Hobotnica

Z eno besedo rečeno požrtija. Zgodila se je sicer že lansko leto – 30.12.2008, ko sem mojega dragega peljala na večerjo, saj se vedno za rojstne dneve počastiva. Bilo je več kot odlično, saj znajo pri Asadu poskrbeti za gosta kot se to spodobi😀 Definitivno bo tole še treba kdaj ponoviti. Jedla sem jo prvič in me je presenetil zelo mehek, nič gumjast okus mesa, saj nima niti malo veze z lignji, na katere sem mislila da me bo okus povezoval. Potrebno pa jo je naročiti en dan prej, saj se peče oz. pripravlja kar nekaj časa in da gost ne čaka je bolje naročilo v naprej. Ko sva prišla so naju opozorili da bo cca. 2o minut še za počakat in naju zaposlili s predjedjo:

img_9333-1

a vseeno ni šlo brez dobre gobove juhe v kruhovi skodelici.

img_9335-1

(kar je bilo popolnoma odveč, a lačni želodček ko čaka bi pojedel vse, ne?!).

In nato je prišla,… dišeča in zelo okusno pripravljena hobotnica – s prilogo – pečen krompir z zelenjavo:

img_9340-1

A ker se za sladico vseeno še najde zadnji kotiček praznega je sledila še ta. PannaCotta z jagodno omako.

img_9343-1

1A

Pa ful super Božičkovo darilo sem dobila😀 pa jenči tudi😀

KLIKNI TUKAJ

Published in: on januar 8, 2009 at 5:00 am  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/01/08/hobotnica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. mmmmmm, komaj čakam ko bomo zopet jedli hobotnico🙂

  2. Zdaj si pa naredila lušte. Zgleda prav lepo in dobro. Bo treba it poskusit kdaj, saj hobotnice še nisem jedla.

  3. Joooj zdaj pa mam sline😀 Že tako sem nor na morsko hrano, ko pa tole vidim sem pa še bolj🙂

    Mi smo imeli pretekli vikend kovača v pečici z krompirjem. To je bila tudi božanska pojedina.😀

    Hobotnice na tak način še nisem jedel, si jo pa zelo želim, tudi to bo še na vrsti🙂

  4. @kr`en: ja men je bla odlična in jo je definitivno treba ponoviti😀

  5. Mmmm, hobotnica je njami, njami … Moja “v. d.” tašča naredi naravnost okusno, pa ne rabimo v gostilno hodit.😀

    P. S. The best darilo za bebetka!😀

  6. @FreyaKali: ja sej jst tut morm enkrat probat in če uspe, tut nama ne bo treba. Do takrat pa… 40€😦

  7. Uuaau, zgleda fuuul dobro!!

  8. […] dvema besedama: “njooom njommm”. Kok je pa to men dobr. Ko sva si jo pred časom prvič privoščila me je v trenutku osvojila. In ker sem bila prepričana da tako dobre sigurno ne morem sama […]

  9. I believe what you said made a bunch of sense. But, what about this?
    suppose you added a little content? I am not suggesting your information is not good, however
    what if you added something that grabbed a person’s attention? I mean Hobotnica | Easy_Riderka – get your motor running is kinda plain. You might peek at Yahoo’s home page and watch how they create news headlines to grab
    viewers to open the links. You might try adding a video or
    a related picture or two to get people excited about everything’ve got to say. Just my opinion, it would make your blog a little livelier.


Leave a Reply

