Pripravljena

Pripravljena na poročno potovanje😀

Stanovanje je pospravljeno, kovčki so polni, jelka je pospravljena, hladilnik je prazen, rože so zalite, posoda je umita, perilo je oprano, suho in zlikano, slepi potnik je skrit, praznični okraski za eno leto skriti nazaj v škatle, odhajava in ko prideva nazaj pričakujem pomladne temperature, prosim !😀 Štartava oz. vzletimo iz Gradca ob 10h, nazaj pa prideva naslednji petek ob 21h. Aja, vsem ki sem obljubila sms-e preklicujem mojo izjavo, ker sem si ob ogledu cenika za Špansko telefonijo premislila. Vsak sms naju bo stal celih 0,40 EUR, telefonski klic na minuto pa 0,50 EUR tako da bo bolj v uporabi moj blog, Twitter, FaceBook in pa moj Snoopy vohunček (desno zgoraj v blogu), ki vam bo sproti sporočal kaj počneva in kako se imava :D  O sami destinaciji sem se že enkrat slikovito dovolj “razpisala”, tokrat se je še Grega lepo razpisal.

bearcub

(adios zima ! ! !)

Tako da bom tole objavo izkoristila za obljubljeno nalogo, za katero me je izbrala soblogerka – Ursie.

Torej, verižna blog “igra”, s katero o sebi napišeš 7 resnic, na koncu pa to “breme” prevališ na naslednjih 7 blogerjev. Raje bi sicer vidla, da bi bila ta naloga bolj do podtankosti opredeljena, recimo: 7 dobrih in 7 slabih dejstev o sebi,… tako pa lahko vsak izbere kar želi😀

No, pa poglejmo:

1. Obožujem pse, rock n roll, puzzle, želve, sonce in morje – potovanja, dobre akcijske trilerje in čokolado. (Posledično – v dno duše sovražim slabe in neodgovorne lastnike psov… in dolge mrzle zime – ker sem ful zmrzljiva😦 )

2. (skoraj oz. če se le da) Vedno mora biti po moje.

3. Ne prenašam zahrbtnosti in imam raje, če mi človek pove vse v faco takoj zdaj tukaj !!! (življenska izkušnja, pri kateri sem jaz potegnila tisti “sweeet end” in zdaj mi je tako lepo :p )

4. Rada pečem pecivo, sploh če potem testni kandidati vse pojedo – kar naj bi pomenilo da je dobro😀

5. Moja naj barva je rdeča.

6. Če bi lahko bila kdorkoli oz. naredila karkoli bi v tej naši preljubi državici uvedla sistem AnimalCops, ki rešujejo uboge živali, krijejo vse stroške zdravljenja in jim najdejo nove lastnike.

7. Rada redno objavljam na mojem blogu in se posledično veselim vseh vaših komentarjev😉

Pffff, sploh ni bila tako lahka naloga. Najprej misliš sej to pa ne bo tak hudo,… potem pa kar ni šlo nič iz mene oz. od tipkovnice.

Toliko o meni, pripravite pa se naslednji blogerji (če je bil kdo že izbran naj pač napiše da je nalogo že opravil, ker se ne spomnim kdo je že pisal o tem in kdo ne):

Grega

Sašo

M&M

MikiMiška

Tamara

Špela

Daša

Published in: on januar 8, 2009 at 8:00 popoldan  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/01/08/pripravljena/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 KomentarjevKomentiraj

  1. jebelacesta, kje si me pa našla😛

  2. @gregac: na mat. plesu skor pred 10 leti v Celju? Se ne spomneš :p😀 :lol :p

  3. Si bila pa hitra😀 Všeč mi je tvoja odkritost, tudi sama ne prenašam zahrbtnosti pri ljudeh.

    Vidva pa lepo potujta ,uživajta(!!!!) pa zaužijta sonček, tukaj nas zebe, brrrrrrrr… Pričakujemo slike😀

  4. Ja že uživava! Slike pridejo pa na blog po 16.1. ko prideva domov😀 – al pa kaka vmes za filing kok se mama bo mogoče.

  5. Hvala za predajo “štafete”🙂 Sem že napisala svojih 7 resnic, a imam večje probleme s tem komu predat “štafeto”, saj sem šele začela z bloganjem.

  6. hej!!!!Mislim da temparaturna razlika je zdaj zelo učitna !!!Pri nas pa tak mraz !!!Želim vama lep in nepozaben poporočni dopust.

  7. Lep dopust vama želim! Pa če bosta malo pozabila na nas, tudi nič hudega – bomo vsaj vedeli, da imata oči le eden za drugega🙂 .

  8. ja res je, za par dni se skrijta pred celim svetom.

  9. Ja, prvi trije dnevi so mimo. Zaenkrat je bil vsak dan posebej posebno doživetje in ko pridem domov me čaka veliko dela da vse spravim sem gor😀

  10. […] jaz, moja, moja razmišljanja, moje, moje blodnje miki miska 1:51 pm Prijazna Eva me je zadolžila, da povem nekaj o sebi . Sicer me je to prosila že skoraj pred tedni in glede na […]

  11. I comment when I appreciate a post on a site or I have something to valuable to contribute to the discussion.
    It’s triggered by the sincerness displayed in the post I browsed. And on this post Pripravljena | Easy_Riderka – get your motor running. I was actually excited enough to post a thought🙂 I do have a couple of questions for you if you do not mind. Is it only me or do a few of these responses come across like they are left by brain dead people?😛 And, if you are writing on additional places, I’d like to keep up with you.
    Would you list all of your shared pages like your twitter feed,
    Facebook page or linkedin profile?

  12. My partner and I stumbled over here different web page and thought I
    may as well check things out. I like what I see so i am
    just following you. Look forward to looking into your web page yet again.


Leave a Reply

