Hotel KI TO NI ! ! !

stirje_hoteli(vir: http://www.celjska-koca.si/)

Danes sva kot v zahvalo za ves vložen trud in skrbi (za najino poroko) peljala najini družini na zahvalno kosilo. Bil je lep, zelo sončen nedeljski dan, kot naročen za mini družinski izlet s “prijetnim” kosilom. Vsaj želela sva, da bi bilo prijetno. Da pa bi bilo to kosilo malo drugače kot ponavadi – nekaj posebnega in da bi bila tudi lokacija malo bolj zanimiva sva se odločila za “hotel” Celjska koča. ( … bralce te objave od tu naprej prosim za razumevanje in se že v naprej opravičujem za morebitne kletvice, a v tokratni objavi žal brez njih ne bo šlo, pa na pravopis bom tudi pozabila, ker se da tako bolj z občutkom izliti svojo jezo).

——————————————-

Pridemo mi ob 13h gor, se usedemo za našo rezervirano mizo in čakamo. Pa čakamo, pa še kr čakamo,… da ne omenjam ledenega mraza v koči, oz. prepiha da te odpihne. Še zunaj je bilo bolj prijetno, tako da smo jedli oblečeni. Ko končno pridivja mimo natakar češ da imajo noro gužvo in da kaj bomo pač za aperitiv popili, če že mormo ne. (ja galih tak občutek dobi človek). Pa kaj mene briga kaka gužva je, če vejo da so nedelje divje si pa organizirajte ekipo, sploh če se človek prej najavi in rezervira prosto mizo – pričakuje da bo vse teklo ok. Ko sem bila nazadnje (prvič) gor, je bilo vedno vse ok in toplo in lepo in hitro in okusno, zato nisem niti pod razno dvomila v današnje kosilo. Ok, naročimo aperitiv in on gre. In potem spet čakamo, in še kr čakamo,… v glavnem čakanje, ja. Pa prinese aperitiv in potem on kr namesto nas naroči,… “aha kar 10 kosil ne? ” Halooooo prosim, NE! Po telefonu sem rezervirala mizo za deset oseb, naročili pa naj bi ali nedeljsko kosilo ali po naročilu. In on men nazaj da on je bil seznanjen za kosila in to je to. Ne, ne ne “dragi moj” – ne bo čist tak sem mu še enkrat dopovedovala. Cel dan je bil eno veliko odgovarjanje oz. zgovarjanje z njegove strani.

img_4609_s

(vir: http://www.celjska-koca.si/)

Na sliki se lepo vidi mizo in stole okoli mize,… pridemo pa gor in so tisti ki so sedeli s hrbtom obrnjeni proti šipi sedeli na klopi brez naslonjala. Čudno, ampak ok. To še gre, rečmo. No, potem le prinese EN jedilni list, bilo pa nas je DESET!!! Ko si ga nekako uspemo vsi pogledat, smo se vsi raj odločili kr za kosilo, ker ponudba po naročilu ni ravno pestra pa še 10x dlje bi verjetn čakal (sej ne me zdej imet za neko oh in sploh razvajenko, sam če se gredo hotel, bi človek pričakoval postrežbo in ponudbo na rahlo višjem nivoju, no!). Moja in Gregova sestra, sta si pač namesto mesa zaželeli brezmesno glavno jed. Mu to nekako dopovemo on potrdi da seveda kao ni problema, da bodo meso zamenjali že s čem brezmesnim. No, nam prinese on (po dolgem čakanju spet seveda) predjed –> rezino rumenga koreja, rezino rdečga koreja, rezina pese in list solate. A runkl so pa pozabl? Pa ga vljudno prosim da bi pijačo tudi želeli naročiti, pa spet on men: ” ja takoj sam počakite da vam razdelim predjed no, ker je gužva in ne morm vsega”. Pa ok stari, a ne morš rečt “ja takoj” in to je to. Zakaj hudiča mora tak vztrajno odgovarjat in bit prav nesramen. Grega je nato izrazil nič kaj zahtevno al pa nemogočo željo, da bi pač namesto riža z ajdovo kašo želel samo krompir, ki je bil prav tako v nedeljskem meniju. Ja sevede! –> dobil je riž z ajdovo kašo in krompir. Pa mu še enkrat reče da je prosil samo krompir,… on pa spet z odgovarjanjem ” ja sej sm v kuhni reku da nej dajo krompir, pa so mi dali tole” in mu porine krožnik pred nos na mizo. Pa da bi mu ga človk nazaj v faco vrgu, no! A ni mogu pač it nazaj v kuhno in še enkrat (čeprav dvomimo da je sploh rekel brez tega riža) prosil za samo krompir.

