da se mi pod kom drugim to ne bi moglo narediti. Dejstvo pa je, da se mi je to zgodilo pod janso) in kar se ugotavlja, da se je dogajalo zunaj meja (z izjemno razvito -socialno in pravno državo EU) potem je morda res bolje, da ne gres na volitve😉
    Tale zadnja točka je iz heca na res in nazaj. Torej ne se preveč obest nanjo😛

    Kot si ze sama povedala, to da ne gres na volitve je tvoja pravica in tvoja odlocitev. Tako kot lahko jaz rečem, da je škoda, da se več ljudi ne zaveda pomena politike oz. volitev!

  9. Tudi jaz recem voline…ne hvala. Prvo kar je, ne spramljam politike in se mi ne zdi, fer, da bi sploh sla volit ”kr enga”. S tem bi naredila vec skode kot koristi.
    V drugo pa…zaupam drugim ljudem, da se bodo dobro odločili namesto mene hahaha
    Skratka…jaz in politika nimava ničesar skupnega.

  10. @Tjasulja: Ja itak da imaš pravico povedat kar misliš, sej zato pa dovoljujem komentarje in sprejmem vsakega. Aja, še to –> NE jst nisem za Janšo! 😀

    @Špela: to mi delaj!😉

  11. men se pa ne zdi nič narobe s stališčem “bmk za politiko in volitve”, prej bi reku, da je taka pozicija privilegij, ker jih je zelo malo, ki še lahko razmišljajo o življenju čisto brez vplivov politike na službo, vsakodnevne pogovore, medijske vsebine, sprejemanje v družbi (ko dosežeš določen položaj se morš odločit) itd itd…..uživaj dokler gre!

  12. @AndrejK: to so besede!!! Aleeeeluja. Hvala za spodbudo😉 In JA –> Uživala bom dokler bo šlo😀

  13. Dodal bi tole: če ne drugega, se mi zdi, da politika neposredno vpliva na višino tvoje plače, na davke, ki jih plačuješ, pa na to, kakšne pravice imaš kot delavec ipd ipd…

    Seznam gre v nedogled. Z drugimi besedami – ‘bmk za politiko’ lahko prevedemo kot ‘bmk, kako bom živel naslednja štiri leta, kar bo pač bo’. Tudi tako se da blazno lepo živeti, ampak jaz nisem tak človek.

  14. @Robi: ne ni glih tak, da mi dol visi kako bom živela naslednja štiri leta, ampak mislim da vsi dobr vemo, da ne Janša, pa ne vem kdo drug ne bo naredil neke divje spremembe na nebeško dobre pogoje za življenje. Vsak nardi kej slabga, pa kej dobrga. Itak pa je vse na ljudeh samih, kok se znajdeš tak boš pa žvel. (nekadilski zakon rečmo mi je zelo všeč,… pa ne bom zdej Janše dvigovala med oblake in ne bom ga pošpukala). No nima veze, nekateri pač ne razumejo nas, ki nas politika ne briga, mi pa ne razumemo tistih ki se zaradi politike preveč obremenjujejo. Nismo vsi za vse. Vsak nekaj pa je.🙂

  15. Škodo delaš s tem ko ne greš, saj imajo eni zato več šans, da jih bomo spet gledali in poslušali njihove laži. Torej če druga ne pojdi, pa voli sosedovo mici, ki je na dnu seznama, itak nima šans, ampak si vsaj vzela glas tavečjim. Na žalost je tak sistem volitev.

  16. UrosG: “zato imajo eni več šans” –> kdo pa pravi da so tisti “tadrugi” boljši. Za mene so vsi enaki. Tak da al dam moj glas enim al drugim,… (ja, sej vem kaj misliš povedat, ker to pesmico poslušam odkar se vse vrti okoli volitev). 👿

  17. Bravo Eva. Si pa dvignila kar nekaj prahu s svojim mnenjem o volitvah. Se pridružujem tvojemu mnenju. Briga mene. Tolk je drugih lepih stvei da je za kaj takega škoda časa. Naj se s politiko ukvarjajo tisti ki so za to plačani.

  18. @Saša: najlepša hvala za tole, ker me je že skrbelo da so vsi tako zelo ZA politiko.😉

  19. valda, da so vsi isti bebci, a če jih mal dr mr sem in tja, se vsaj kakšna malenkost spremeni, pa malo maneverskega prostora jim vzameš. Sej več kako je če kuro ritneš iz gnezda, traja en čas, da si spet rit pogreje😉

  20. pa še to, za politiko mi kratkomalo dol visi, a vsaj toliko sem, da pljunem v drugo skledo, če je le mogoče.

  21. @UrosG: ja to je pa tut res!🙂

  22. Ja, se strinjam z Urošem, da je vsak glas še kako dobrodošel za tiste, ki ga potrebujej. Jaz bom šel letos na volitve, ker imam enostavno zadosti tega kretena od JJ, ker mi gre na k***c, ker se obnaša ko kisla murka in je neverjetno zamerljiva oseba, če se ne dogaja kakor on hoče. Jok brate. Od mene ni dobil glasa nikoli in ga tudi sedaj ne bo. Sorry vsem JJ pristašem, ampak on je najslabši politik z najslabšo vladno strukturo odkar smo v samostojni Sloveniji in žalostno je, da ima pod sabo nekatere zelo sposobne ljudi, ki pa ne vem kdaj jim je padla v glavo granitna kocka, da niso spregledali.

    Je pa res, da se pol vprašaš, kaj pa če so tisti , drugi pol še slabši?? Res je,… Politika je….

  23. @črt: Ja sej, to mi je jasno v tvojem primeru –> poglej teb gre trenutno SAMO JJ na k….. Kaj pa naj naredim jst, ko mi gredo vsi ENAKO na k…..? Torej nobenga, ne?!😀

  24. Ja, sej men ne gre samo JJ na vse … tud iz opozicije mi gredo na… Tako, da je to to. Slovenija potrebuje enega revolucionarja, da se spet združimo, poenotimo kot smo se v letu 1990, ko smo res stopili skupaj. Zdej pa so samo prazne obljube.
    Kar dosti spremljam politično zadevo v ljubi domovini in se mi zdi, da smo v teh 4ih letih neverjetno veliko nazadovali. No…

  25. Mislim, da je problem v neozaveščenosti ljudi. Ne razumemo vsi politike, saj se nismo vsi šolali v tej smeri. Nimamo jasnega in niti približno popolnega vpogleda v politično dogajanje. Zato lahko ta večina državljanov samo ugiba, kaj je najboljše za državo.

    Ampak če se človek vsaj pred volitvami malo poglobi v to, na kakšne vrednote se posamezna stranka osredotoča in kako uspešna ali neuspešna je bila doslej pri uresničevanju svojih ciljev, lahko izve dovolj, da naredi tehtno odločitev. Po potrebi tudi taktizira.

    Demokratična država je zato, da imamo tudi mi, ne-politiki, svoj glas pri dogajanju na državni ravni in takšno ureditev je treba podpirati! Zato je tudi tako pomembno imeti mnenje in voliti.

    Slovenska politika ni sama sebi namen, ampak se tiče prav vsakega od nas, Slovencev, in ponosni moramo biti tako na našo državo, kot na našo osebno presojo o tem, kaj je dobro zanjo!

  26. A ste vedeli, koliko imajo ene stranke video spotov? Mislim neverjetno…..

    http://www.slomedia.si/profile/770


Leave a Reply

