Pasji prijatelji

img_2972

Ko se dogajajo pasje zadeve, sem seveda obvezno zraven. Še toliko bolje če je to v Celju. Potem pa pridemo na blagajno in želimo kupiti karte, pa rečejo:” po 14h je zastonj”. In ura je bila ravno 14h😀. Popolno.

img_2913

Pa si poglejmo par modelov:

————————————–

Brez frizure ne gre😆

img_29871

img_28741

Čudovit pes, vsaka dlaka posebej je skrbno skrtačena😀

img_28801

Poznam veliko pasem a danes sem jih spoznala še več… (ja, človek se celo življenje uči pravijo)

img_2887

img_2927

Gregu med ljubšimi – Jack Russel Terier

img_2889

Snow flake ???😉

img_2890

img_2893

Rabi kdo kaj kože?

img_2897

Sam pogled psa pove vse (toliko o navdušenju nad oblekico😀 )

img_2904

Turbo migec – lovec frizbijev

img_2907

Čudovita

img_2919

Belo je belo.

img_2924

Circle of beauty😀

img_2931

Nič ne vidim, sam ležim😀

img_2936

Sašu med ljubšimi😀

img_2939

“Žal” nisem bila nikoli ljubiteljica hrtov, postavljam pa vprašanje komu je ta pasma dejansko všeč? Jaz zaenkrat ne poznam nikogar. Nekako to ni to. Sem bolj za zlatkote, bernije, novofundlandije, … ko lahko res rečeš: ” jooooj kak cartek”.

img_2942

Puf

img_2961

Ne me raj slikat😦

img_2968

Meni neljuba pasma (žal pretekli množični nesrečni bližnji kontakti s to pasmo)

img_2969

Pogled ki topi led😀

img_2982

Ne zezaj se z menoj😀 (killer look)

img_2983

Muca? Hrček? Zajček? Aja, pes!😀

img_2985

——————————————————

Pa poglejmo še nekaj mojih favoritov oz. meni NAJ NAJ – ljubših pasem:

(zlatkotov tokrat žal ni bilo veliko😦 )

img_2934

Moja the best kombinacija😀

img_2955

Črni žamet

img_2943

Puč

img_2947

Tako mirno in potrpežljivo je poziral.

img_2884

Frajer dneva.

img_2891

img_2898

Za Mojco in Andreja 😀

img_2900

Prijazen beagle za atija. Kot iz risanke😀

img_2906

Cartek za mamico.

img_2925

Vsi tako lepi, vsi tako napudrani, nafrflani, skrtačeni, učeni, olikani, razvajeni,  s papirji, z odlikami, rodovniki,… a na koncu – vedno ko pridem domov in ko mi v “objem” skoči domači (od dežja rahlo) umazan – po psu “dišeč” – brez rodovnika – rahlo odpaljen – pasji frajer –>

img_4682

je on itak da definitivni zmagovalec mojega srca.

Published in: on februar 22, 2009 at 7:09 popoldan  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/02/22/pasji-prijatelji/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 KomentarjevKomentiraj

  1. Iiii, Jack Russell –> kjutek, da dol padeš. Meni je od malih psov tudi najljubši.🙂

  2. Lušne kosmate beštije, ampak kot si rekla: domač smrček, čeprav smrdeč in blaten, je najljubši pasjetac😀

  3. Iiii Lušni lušni🙂

    Žal pa na na slikah ni mojega my favourite, ki je tale http://www.shrani.si/f/2U/xM/3HeNVCIf/marisa.jpg

