Birokracija

Ob menjavi priimka, oz. zamenjavi vseh dokumentov sem naletela na pozitivne in negativne trenutke. Definitivno in najbolj me je presenetila Upravna enota, saj sem v sredo popoldan dala vlogo za novo osebno in potni list, ki sem jo po pošti dobila že v petek. Pa sej ne morem verjeti da svetlobna hitrost pri naših Upravnih enotah celo obstaja. Res presenetljivo. Me je pa zato toliko bolj razjezilo v banki, saj sem ob zaključku zelo dolgega in mučnega postopka menjave bančnih kartic za posladek bila deležna še stavka: “vam lahko ponudim morda še kaj drugega? Kakšno varčevanje mogoče?”. Prvo kot prvo nisem prišla jaz danes na tržnico, da mi bo branjevka ponudila še mogoče kaj drugega, morda kislo zelje, bučke, krompir? Drugo ki me je pa pri tej “ponudbi” razjezilo pa je, da človek še niti približno ni pogledal v moje podatke in bi mu bilo lahko lepo kristlano jasno da ob DVEH VARČEVANJIH (pri njihovi banki) in KONKRETNEM KREDITU nimam nobene potrebe po še mogoče čem, najmanj pa po tretjem varčevanju!

Kam smo prišli, še v banki nimamo več miru s tako imenovanimi “zavarovalniškimi agenti”, ki se ne dajo dokler ne podležeš njihovi vztrajnosti. No, da je pa kriza še večja pa pridem po vsem tem domov in mi moj mož reče, ja zakaj nisi še pa hkrati uredila novega MasterCard-a? Jooooj, pa smo spet na začetku, ko mi bo ponovno tale bančni uslužbenček ponujal ne vem kaj. Saj ne rečem da je bil nesramen, ampak jezi me, ker ni odnehal ob mojem prvem NE in je vztrajal in vztrajal do konca in me hotel potunkat v še eno (po njihovem mnenju seveda SPET EDINO najboljše) varčevanje. Ne, ne dam se.

stupidity

Published in: on november 11, 2008 at 5:00 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/11/11/birokracija/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. ja v bankah jih fajfa ja, hočeš vezat za en mesec, oni te prepričajo za tri mesece…….še vedno je pa to boljše kot doma v štumfe skrivat.

  2. @irena: ja, sam ponavadi si šel v banko s točno določenim namenom, so ti ustregl in dal mir, … zdej se jih pa ne rešiš dokler ne povedo svojga😦

  3. hehe, sam da je klik pa je😉

  4. Ma banke postajo vse bolj čudne. Pred leti, ko sem morala mesečno nekaj vnašati na banki sem vsakič dobivala mlade zraven, ko si je en tip vzel čas. In vsaki mesec znova spraševala, zakaj je to. Mislim, saj bi si lahko zapomnil, tako kot si je njegov drugi sodelavec,… In pol jaz enkrat njemu v jezi, ker se je deval, da bi rada denar prenesla k drugi banki kjer imam svoj račun. In on meni, kao, ja pa saj ne morete imeti dva računa, na dveh različnih bankah.
    V tem trenutku nisem vedela, ali se naj smejem ali jočem. Edino kar mu je olajševalna okoliščina, je to, da je šel pred kakšnim letom v penzijo… Ampak vseeno bi lahko bil malo bolj razgledan🙂 .

  5. @gregac: mhm, klik pa bankomati so zakoni. Sem prav živčna kadar morm za šalter it.

    @mikimiska: jao, jao. Ka se vse ne dogaja, a?

  6. A ni Virant ful vredu, da je naredil javno upravo taaakooo prijazno?😉 (mal sem sakrastična, hehe). Drugače pa, ja, so kar ažurni postali, nimam kej očitat.

    Kar se pa bank tiče, moje izkušnje od dveh let in pol dela tam, pa so takšne, da se na navadne uslužbence s strani šefov vršijo vedno večji pritiski trženja vseh možnih bančnih produktov, enkrat bojo to razna varčevanja, drugič kreditne kartice, tretjič zavarovalniški produkti… Verjamem, da so nadležni, nekateri so tudi bolj vztrajni in jim en NE ne zadostuje. Niso pa sami nič krivi, kot pač to, da morajo to delati, če želijo obdržati službo… žal…

    Drugače pa, menjaj banko.😉 Meni pri moji niso niti enkrat ponujali kakšne dodatne storitve, kot tiste za katero sem prišla tja. In tistih parkrat na leto, ko je pač treba it na banko, je prav luštno it😀😀

  7. @Tanja: ma ja sej vem da če se postavim v vlogo uslužbenca ni nič kriv,… sam pač alergija na te zadeve. In kako si? Pripravljena?😀

  8. @Eva: js sem v nizkem štartu, sam ne vem, če je tamala tudi😀 Videt oz. čutit ni… se še veselo preteguje v trebuhu, pa pravijo, da se tik pred zdajci umirijo. Bomo vidli. Pa srečno jutri na pregledu! Seveda bo vse ok.😉

  9. @Tanja: ja veš zdej ko sem bila v bolnici so vse (ki so bile že orng čez rok) govorile da so jim vedno govorili da se tik pred porodom umirijo,… ena je pa še med porodom ful brcala in je rekla da to glede umiritve že ni res. Punca, ki pa je bila z menoj v sobi in je imela popadke na 2 minuti je tut rekla da to ne drži, ker je skos ful brcala puža mala😀 Tak da srečno ko bo. Sej bo. Tamala že ve😀 Mora biti atiju za rojstnodnevno darilo😀 Gud lak!


Leave a Reply

