Fantovšna&deklišna in enomesečnica

z drugim izrazom zapisano –> PARTY ANIMALS😀

Končno nama je uspelo izpeljati najino skupno deklišno, fantovšno in zdaj tudi že prvoobmesečnico😀 Zbralo se je okoli 40 povabljenih prijateljev in fešta je bila res taprava. Nepozabno. Tako da najin zakon bo ziher ok, ker je bilo res veselo od začetka do konca.😀

img_7616-1

Spominski kotiček, kjer se je dalo pogledati cel video posnetek poroke, vse tri albume, zaželjen pa je bil tudi vpis v najino spominsko poročno knjigo😀

img_7700

Sip druščina

img_7629-1

Moj moj. Zelo unikatno – originalno darilo Andreja in Mojce😀 Njegovo mesto bo seveda v otroški sobici.😀img_7636-1

ZPIZ party animals😉

img_7639-1

Evo jih, malo mešano na žaru – SIP/ZPIZ

img_7650-1

Na novo (ravno na tej zabavi) ustanovljeno “podjetje” PartyMakers d.o.o.

img_7662-11

Harmon`ka je zakon😀

img_7674

Mi se mamo radi, radi, radi, radi…img_7752-1

Pa še kr plešemo …img_7813-1

Polnočni plesimg_7949-1

Akcija na mizi

img_7950-1

Bar, ki noge zbija😀img_7968-1

Mačotiimg_7972-1

Ne polivaj!

img_7977-1

Ravno danes je točno en mesec, ko sva postala mož in žena  :D

Published in: on november 25, 2008 at 5:00 am  Comments (4)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/11/25/fantovsnadeklisna-in-enomesecnica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. Eni ga pa samo žurajo😉 . Kakšen bo šele ta mali, ko so bo rodil?😉 A Šark ni nič ljubosumen na svojo sliko? Ne mi zamerit, ampak danes sem “malo” dobre volje🙂 . Še dalje ga žurajte🙂 .

  2. @Mikimiska: hehehe, bo mali pravi žurer, a?😀 Šark se še ni videl,… me pa zanima kakšna bi bila reakcija ja. Se bo za novo leto lahko videl v večji kartonasti obliki.😀

  3. Kje so pa striptizerji? Brez njih ja ni deklišne!

  4. @Emetadindon: sem imela lep “šopek” striperjev na poroki, tako da tu ni blo panike, je bil pa vseeno tudi tu en mini zgoraj brez domači striper😀


Leave a Reply

