Pred/poročna – službena fešta

Včeraj smo po protokolu zalili najino turbo prihajajočo poroko. Takole sem jim pripravila nekaj za pod zob.

Pod natančnimi in spretnimi Ksenjinimi prsti pa je nastalo tole odlično, mamljivo, slastno pecivo: (hvala mami za sponzorstvo)🙂

Tudi narezki niso bili slabi😀

Olgi (ki noče biti imenovana TAŠČA) pa se zahvaljujem za odlično francosko solato, ki je šla en dva tri.

Moji dragi sodelavci (z direktorico na čelu)

Moj šef in direktorica.

Utrujen Kristjan🙂

No, tole sem pa sama spekla.

Darilo – odlična kuharska knjiga in dinarčki🙂 (za nepozabni koncert TIne Turner bo idealno)

Published in: on oktober 24, 2008 at 5:16 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/10/24/predporocna-sluzbena-festa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. Lepo lepo…
    Js pa na skupinski v modri srajci enga poznanga vidim😀

  2. za dobro jutro se mi cedijo sline🙂

  3. Tole je pa lepo prebrati. sploh, ko zadnje čase vsi menjavajo službe, zaradi slabih odnosov (bolj kot zaradi plačila) v moji okolici. Pri knjigi se mi je pa razlegel smeh🙂 .
    Nič uživajta še nekaj ur “samskega” življenja, preden bosta zaživela pod istim priimkom in potem še tako lepo naprej🙂 .

  4. @Tamara Zara: pa sej ti si že čist ZPIZovska ej😀

    @had: a ni to fajn😀

    @miki miska: Najlepsa hvala. Danes sva ze locena, ker je on doma, jaz pa v Celju, ker spim tu zadnjo noc, jutri pa se bo “baje” moral potruditi,… da me dobi🙂

  5. Eva čestitke, čestitke, in še enkrat čestitke iz naše strani. Vem da sedaj že uživata v medenih dnevih🙂 in tako je prav. Bodi takšna kot si,.. te je prav fajn brat in kmalu nam poročaj kako in kaj je vse bilo na poroki,.. Jutri pa je prav poseben dan,.. bosta spoznala novo bitjece. Lep pozdravček obema in .. vse naj naj.

  6. @Damjana: Hvala. Bilo je popolno!😀


Leave a Reply