No, kot da še ni bilo dovolj prinese on kao brezmesni meni –> namesto dveh kosov mesa so jima na krožnik vrgl šeflo rdečga zela. Ja ne me j…. ?! A to je enakovredno dvema kosoma mesa oz. brezmesnemu krožniku? Ampak to še vedno ni dovolj: solato, ki naj bi bila mešana – je bila bolj zmešana. Popolnoma vsak je dobil drugačno, kar se vrste in količine tiče. Ampak ok, sej smo si razdelili da je blo ok. No, pa da ne bom samo kritizirala morm povedat, da je blo vse zelo okusno, torej kuhna 1A, samo organizacija in postrežba pa pošteno peša, podn od podna. Pa naj bo gužva ali ne, če se gredo hotel bi moralo biti za to poskrbljeno! Pa nej imajo vsaj za vikend navale večjo ekipo ljudi, no! A je to tak tešk? Vmes ga poprosim še za pol litra soka, ki ga vse do konca ni bilo na mizo. Po dolgem čakanju (no, pa saj smo bili že navajeni čakanja) končno odnese krožnike in prinese sladico. Pisalo je sadna kupa s smetano, dobili pa smo mešan kompot s smetano (kar seveda ni nič narobe, pa dobro je tudi bilo) a kaj ko je bilo postreženo v različnih kozarcih in to celo v kozarcih za (mini) aperitiv. (torej malo – tak za vzorec). Da ne omenjam da nam je vmes razlagal da potrebuje prazne kozarce in nam je pobral vse prazne kozarce z mize, ker češ da je gužva in da rabijo kozarce. Pa kako se lahko gredo nek hotel, če pa še za zalogo kozarcev niso poskrbeli. Zanimivo. Morš ja imet dvojno zalogo kozarcev no! Eh, se ne morš verjet. Pa baje je šank izgledal katastrofalno – kupi umazanih kozarcev in kavnih šalčk,… ni čudn da jim potem zmanjkuje čistih. Pa ej, vam povem da če bi se jst šla hotel, pa k nimam pojma o gostinstvu bi boljš zrihtala danes tole, no! Gužva gor al dol, to ni treba razlagat gostom vsake 5 minut, no!

Da je bila mera razočaranosti in jeze polna je bilo naše zadnje naročilo – kava. Najprej nam je rekel da on vsega sam ne more in da bo že prišel do mize ko bo lahko,… a smo si v istem trenutku premislili da bomo kavo raje v miru in prijetnejši postrežbi popili nekje drugje. In pride on (spet po dolgem čakanju itak) da lahko zdaj pa kavo naročimo, pa mu sam rečemo da ni treba, da nej že račun prnese, pol pa da bežimo mi. On pa spet z isto foro navali: “ja če je pa taka gužva, ne morem vsega”. Pa ka nas to briga no! Pizdarija sam enkrat mi še reč da je gužva pa ti gužvo v guzo porinem ej! Dej že pofukan račun na mizo, pa da gremo od tu, pa da ne pridemo več NIKOL nazaj.

Sploh ne bi bunila tule gor, če bi se zgodila ena ali dve drobni – neobičajni gesti kelnerja, tako se je pa samo stopnjevalo in mislim da ima tale zgodba popolnoma opravičilo da konča javno tukaj na mojem blogu gor in upam da jo bo prebralo čimveč ljudi. Resnično razočaranje, nad hotelom ki to dejansko ni. Je bila stara dobra pristna domača Celjska koča veliko bolj prijetna in fajn!

pictures_cycling_1_2004_celjska_koata-poletja_40934

Jebeš hotel, če se ga pa ne znajo iti!

