Tečna!!!

Pride dan ko ti gre vse na k….

sad_day_by_neko_akuma

In ta dan je danes.

Boli me glava, zuni že cel dan dežuje, tema je takoj, sonca nič, zima smotana, tečn mraz, domov sm pršla mokra do riti, tečna, pa prazn hladilnik – spet bo treba v trgovino – kot da nisma vsak dan tam, pa kruha je zmanjkal, pa bo treba pospravit posodo, pa telefon mi je mrknu – prazna baterija, vse mi gre na živce, pa cote morm likat, na tv itak ni nč pametnega, sesat bi blo tut dobr, pa se mi tut zdi da vsak dan sesam, pa šele pondelk je, pa sej PMS to ne more bit, ker ni osnovnih pogojev,… verjetno je NS (nosečniški spizditis🙂 ) hormoni divjajo al kej tajga, bi ful spala pa ne morm, neki mi je slab, moj spet na PCju visi, bom pa še jst, no pa zdej še net ne lavfa, kaka tuga, za sprehod mi ni ker je prevč drek in dež zuni, vsi mi gredo na živceeeeee, tečna sem do vseh, čeprav po krivici, ker niso nič krivi.

4152985017012005

Hočem poletje, pomoje je tut pritisk v luftu kriv za tale čudn dan, v avtu se je non stop meglila šipa ko nora, da sem skor znorela, pa počasni ljudje na cesti v koloni 60 km/h do Šempetra, da bi vse postrelila, same rdeče na semaforjih, jezna sama na sebe ker ne grem na Turner-co (o tem pišem jutri), čevlji so mi premočli, cela koža me noro srbi, je čist suha, pa bolj kot jo mažem je ne morm več, tut čokolada danes ne pomaga več, no pa se je še bolj ulil aaaaaa, ptiči so avto posral do konca, za posladek še točno na kljuko na vratih, kopalnico bi blo treba zrihtat, ker mi gre totalno na živce vsakodnevna mokrota po tleh, sam škoda se zdej s tem ubadat, otroška soba je na pol obstala, poročni sliki še zdej nista obešeni, pokitat bi blo treba še eno steno na hodniku, …

shs_sadpuppy

…eh kamorkoli grem, pogledam, karkoli slišim, vidim, MI GRE NA ŽIVCE.

Imate kakšen predlog za prvo pomoč? Sej jutri bo boljš, sam tak tečn dan kot je danes pa že dolgo ne.

Eh, pa sam da smo zdravi si je treba rečt, ne!

Ma, pa še pozabla sem na pravilno slovnično pisanje, o katerem sem nekdaj obljubljala. Eh, danes ne.

Se kdo spozna na luno?

dark_moon

Ziher je ona kriva :p

Published in: on december 1, 2008 at 4:44 popoldan  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/12/01/tecna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 KomentarjevKomentiraj

  1. buhu, kaj boš pa ti naredila glede tega? komandirala, jaz pa bom delal, al kaj?

  2. danes sem na en prijateljski mejl odgovorila: “vse mi gre na k…c, tečna u božjo mater, nč mi ne paše, od vremena naprej.” huh, ne znam si predstavljat, če bi še povrhu vsega bla noseča :)))))
    evči, sej bo….jutr bo bolš. kakav si nared.pomaga🙂

  3. @gregac: a ti mogoče dans kej težim? Ker vem da sem tečna, pa ne vem zakaj te pstim čist na mir, če nisi opazu?

    @m&m: pa če že čokolada ni pomagalaaaaa. Sam da mine danes.

  4. Nea ga srat Eva, ITS JUST ANOTHER MANIC MONDAY!
    Pa ne omenjat kitanja pa takga moškega sranja, ker se nam dedcem ne da DUMA delat, še najmanj pa na deževn pondelk.
    GEgeY zdrž – NO PAIN NO GAME.

  5. @AlyBaby: sej kitam jst in to zlo rada! Ampak so me vaši komentarji spravl v dobro voljo, pa čajček je pasu in zdej je že boljš. Pa slike že visijo, zdej greva pa sladke sadne čokoladne mafne delat… sej bo😀 Ta dan se približuje koncu😀

  6. ALYBABy ti si pravi kolega!

    Ko se boš kaj blizu nas peljal me pokliči in greva na pijačo =)

  7. @Alybaby: al pa pridi na tople, dišeče muffine. Mmmm, kok dišijo. Še mal pa jih dava iz pečice.

  8. no zdej sm pa jst slabe vole ratu, ko spet sam poslušam – berem o tvojih sladicah. Jao vaju že kr vidim z Gegatom kak se lepo sladkata- FAVŠ SM VAMA.

  9. @AlyBaby: še je čas. Pridi pridi… sledi dišeči omami in pripeljala te bo v Šempeter. Sej če si takrat pritekel do naju kr tak mim grede, ni avto nobena ovira. Pa še obleko ti morava vrniti končno!

  10. Zmejen gegay!
    MI DEDCY!

  11. Evč, ne me zajebavat kr veš, da bom pršu pol pa me neoš več domu spravla.

  12. Mmmm, jih že papcava. Tebe pa še kr ni :p

  13. ŽE LEEEETTTTTIIIIMMMMM!!!

  14. Eh, si že dobre volje, jaz pa študiram, kako ti naj razložim, da je danes pač 1. april in da dragega moža kaj naaprili…
    Zdaj sem pa jaz tečna (kar je logično ob tem vremenu) pa še mufinov nimam kje dobiti😉

  15. @emetadindon: ja sem že boljš. Je mogla bit večja doza čokolade, zdej je pa ok.😀 Sej ne, pač je tale dan moral minit.

  16. torej danes smo boljše volje🙂

  17. @m&M: jap, danes je vse tako kot mora biti😀

  18. ker si noseča, bodi vesela, da ni poletja in vročine.

  19. jaz sem se že posladkala, super presenečenje za zajtrk je bilo tole, ja hvala pa še kdaj!

  20. @Schnuy: ja bi rekla ja😀 Smo kr vredu splaniral😀 Naslednji teden sem že na polovici😀

    @Irena: no, fajn. Ni velik je pa neki😀

  21. No, glavn, da je dan mimo in si ok. Včasih pač moremo bit malo tečni(e), da znamo potem cenit tiste dneve z dobro voljo😉

    Uživaj(te)!

  22. @Spela: jap, res je. Drugače je dobra volja samoumevna a, ne?😀


Leave a Reply

