Back to life

O ja. Nazaj med živimi🙂 Samo da sem doma, samo da bom spala v domači postelji, samo da diham sveži zrak, samo da lahko grem malo ven, moja pižama, moja kopalnica, moji doma, moj Šark in sprehodi, moj možek – da se zvečer lahko stisnem k njemu… samo da SEM DOMA. Šele ko nisi doma vidiš kako lepo je biti doma in zares ceniš DOM!

hospital460

Svobodaaaaa. (upam da spet dolgo ne grem tja, TO NI ZA MENE!!!) Seveda pa če je treba je treba, samo da je/bo z “jenčijem” vse ok.

Published in: on november 4, 2008 at 9:30 am  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/11/04/back-to-life/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 KomentarjevKomentiraj

  1. Joj upam da je vse ok… Saj je ane?
    Vsekakor ti/vama želim naprej brez zapletov…

  2. Eva, vse fotke sem pregledala, prebrala in vidim, da ste se imeli super. Sem se tisto soboto spomnila nate veš🙂

    in zakaj si bla v špitalu?

  3. @Tamara: ja zaenkrat je še vedno vse ok, mal je blo panike pa sem mogla bit 3 dni not. Pa je vse ok. Upam da se ne ponovi.

    @M&M: ma, zgleda da vso to dogajanje okol poroke, pa psiha, pa koncerti, pa morje, pa tempo non stop… in zdej ko je blo vse mimo je “pršla na vrsto” rahla krvavitev. Ampak pravjo da je vse ok in ultrazvok tudi. Upam da se ne ponovi. Sama za sebe vem da nisem nič narobe nardila, ker sem fizično skos pazla in ga nism nč srala. Pač vsi dogodki na kupu.

  4. Počivaj bemu boga pupa! Zdej pa dost porok (😛 ) pa koncertov pa potovanj! Nočem js kakšnih slabih novic brat tule, ker sta vi2 oba hiperaktivna!!!!

  5. @Tamara Zara: ja zdej je taglavn šus mimo, zdej smo ustavl konje😀 (samo poročit smo se mogl, ej :D)

  6. oki doki, le mirno naprej.

    pa ne pij mleka iz hladilnika😉

  7. Ko smo ravno pri hiperaktivnosti: kako bo šele jenči hiperaktiven – to se vse podvaja😉
    Le zdravi bodite, vsi trije – ups, štirje😀

  8. @M&M:😉

    @emetadindon: vidiš to pa sploh nism poštudirala😀 Bomo vidl ko bo začel brcat.

  9. Tole pa ni bilo nič kaj dobrih novci… Glej, da bo odsedaj vse vredu…😉 . Ampak, če je na koncu vse vredu, pol je ok. Sam ne nas strašit tukaj, ok?😉😛🙂 .

  10. @mikimiska: ja, upam da bo ok. Je pa res da ne bom zdej več tak brezskrbi kot pa sem bla do zdej.😦

  11. sam da si nazaj, da se bom lahko zvecer stisnu k tebi😀

  12. @gregac: iiijaaaaa, jst tudi k tebi. :* To sem najbolj pogrešala zvečer tam v bolnici😦

  13. A tebe je pa že zanimala notranjost bolnice?😉 Raje počakaj na konec aprila za kaj takega!😀 Zdaj pa kar lepo izkoristi bolniško, vsekakor brez slabe volje ali vesti. Vse je za nekaj dobro, v nosečnosti je treba še toliko bolj poslušat svoje telo in ko nekaj zašteka, hitro ukrepati in mal zabremzati tempo življenja. Pa srečno! Da bo vse OK (seveda bo! ;))!!

  14. @Tanja: vse naj naj tudi tebi/vama v bližajočih se dnevih😉 (kok ti velja, da si varno in zdravo prifurala do konca!) Bravo!

  15. Hehe! Eva, hvala za lepe želje. Že veselo odštevamo, pa čakamo na kakšne znake bližajočega poroda. Drugače pa, sem si jaz tudi kar precej privoščila med nosečnostjo (od koncerta pa potovanja v Grčijo pa pohode, sicer lažje, v hribe, da niti ne govorim o vseh mojih lutanjih okoli odkar sem doma, na porodniški…) saj je treba vzdrževati tempo pa vsaj nekaj kondicije, da se da potem, ko gre za res, zdržati. Samo, ko pa je bilo treba počivati, pa sem se usedla dol, pa četudi za cel dan. Tako da, čim manj skrbi, pa veliko pozitivnih misli (ki ti jih pomoje itak ne primanjkuje) pa boš ti tudi srečno prigurala do konca. Do takrat te pa čaka še veliko uživancij v vseh nosečniških radostih. Uživajta, oba! pa pa

  16. @Tanja: evo tvoj komentar bom pokazala pa vsakmu, ki mi bo rekel da ne smem tja, pa tja, pa tja. Zdle res počivam in se pazim,… ko pa bo mimo in če bo vse kazalo ok (ultrazvok in počutje) bom tudi jaz še malo terenska.🙂 Hvala ti!

  17. @Eva:🙂 ni za kaj! Ti privoščim tako nosečnost kot je bila (no, in je še :D) moja!


Leave a Reply