Zaradi vsega nepričakovanega je tudi med nami zavrelo in dobre pol ure je bilo vzdušje ledeno. A na koncu se je vse dobro izteklo, ko smo se z dobro kavico pogreli v Alminem domu na Svetini. Ati naju je želel prijetno presenetiti tudi z drobnim presenečenjem, za kar je prosil natakarja, ki seveda do konca ni bilo realizirano. Zakaj že ne? Aja, ker je bila gužva, seveda! 😆 Jao jao !

Z željo da najinim najbližnjim ponudiva nekaj posebnega oz. nevsakdanjega sva res dobila nekaj posebnega, ja! Najlepša hvala Celjski koči, vidimo se NIKOLI VEČ SPLJOH ! ! !

Published in: on 16 novembra, 2008 at 6:55 popoldan  28 komentarjev  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/11/16/hotel-ki-to-ni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 komentarjevKomentiraj

  1. Grrrrrr, jebeš to Celjsko kočo…

    Hvala in nikoli več, čeprav kosilo je bilo okusno, kot si že napisala ampak slab vtis ostane. Hvala k… da je še dovolj ostalih gostiln, ki bodo hvaležno sprejele in postregle goste s tistim kar si bodo naročili.

  2. navajeni vsega hudega, bomo tudi to preživeli, samo da ne bo slabše! hrana je pa res bila zelo dobra in tudi razpoloženja si nismo pustili pokvariti in veselo smo odšli v lep, sončen, jesenski dan.

  3. Gremo drugič k Franclu! 😉

  4. @gregac: ja res je. Je dovolj dobre ponudbe naokoli, tako da hvala k…. res 😀

    @irena: to je vse res, ampak smo bili že drugje tolikokrat prijetno in prijazno postreženi, da te takle vseeno mal razkuri! Dobr je blo, to priznam in sem tudi napisala, tak da bravo kuharji, organizacija pa čista nula.

    @FreyaKali: ej, kamorkoli sam tja gor nikol več! (vsi Štorman-i, Asado, Picikato, vse možne Kitajske, Nekropolis, Pomaranča, Almin dom, Francl, Grad Laško (aja to je itak Štorman), Điavolo, Verona, …)

  5. hehe mi je zelo znano tole 😉 verjemi, da ni prvič 🙂
    poleg tega tipa imajo še eno ultra sposobno mlado kelnarco, ki ne pozna nobene olike SPLOH, vzame si 5 sekund in oddrvi, ko se njej zazdi, tudi če še niso vsi naročili… Da ne omenjam tega, da pride k mizi z: “ja? ka bote?” oziroma: “ka boš?”… grrr!!!
    ok, ko je lepo vreme, je lahko gor super; samo naj čim prej prinese in se mi spakira izpred oči, da lahk mal uživam… sovražim nesposoben kader 🙂

  6. Hvala za tale zapis 🙂 . Nikoli ne veš kdaj pride takšna informacija prav 🙂 .

  7. Tut jst ne grem nikol tja. 🙂

  8. @Matjaž Očko: najlepša hvala za tole, ker sem po objavi že mal študirala da nism bla mogoč mal prehuda,… sam tole danes je res blo tu mač. Škoda da tak kader kvari super lokacijo za uspešno “gostilno – hotel”.

    @mikimiska: ja, sej pravim ni nujno da je vsak dan takle, sam vem da če bom kdaj ljudi še kam vabla jih ne bom gor peljala. Pa tut sama vprašanje kdaj bova šla gor. Na izlet pa sonček ja, kaj več pa ne.

    @Cyb3r: Pravilno, je drugje še tut dobr a ne!?

