Eno leto

Eno celo debelo leto je minilo, odkar sem odtipkala prve besede za mojo prvo objavo. Le kam drvi ta čas? Se mi zdi da sem se šele odločala bi blogala? Ne bi blogala? Bi? Ne bi? Bi? Ne bi? Kako dati naslov blogu? Easyriderka, seveda!!! To sem jaz! Se nato učila tehničnih osnov bloganja – kako ga pisati, pa slike vstavljati,… pa komentirati nazaj,… Hja, pa kaj vse to? Saj sem za bloganje šele ravnokar slišala,… zdaj pa je že moj star eno leto.

brush-047

V času eno letnega (za nekatere verjamem da utrujanja, teženja, za nekatere prijetnega branja) ste skupaj do danes pridno zbrali 2.326 komentarjev, jaz pa sem vam kolikor toliko redno postregla s 390 objavami. Potrudila sem se čim pogosteje objavljati, vi pa ste na moj blog kliknili kar 87.000 krat. Večina bralcev mojega bloga je bilo vedno zelo prijaznih, spoštljivih in kulturnih, pa tudi če se niste strinjali z vsem napisanem. Kam pa pridemo če bi se vsi strinjali v vsem, ne? No, moje prvo strogo pravilo kar se bloganja tiče je vedno bilo in vedno bo – da komentarjev ne brišem, a nabolj vročo in do konca neokusno – vulgarno komentiranje na temo “koncert Metallice v Pragi” in pa “ko pokajo petarde” pa je enostvano bilo potrebno ustaviti. To pa sta tudi edini dve objavi v kateri sem morala poseči po možnosti brisanja. Mogoče bi vse skupaj še pustila objavljeno, če bi se avtor vseh teh umazanij predstavil pod resničnim imenom in “vsaj smiselnim” elektronskim naslovom. Upam da bo v prihodnje takšnih vulgarnih primitivcev čim manj, vsi ostali stari bralci, pa vsi novi, pa tisti tanajbolj pridni – redni – ste pa še naprej vabljeni na veselo branje. Ker pa sem prepričana da vsakemu blogerju (kakor tudi meni) pomeni vsak posamezni komentar potrdilo da se ga bere,… vas še naprej vabim na pogumno komentiranje :D  Po enem letu bloganja se danes pošteno nasmejim vsem mojim “začetniškim” objavam, ker kot v vsaki stvari je tudi tu potreben čas da se razvije prava zadeva😀 Kategorije objav so se pridno množile, imam tudi 13 objav na Drugem svetu (kar je zame še posebna potrditev da pišem kolikor toliko berljivo) …

Danes pa vam izdam eno majhno skrivnost, ki sledi kmalu: z rojstvom najinega otročka pride (99% verjetnosti) na svet tudi nov blog. Ne ne brez panike, ta moj easyriderka ostane tak kot je, tukaj, na tem naslovu, nespremenjen, le kategorija MI TRIJE se seli oz. spremeni v samostojni blog :D Ampak vse ob svojem času.

Toliko za zdaj.

Še na naslednjih neskončno blogerskih branj😀

Published in: on december 16, 2008 at 5:00 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2008/12/16/eno-leto/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. Vse najboljše tvoje mu blogecu in na še veliiiiko objav!!!!

  2. Congrats!

  3. hepi BD🙂

  4. Čestitke za eno leto! Kar tako naprej….🙂

  5. tudi moje čestitke in prihaja čas samih lepih želja.

  6. Čestitam iz vsega srca! Tkšna branost je po mojem mnenju lep dosežek. Si me spomnila na mojih prvih 1000 ogledov in moj greben takrat. Zato 1. rojstni dan, 87.000 klikov in 390 postov z užitkom in največjim ponosom praznuj v tvojem zdaj že četverčku😀 .

  7. NAJLEPŠA HVALA VSEM😀

  8. Čestitke!

  9. @UrosG: hvala.


Leave a Reply

