Dol s takimi!

Včeraj zjutraj šok, ko mi je nasproti vozeči pripeljal v škarje. No, ko pa sem se ob 17h vozila proti domu, pa sem doživela drugo skrajnost. Najbolj sovražim in najbolj ne razumem tistih voznikov, ki dejansko po mojem mnenju ne vedno koliko je omejitev in potem se raje celo pot peljejo 60km/h. Joooooj, omejitev 90km/h, a mi se po polžje premikamo celih 60km/h. Kriza. Seveda se prehiteti ne da, ker nasproti ves čas vozijo avtomobili. Vse se razjasni, da res ne ve koliko voziti, ko se na območju omejitve 50km/h še vedno pelje 60km/h. Dol s takimi, pa ponovno izpit delat!

Ja sam bentim zadnje čase, samo te zadeve me res vržejo iz tira!

Published in: on oktober 8, 2008 at 5:00 am  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/10/08/dol-s-takimi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 KomentarjevKomentiraj

  1. hmmm, a mi nisi ti pred časom govorila naj se umirim, da bom dobil srčni napad prav zaradi takšnih voznikov?

    no pomiri se, saj bo bolje😛

  2. @gregac: mhm, včasih pač pride dan ko ti gredo takšni polži na živce.🙂

  3. Se strinjam, mene kar v želodcu zvija, ko gledam takšne. Zlasti, če se mi kam mudi. Če se mi ne mudi, odklopim in gremo dalje…

  4. @mikimiska: ma ja, sej jst ponavadi tut možgane na OFF in kak dobr komad not pa je. Sam včeri pa ni bil moj dan in me je razkurila.

  5. Chill out little miss sunshine. A je vredno?

  6. @Spaceball: ne ni vredno, sam včasih se ne da brez jeze🙂

  7. Pregnant = nervous

    :-p

  8. @Zokn: very funny! :p

  9. Sam pa res folk ne zna vozit… Jz sm tud zadnjič po zasavski cesti bentila, ko smo se peljali 50/uro, tam kjer je 90 omejitev. Zaradi takih se pol nesreče dogajajo!

  10. @Ursie: ja sej, ko potem nekdo za takim polžom znori, gre prehitevat in pol pa bumaaaa. Joooo. Sej ponavadi sem na easy in si mislim svoje, sam ni pa vedno tak dan, da vse na skuliran način preneseš.

  11. Veš kaj gre pa men na živce?
    Vozim nič hudega sluteča po avtocesti. In se odločim prehiteti tovornjak, kar je za mene že ornk podvig. In ko ga prehitevam, se mi na rit pripopa kakšen živčen kreten in mi hupa in blenda. Čist me iztiri. Pa ne vozim manj kot 120, kot je omejitev. Tok ratam živčna. Za popenit.
    lp
    bodite v cvetju

  12. @kmery: ja tisti živčneži gredo tudi meni na živce, ker mislijo da lahko samo oni vozijo po skrajno levem pasu in potem pač greš prehitet kamion in ni hujšga, ne?! Kriza!

  13. @kmery: Omejitev je 130. :)Drugače pa imam za te primere odlično rešitev. Uprizoriš t.i. Elephant race (to je takrat, ko en kamion prehiteva drugega celih 5 kilometrov…) in gledaš ter se smejiš reakcijam.🙂

  14. Heh Soulman žleht tole. Ampak pri kakšnih prepotentnežih bi znal bit zanimivo ja🙂


Leave a Reply