  9. Uf, jaz sem pa ravno mislila peljati dragega naslednji vikend tja gor.
    Daj povej mi raje kje točno je tale Almin dom in kako se do njega pride s celjske strani, ker sem sama prejle nekaj brskala, a vseeno prave poti nisem našla.
    Hvala vnaprej

  10. debata bo dobila smisel z enim mejlom ali linkom te strani na
    http://www.celjska-koca.si/si/index.php?option=complains,
    ker drugace bo zupan cez par let spet ugotovil, da smucarski hotel pac ni primeren za to okolje 🙂

  11. @grlica: Na Almin dom lahko prideš iz Celjske koče (je označeno kje, kako in kaj, ali pa skozi Štore,…). To je čist na grobo napisano, ker nisem ravno domača v tistih koncih, sem pa prepričana da ti bo kdo tukaj gor rade volje napisal natančno pot. Almin dom definitivno bolj predlagam kot “hotel” Celjska koča!

    @AndrejK: Bi, ne bi? Bi, ne bi? SEM! Hvala 😀 (sporočim če bodo odgovorili) Res škoda da bi osebje uničilo čudovito lokacijo za PRAVI hotel! Potem pa krivijo vse druga, ne!

  12. No, to ste pa meli res smolo. :S Ko smo mi gor jedli nedeljsko kosilo cca pol leta nazaj, ni blo tako hudo. Postrežba sicer ni bila neki profi, ampak sprejemljiva, gužva kr, hrana ok, edino moteče je bil en “pjeb”, ki je utrujal na sintesajzerju. Drugače pa niti ne slaba izkušnja. So se tako pokvarili? Hm…
    Očitno jim gužva med vikendom to “dovoljuje”? … Škoda… ko drugače je lokacija prav simpatična, sploh ob lepem vremenu. Jaz za to krivim slabe šefe, ki šparajo z denarjem na nepravem mestu – s številom in usposobljenostjo ter sposobnostjo natakarjev oz. osebja.

  13. He he, o katastrofi imenovani Celjska koča praktično že od odprtja berem na http://www.servis48.si/ in lahko ti povem, da še zdaleč nisi edina, ki se ji zdi postrežba pod vsako kritiko.

    Najbolj zanimivi se mi zdijo odgovori občine – gostinske storitve opravlja koncesionar oz. privatnik in mi nimamo nobene besede, lahko ga samo opozorimo na vaše pritožbe. Itak, da se ne sekira, ker gužva je tak vedno, pravijo pa, da čedalje manjša…

    Midva tja ne hodiva. Vse se mi zdi tako hladno, neosebno, sterilno… Stara koča je imela dušo, ta stavba pa še v okolje ne sodi, da o gostinskih storitvah ne govorim…

  14. @Tanja: ja sej pravim kokr naletiš. Ampak zgleda glede na vse komentarje je to kr pogosto tam gor zdej.

    @Robi: no me veseli da nisem edina, ker sem mislala da pa večina misli samo OH IN SPLOH o Celjski koči.

  15. sicer se nisem še nikoli osebno poslužila ponudbe in postrežbe tega “hotela”, ampak ti glede na “pisan” komentar kar verjamem na besedo. me pa vseeno nekaj jezi – iz tvojega pisanja ni ravno razvidno, da bi svoje mišljenje nad celotno situacijo izrazla natakarju direktno v fris. seveda imaš vso pravico to pridržat zase in za blog, ampak bi bilo povsem na mestu, če bi tudi osebju v “hotelu” povedala kar jim gre. pa ne mislim samo na gostinske lokale, odreagirat je treba takoj – v trgovinah (z živili, oblačili itd.), hotelih, raznih servisih, salonih, klubih… Ponavadi zaleže – aka slab odnos in neprijaznost hitro pozdravi – že samo, če zahtevate knjigo pritožb ali pogovor z nadrejenim. Ali pa če se postavite zase in ključni osebi poveste, da takega obnašanja ne boste več tolerirali, da boste popokali stvari in odšli brez da bi poravnali račun. Pa ni treba biti prav nič vulgaren ali brezobziren! POnavadi pritožba z zamudo ali samo nedirektno izražanje nezadovoljtva ne pomaga kaj dosti. Nikakor pa za prikrivanje nezadovoljstva ne odtehta to, da je bila hrana okusna (ko bi vsaj dobili, kar ste naročili). Če lahko v lokalu, ko naročiš recimo – brezkofeinsko belo kavo, pa natakar prinese kavo z mleko, poveš da to ni to, in prosiš za to kar dejansko hočeš, ne vem zakaj bi bilo kaj drugače, v restavraciji, konec koncev kosilo stane več kot ena kava, zakaj torej ne bi smel zahtevaz tistega, kar si želiš?! vsekakor menim, da ima to dosti opraviti s splošno stereotipnostjo nas slovencev. nobenega ne bi radi užalili ali prizadeli osebno, nič pa nas ne omejuje, da tega ne bi počelu tej osebi za hrbtom…

