Žalostna

Res sem žalostna. Verjetno se vam bo tole napisano vse skupaj zdelo da pretiravam – a meni se to še daleč ne zdi pretiravanje. Mogoče vi ne razumete, ker morate za tole žalost enostavno biti v moji koži, ker mi tole pomeni vse in še več😦

tina_turner_on_stage000x0432x480

Takole nekako se je začelo. Če spremljate moj blog od začetka, vam je lahko jasno, da so koncerti in rock na prvem mestu. Itak da mi je ob rockerskima staršema bilo to položeno že v zibko. In tako se je seznam željenih in kasneje doživetih koncertov daljšal in daljšal. Na koncu po vseh vrhuncih vrhuncev je na seznamu manjkala samo še ENA IN EDINA, MOJA IN SAMO MOJA super gospa ona, taprava, divja, odpaljena do konca, THE ONE AND ONLY – TINA TURNER. Cena tokrat ni bila pomembna, že to da se je odpravila na turnejo je bil šus adrenalina, ko pa sem izvedela da bo to Dunaj, Munchen,… Aaaaaa,… karte naročene😀

fds

In potem mesec dni po naročilu kart naredim test nosečnosti. Jeeeeee, (po enem letu truda) končno pozitiven. Hitro računanje kako bo kaj daleč najina nosečnost na dan 23.2.2009 in se mi je zdelo popolnoma izvedljivo in sem naročilo kart pustila nedotaknjeno. Pa so novembra prišli Queen-i na Dunaj, vse super, mali jenči je že v trebuhu poslušal rock legende (upam da bo sledil rocku tudi ko se nam pridruži😀 …), imeli smo sedišča, nobenega extra napora za mene,… vse brez težav prestanem… a ko smo prišli iz avtobusa, sem na wcju doživela šok in gremo v bolnico😦 Dva tedna počivanja. Potem se je vse uredilo, počutim se odlično, vzroka krvavitve ne vedo, saj so rekli da je 100 razlogov lahko in da je vse ok, tudi ultrazvok pravi tako… In sem še vedno vztrajala da na Tino vseeno gremo.

A kaj ko so tu še moj mož, pa bodoče babice, dediji, tete, strici,… in enostavno ni šlo drugače, kot da sem en teden tehtala + in – , pa vse možne scenarije, pa odločitev gor, odločitev dol,…nazadnje pa sem se odločila prijaznemu Tadeju razložiti mojo situacijo in tako s težkim srcem odpovedala mojo super rock-erico😦

tinaturner

Normalno da je dojenček na prvem mestu in “bohnedej” da bi se ravno na koncertu Tine Turner kej zgodilo… a po drugi strani pa si mislim da verjetno tudi koncert Queenov ni bil kriv za krvavitev in jebil le nesrečen splet okoliščin in zdaj posledično vsi mislijo da bi spet naslednji koncert povzročil krvavitev😦 Jooooo, pa ko točn vem da je nikoli več ne bo tako blizu. Neeeeeee, no.

tina-turner-ike

Ampak kaj čem, itak da bi blo vse ok in bi doživela koncerti vseh koncertov in zdej ko bom doma ležala na kavču in ko mi bo telefon zazvonil in bom spremljala koncert po telefonu – BOM NORELA OD JEZE.

Res pa je, da si ne predstavljam nevihte očitkov, če bi se pa na koncertu slučajno res kaj ponesrečilo: ” pa sej sem ti rekel/la, pa kej si mogla it, sej sem vedla/el… “.

tina-turner_001702_1_mainpicture

Ma (še zdej) ne vem, no. Ni kej, 23.2. bo definitvno zelo težek dan za mene. (in vsi naslednji ko bom od Lee in Saša poslušala KOK JE BLO FAJN, KER ITAK DA BO NORO! –> zavidam vama do konca in naprej!)

Da se ti srce trga – KLIK !

———————————–

Ampak sam da bo z jenčijem vse ok!

Published in: on december 11, 2008 at 5:00 am  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/12/11/zalostna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 KomentarjevKomentiraj

  1. Ojej… sam preveč ne na to študirat. Bl k boš, slabše se boš počutla. In verjetno res ni bil kriv koncert za krvavititev – sploh pa si bila takrat manj časa noseča, ko je možnost, da gre kaj narobe še toliko večja (baje, vem ne).
    Sam – predstavljaj si, da se v tisti množici začne karkoli “dogajati” – preden prideš do zdravnika, zna biti katastrofa.
    Na tisti dan si daj vse pesmi od Tine gor. Pa si predstavljaj da si na koncertu…
    Nič ti nisem fouš res ne😦

  2. @TamaraZara: Dobr si tole napisala, čeprav mislim da boljš da si tist dan zrihtam en RAVE party (jaaak) da ne bom na mojo rockerico študirala😀

  3. Ne ne! Vizualizacija, vizualizacija je pomembna!😛
    (joj pa ti bi rada da je RES kej z jenčijem narobe k mu boš rave sukala?!?! ne se no hecat!)

