Cimet in pomaranča

Mmm, ko je december v polnem teku je čas za pomaranče in cimet :D  Pozimi pri nama ne gre brez napikane pomaranče z nageljevimi žbicami, pa malo cimeta posutega gor, pa lepo na radiator in božično vzdušje je takoj v zraku oz. v nosu😀 Letos sem se odločila za prerezano pomarančo, ker se mi zdi da pride bolj do taprave arome😀

img_9069

Zraven pa se prileže kavč, topla mehka odeja, v objemu mojega dragega moža, ena ali dve rahli brci najinga jenčija, dober film, košček Milke božične čokolade (seveda je tudi ta s pomarančo in cimetom)😉 in lenarjenje se lahko začne😀

2096348200_bb31f066a8

Letos pa na trgovskih policah nenormalno pogrešam čaj Teekanne – WinterTime, ki je najboljši čaj vseh časov. Lani ga je bilo na pretek, letos pa ga iščem po vseh trgovinah, pa nimam sreče. Pa ne da bila polica na mestu kjer naj bi ta čaj bil prazna – kar bi pomenilo da je ta čaj razprodan, ampak sploh ni napisa oz. etikete, da bi čaj naj bil tam😦 Ve kdo mogoče zakaj???

teekanne_winter__4835238e0ac62

Ja, pa da ne pozabim božičnega jogurta! Tega bi lahko prodajali kar celo leto😀

bozicni

Merry Christmas !😆

(grem z umetnim snegom na najina okna snežinke ustvarit)

des24

Published in: on december 14, 2008 at 1:03 popoldan  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/12/14/cimet-in-pomaranca/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 KomentarjevKomentiraj

  1. Mmm…tist pa fajn zgleda…bom poskusila z mandarino…nimam pomaranče doma😉

  2. Hmm, tole pa se odlično sliši🙂 . Bo treba kdaj sprobat🙂 .

  3. @Špela in mikimiska: ej, mi pa to že ful dolg vsako zimo delamo, sem mislala da je to že preizkušen recept😀 Me veseli da sem vam neki fajnga odkrila😀

  4. Hey! Caj Teekanne Winter Time pa ni tak problem dobit. Jz ga kupujem v Tušu in ga pijem vsak dan v službi. Oglasi se kaj naokrog in ti odstopim kakšno vrečko🙂. Ima pa Milford tudi en podoben čaj, meni mogoče za odtenek še malo boljši vendar ga letos še nisem zasledila. Torej jutri na 59a – po eno vrečko.🙂

  5. @Barbi: no super! Hvala ti! Navalim na Tuš. Ja to je pa to če sam v Sparu kupuješ😀

  6. js sm Teekanne čaj kupila pred nekaj časa v šparu, te dni pa res nisem nič gledala po tistih policah.
    nisem pa vedela za to praznično Milko, hvala za info – grem v nabavo, ker tudi jaz obožujem kombinacijo pomaranče+cimet!!! mmm

  7. @V: je sej verjamem da ga morjo tut v Sparu met ker sem se zdle spomnala da em tut že v tušu gledala, pa ga ni blo😦 Po Milko pa le hitro, ja – je odlična !🙂

  8. Eva, tega čaja je pri “najboljšem sosedu” kolker češ…;)… vsaj na našem koncu :D…

  9. @essa: ja sem imela nesrečo, ker v Sparu in Tusu ga ni bilo. Grem se v Mercator😀

  10. Čaj pravkar kupil v Intersparu🙂

  11. @tomazZ: Ko naslednjič naletim na njega ga kupim 100x škatlc😀

  12. hej ! spomnila sem se ko si ga prinesla v službo.Dobro da si me spomnila saj zdaj bi prav pasala sprememba. Saj zdaj pijem vsaki dan sadnega ali metinega.

  13. @Mineštra: ja res je, se spomnim😀 Če je pa res takoooo dober😀


Leave a Reply