  16. @omkindawondaful: razlog nedirektne pritožbe tiči v tem, da tukaj ne krivim osebno natakarja, ker se mi je moški na koncu skoraj da zasmilil, ker imajo enostavno premalo ljudi in morajo ti ki so tam noreti. Brez skrbi da sem se obrnila naknadno na pravi naslov in čakam odgovor. Ubogega, zmedenega, neustreznega in nesposobnega natakarja pa nisem želela še bolj zmest. Problem tiči v vodstvu.

  17. Pozabla si še omenit, da je kelner tak hiter krožnike nametu na mizo (od juhe naprej sem se bala za svoje življenje oz. opečene prste :-/), da je zato “enemu od gostov” prevrnil samostoječi plastični menü v riž, ki ga je HITRO pobral, HITRO rekel kao sorry in ga tudi HITRO odnesel. Z rižem napacanim na tisto plastiko. Yuck!
    Sicer pa: kelner nič kriv, krivi so šefi. Ali konec koncev samo in le recesija?

  18. če se mi prav zdi, je kar ta kelner šef! ja,ja.

  19. poglej – najbrž imaš prav in je krivda dejansko “šefova”, vseeno, noben gost ni kriv za tovrstne slabe poslovne odločitve. kot sem rekla, natakarja bi lahko OPOZORILA na nespremenljivo vedenje, brez kakršnih brezobraznih pripomb. kot tudi njemu ne bi bilo treba vam neprestano tarnat o gužvi, bit zajedljiv glede vaših naročil, porabit preveč časa za prinos hrane, ki na koncu niti ni bila po vaših željah, itd,… lahko bi se vam preprosto opravičil, recimo že ob vašem prihodu (v stilu – že vnaprej se vam oproščam, če bo moja postrežba bolj počasna, v tem času imamo veliko število strank naenkrat, ampak se bomo potrudili in skušali ustreči vašim željam) in prepričana sem, da bi bili kljub vsemu manj razočarani nad celotnim “kosilom”.
    delo, ki zahteva ves čas stik s strankami, je seveda naporno. vsekakor pa je treba znat obvladat čustva jeze ali zagrenjenosti, in jih ne znašat nad strankami, ki so za to še najmanj krive.
    najbrž se ti tako zafrustriran človek dejansko lahko zasmili, ampak verjetno zaradi tega “sočutja” nisi zato nič bolj uživala v “kosilu”…

  20. @Zokn: ja vsak je imel svoje občutke in “prigode”… za tole vse kar si napisala sploh nism vedla ka se je na vašem koncu mize dogajal, ker sem bla dost slabe volje tam na drugi strani.

    @Irena: hmmmm, če bi pa to vedla :devil:

    @v: prav imaš, ja! Ni bilo prav iz njegove strani mi pa se mormo naučit naglas “povedat” kar nas muči 😀

  21. Ja na Celjski je katastrofa, ko je gužva. Itak se ne sekirajo, ker ljudi bojo vedno mel dost, če ne druga pozimi, ko bojo smučarji. Če bi js mela gostilno, hotel .. karkoli že, bi najprej pošlihtala kelnarje in ko bi bli na nivoju mi pa lahk delate, prej pa ni šans. Dost gostiln in hotelov si pokvari ugled ravno zarad nesposobnih kelnerjev.