  4. @Tamara Zara: ROCK-er-ica more bit!😆

  5. Bejba, te razumem bolj kot si misliš.
    Meni je, zaradi včasih čisto “banalnih” razlogov, v vodo padlo že kar nekaj dobrih koncertov.
    Še zdaj ne morem prebolet, da nisem šla zraven na Robbie Williamsa, moj je bil pa v PRVI VRSTI pod odrom.
    Se zgodi. Nimaš kaj. Ljudje si moramo vedno postavljat prioritete v življenju in se prilagajat določenim situacijam…

  6. @Daša: ja res je. Ni kej. Sej zdej sem že boljš, sam ko mi pa kdo reče:” eh, komot bi lahk šla, škoda da si odpovedala”,… pol me pa spet štihne,…😦

  7. Eh, ko bo beba prišla ven boš pomoje čisto happy in ti bo to najpomembnejši dan v življenju. Hmm, delam se pametno ne?

  8. @mikimiska: ja sej vem, pa mate prav, pa mi je jasn,… sam sej veš študiraš na vse…

  9. Evica draga,ne si tolk k srcu gnat,da te ne bo na koncertu.A veš,da to ni konec Tine Turner in da bo še možnost,da se ji enkrat pridružiš med občinstvom.Pa sej veš,da vsakega skrbi za malo štručko v trebuhu,ko bo tvoja familija tričlanska,pa juriš za novimi kartami,pa ful boljš se boš takrat počutla,da si zdejle naredila prav in se odpovedala temu.Ne bit žalostna,ker si se odločila prav,pa smeškota na usta TAKOJ!!!

  10. @Alja: ooo, najprej pozdravljena, lepo da si se tu javla. Ja, sej vem da je tako edino prav za Tino.

  11. hehe, mogoče pa… – če bo punčka, bo pa Tina?!?! hehe *razmišljam na glas*

  12. @V: Prva, druga in zadnja črka so pa res taprave. Sem šele zdle vidla. Hvala😀 Sem jst vedla da se vse vrti okol TI(n)E 😀 (ampak baje bi naj bil fantek :D). Bomo vidl če se bo kej bolj vidl zdej 22.12.😀

  13. Hej! Da spremljam tvojo rubriko že par mesecev od kar vem da boš imela dojenčka, presenetla si me s poroko in organizacijo. Iskrene čestitke!!!! Z najlepšimi željami obema. Da je tvoja skrb zdaj dojenček normalno a zmiraj se ti bo postavljalo vprašanje! A lahko grem a je lahko kaj narobe.Takšni smo! Upam da boš imela Tino še možnost it gledat. Tvoja rubrika je čudovita, da negovorim o tvoji poroki super, tudi fotografa si imela čudovitega. Otroci me imajo že za norce pravijo da ne morem it spat če ne vidim tvoje rubrike skoraj vsak dan. Pa kaj če je tudi mal res, vsaj takrat ko sem čakala tvoje slike od poroke. Dost za danes! Čim lepšo nosečnost! Čao!

  14. @mineštra: tvoj komentar takoj, tukaj, zdaj, glasno, javno razglašam za najlepši in najbolj pozitiven komentar v moji blogerski dobi🙂 Hvala za tole res, ker mi pomeni največ da komu “lepšam” dneve, oz. jih kratkočasim. Pa le javi se še kdaj! Kar pogumno!!!

  15. ob ogledu videa moram povedat, da smo se mi na srečo iznoreli ob Tini v njenih najboljših časih, a z vsem spoštovanjem do nje v njenih letih – res ji ni para na svetu, za enkrat! Prepričana sem, da še dolgo ne bo odnehala in Eva, tudi ti boš še enkrat na njenem koncertu!!!!!!!!!!!!

  16. @Irena: Never ever. It`s over😦

  17. Če imaš tako željo boš že dočakala, tudi midva sva šla dvakrat na RW, ker je prvič Tanjo nekaj zvilo in sva v Budimpešti skakala po bolnicah. Jebat ga, vse se zgodi z razlogom, ki ga ne bomo nikoli izvedeli. Sicer je pa cena kart za Tino en mal zasoljena, se ti ne zdi?

  18. @UrosG: ja res jo je zasolila pošteno, ampak večina kart v tujini je zadnje čase “presoljenih”, če pa je koncert ki je meni večna želja slišati ga – cena tako ni na prvem mestu.

  19. […] in še. Upam da se bo zgodil še kakšen tak koncert (mislim da ni treba posebej poudariti kater koncert bi prišel prav februarja na tale KINO način za mojo dušo […]

  20. Good post! We will be linking to this great article on our website.
    Keep up the great writing.


Leave a Reply