    Drugače pa čisto zadnja slika zmaga. Totalno odpiljena.😀

  4. Mene poznaš!😉 Še na mojem blogu maš ob strani link do Društva za pomoč hrtom…in ko bom živela na svojem in mela službo – ko se bom ustalila itd. ;D – mam v načrtu !posvojit! hrta (seveda se bo mogu razumet s Kali;)).
    Drugač pa Beagle-i baje niso glih prjazni…no, sej ne da so hudobni(na ta način neprijazni), ampak čist svojeglavi, majo totalno lovski nagon. Vsaj fantova psička je taka, pa ko se z drugimi lastniki pogovarjajo, tut tak pravijo. No, pa sej je čist prjazna, sam nardi pa sranje kadar se ponudi že najmanjša priložnost(pa al je to, da pobegne, al da zgrize kej, da kej ukrade z mize, al da se gre v gnoj valat…)😉
    Dej če zaslediš še kakšno podobno stvar v bližini al pa v LJ, mi prosim sporoči. Js bi ful šla, sam nikol prav čas ne zvem:/

  5. @FreyaKali:🙂

    @Sparkica: ja domači lumpi so najboljši😀

    @Kr`en: ujet v elementu😀

    @Sasha: no, me veseli da vsaj edn obstaja. Ker dejansko se mi hrti smilijo, ker vedno vsak ob pogledu na njih se spači. Sej niso krivi da so tak suhi…

  6. A je bil kak mastif tud? Nemška doga? Rottweiler?😀

  7. @sparkica: nemške doge so ble ene 3, ampak v boksih in slika ni fajna, ker so jih imeli čist pokrite/skrite noter😦 Rottweilerja niti enga😦 (sem jih jst tut pogrešala), mastifa tut ne😦

  8. no, pa je prišla razstava psov kar lepo k meni domov, hvala za lepe slike.

  9. @irena: ja sam tole vse žulit je še lepše😀

  10. Vse so lepe, ampak ta zadna je pa zakon! ta pravo milisekundo ujet posnetek, super!

  11. @Essa: Hvala hvala! Ja, sej ti pravim –> čisti zmagovalec😀 😆

  12. Meni jer pa tako zelo žal, da nisem šla… Trenutno imam prepoved miganja, ampak samo mirovanje… no, do konca tedna še, ampak pol pa upam, da bom lahko že začela malo migat…
    hvala za slikice, čeprav bi bila raje tam😉 .

  13. @mikimiska: ti kar lepo počivaj, saj boš potem lahko šla naokoli. Verjamem pa da bi bila raje tam, ja. Pa hvala za info o razstavi, če ne bi jst ziher zamudila, ker za te zadeve zvem vedno ko je že vse mimo😀

  14. Ejejej, punce prav vsi so bli mastifi-cartkani, doge-zelo prijazni veliki psi in tud rottweilerji ampak bi morali bolj zgodaj prit na razstavo🙂

  15. Ena stvar me zelo moti in to je razno olepševanje / gršanje psov. Naj bo tak kot se je rodil in konc, ne pa da ga našemijo ko kakšnega klovna.

  16. @Alybaby: ja bi rekla, ker mi smo prišli šele ob 14h. Sam je blo vseh drugih še zelo veliko.

    @UrosG: Ja sej zato pa hodim samo gledati moje ljube pasme, mojega “umazanca” pa pustim doma uživati😀

  17. Ob vseh slikah, ki so pod naslovom “nekaj mojih favoritov”, sem glasno govorila takele: puč, buč, bač, pačo, mačo, bačona, bačica mačica, pupo, bačo, čuč, pačko… ❤

  18. Ijee, kak so luštni. Jaz bi tudi imela psa, sam je v bloku to precej nezaželjeno.😦

    Aja, pa sorry za off-the-topic… sem te določila za novo blog igro. Več najdeš na: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=dasa&e_id=86442

  19. @Zokn: ja cukri so!

    @Daša: ja to je res, sam če so sosedi kulkr tulk strpni in če nimaš neke divje velike kosmate glasne zverine pomoje ni panike😀

  20. Join in the Vancouver HCG Weight Loss diet program with Drlederman and live a healthier and
    beautiful life. There are now a great number of weight loss blogs that now exist all
    over the internet. It is released by the placenta when the fertilized egg
    is implanted in the uterus.

  21. […] Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback Pingback […]


Leave a Reply