  22. @Simona: ja škoda je, da te lahko slabo osebje odvrne od obiska 😦 Točno tak kot si napisala – človek sploh nima občutka da se bi kdo kaj sekiral. Kot da bi zanalašč bili taki, da se znebijo gužve 😀 Si pa nisem mislila da bo toliko slabih komentarjev o Celjski koči. Potem je to zgleda splošno znano.

  23. Lep pozdrav!

    Da te malo podrazim. Ampak kako niste razumeli, da imajo “guzvo”? 🙂

    Meni bi ze zdavnaj film pocil in bi povedal fantu kateri vas je stregel, da naj malo pazi na obnasanje ali pa bi sel do sefa. Ce bi se pa “kelner” sikal pa po “bejzbolko” v avto. No sedaj pa njej povej kaj lepega.

    Drugace pa so gostinci do vegetarijancov, veganov, presnojedcev bojeci, oziroma ne vedo kako bi jim postregli.

    Ponavadi sem naletel na vegetarijansko pizzo ali pa na pohan sir.

    Ja, res je, druga hrana za vegetarijance ne obstaja.

    Ampak kot kaze, se tu in tam dobis rdece zelje 😀 kar tudi ni slabo, ce ga imas rad. Ampak ne kot ene vrste “tezko” hrano. Zelje se obesi na rebra pravijo 😉

    Cim manj taksnih izkusenj vsem ki to berete in drugic pa pojdite na preverjene lokacije.

    In se eno pravilo, katero ljudje pozabljamo, oziroma smo slovenceljni taksni, da ne upamo recit:
    Stranka ima VEDNO prav (pa cetudi nima).
    Izkoristiti je potrebno to.

    Lep dan vsem!

    BK

  24. slabega kadra je v gostinstvu veliko. običajno ne gre za “šparanje” šefov, ampak ker kadra sploh ni, se potem zaposli tudi slabe, da jih v gužvi ne bi bilo premalo (no, to v vašem primeru ne drži, kot praviš). poleg tega tudi tadobri včasih delajo napake, za katere misliš, da so neverjetne, nemogoče (tole kar opisuješ absolutno spada v to kategorijo). tudi preverjene lokacije lahko zaradi tega razočarajo.

    vsi pametni šefi so “veseli” kritik. tako se lahko opravičijo gostom, med zaposlenimi raziščejo dogodek in jim pač povejo, da takšnega obnašanja ne morejo tolerirati – kaj drugega pa jim ne preostane, gostincev je enostavno premalo. delo s strankami je emocioanlno delo. dve tipični: “gost ima vedno prav” že mogoče, “gost je kralj” pa pomoje ne.

    pa še nekaj glede moje tolerance: mene iritirajo že drobtine na prtu, hm, ste kar potrpežljivi pri vas 😉

  25. OMG! Meni bi se zmešalo, Evi čestitam, da ste ostali do predjedi. In se strinja: če si najavil skupino ljudi bi morali imeti nekoga samo za to skupino streč (v “prostem času bi lahko pomagal drugim”)! A je potem sploh kakšna razlika med rezervacijo in ne-rezervacijo, če tega ni?! Hotel gor ali dol (jaz imam to še vedno za KOČO, mogoče hostel) v menzah se ne zgovarjajo toliko na gnečo (in tam imajo res samo en do dva intervala gneče). Bo bolje, da imamo Celjsko kočo za to kar je: kočica vrh hriba za čaj spit pred vrnitvijo v dolino (štrudl je pa itek boljši na Plati :D).

  26. Glede na vse komentirano, bom naslednjič grizla natakarje 😀

  27. is one of the budget hotels in Malvan providing online hotel booking facility.
    It showcases the best climate and weather, finest beaches, various cultural, natural and historical treasures and the best malta hotels.
    I moved closer and by the light of my cell phone read the tiny, decades-old
    letters: “From this seat, Richard Collier received Elise Mc – Kenna’s declaration of love.

  28. I would like to thank you for the efforts you
    have put in writing this website. I really hope to see the same high-grade blog posts by you in the future as well.

    In fact, your creative writing abilities has encouraged
    me to get my very own site now 😉


Odgovorite Tanja Prekinite odgovor