Marley & Me

Kot največja obsedenka s štirinožnimi – repom mahajočimi – lajajočimi prijatelji sem seveda obvezno morala prebrati knjigo Marley&me, potem pa je sledil še obvezen ogled istoimenskega filma. Ker pa sem bila v času branja knjige daleč daleč stran od mojga pasjega lupčka (Tenerifi), mi je knjiga toliko bolj segla v srce😦 (in res je kot pravijo, da so knjige pogosto veliko boljše od filmov posnetih po knjigi).

KNJIGA

marley

Živeti z nemogočim psom … in ga imeti rad. Prvovrstno branje za ljubitelje psov in vseh, ki to še niso.

Kdo je bil pes Marley?

“Bil je vihrav in živahen pes, vedno pripravljen ušpičiti kaj zelo nepričakovanega. Bil pa je tudi en najbolj zvestih in najprijaznejših psov, kar jih je kdaj živelo. Ime smo mu dali po pevcu regija, Bobu Marleyju. Ker sem Boba imel zelo rad. A nikoli tako zelo kot mojega psa Marleyja!”

Tako je pisatelj in novinar, John Grogan, opisal svojega pasjega prijatelja – labradorca, z repom podobnim vidrinemu, s katerim je preživel več kot 13 let.

Najbrž veste – za labradorce velja, da so zelo vodljivi psi in odlični reševalci; no, Marley je bil malce drugačen. In zelo zabaven! Bil je velik in močan pes, rjavih oči, močnih čeljusti , z repom, ki se proti koncu oži. In z neverjetno domišljijo, kaj vse lahko ušpiči, ko je sam doma. A tega ni nikoli počel iz zlobe. Bil je poseben pes, s posebnim načinom doživljanja tega sveta. Oboževal je otroke in odrasle, na smrt pa se je bal neviht in grmenja!

Prav iz tega je nastala resnična in pretresljiva zgodba o prijateljstvu, zvestobi, izjemni ljubezni med človekom in psom … ter njenem vplivu na medosebne odnose v družini, ki so se ji nazadnje rodili kar trije otroci.

Spoznajte labradorca Marleya in izjemno zgodbo o prijateljstvu!

—————————————————————————

FILM

Verjetno bi me film bolj prepričal, če prej ne bi prebrala knjige, ki veliko bolj prepričljivo in čustveno opiše ljubezen in zvestobo psa in ja na koncu so bile tudi solze, ker si niti v najhujših sanjah ne morem predstavljati tistega dneva, ko bo nekoč prišel njegov čas – ko mi bo usoda vzela mojega najdražjega življenjskega pasjega prijatelja daleč stran od mene za vedno :(  (vem da se je brezveze s tem zdaj ubadati in moriti (saj naju čaka še veliko skupnih let), a Šark je res moj največji cukr in z vsakim stiskom, ko ga z vso močjo objamem in se zarijem v njegov mehek vrat  je nekje daleč v podzavesti strah izgube😦 )

Zakaj psi živijo tako hitro življenje?😦

Sharky&Me

img_6683

Published in: on januar 28, 2009 at 9:07 popoldan  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/01/28/marley-me/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. @Neva Campbell: tle pa šark totalno human deluje, powerful

  2. @poy: moj moj😀

  3. @Neva:😉

  4. Aha. Psi so nekaj posebnega! Buffy je imela pravo obrtno dejavnost, ko je bila se mlada. Sedaj je ena nejbolj pridnih in ubogljivih kuzk na svetu. In zdajle ze uzaljeno piha v sosednji sobi, ker ve da sem ze budna😉

  5. Huh, nočem niti pomisliti na to, kako mi je bilo, ko sem dala novembra psa, ki smo ga imeli 15let stran…
    Zdaj mam pa novo malo zverino… je tud cuker…

  6. @Manuela: Ja psi so res zakon. Šarki je tut vedno bolj priden/resen/umirjen,… ampak ga morm pohvalit da tudi ko je bil mali ni ene stvari, čevlja, rože, vrat, kavča… zgrizu🙂

    @Tamara Zara: ja zapisi blogerjev ko izgubijo psa me vedno orng ruknejo! (Uroš Gruber,… ti,…) 😦

  7. Psi so res zakon, tudi jaz priporočam vsem pasjim ljubiteljem da preberejo knjigo Marley&me, ker je ful dobra.Eva, tule na tej sliki pa Šarki prav “modro” razmišlja…..

  8. @Alja: ja edn na sliki pa more bit moder😉


Leave a Reply

