Za boljši občutek

Ker je moje kritično obdobje mimo in ker se počutim noro nerazgibana in “široka” mi tale telovadba na easy zvečer nenormalno paše. Tale objava bo sicer verjetno prišla bolj prav samo nosečnicam, ampak vseeno želim vaje objaviti, ker se mi zdijo tako prijetne :D  Seveda pa nikomur ne bo škodilo, če se malo pretegne.😉

Drugače pa sem dopolnila že 7 mesecev odkar sva zagledala tisti velik moder plus. Noro hitro teče čas, z njim pa tudi velikost mojega trebuha😀 Za ta 31. teden nosečnosti pravi (meni super portal)  RingaRaja takole: rast se sicer nekoliko umirja v primerjavi s prejšnjimi tedni, kljub temu pa plod tehta že cel kilogram in pol. V tem obdobju se z veliko hitrostjo nadaljuje razvoj možganov. Zdaj so pljuča edini izmed vitalnih organov, ki še ni povsem razvit.

Dojenček pa naj bi bil velik že 42 cm. Danes sem na Centru za socialno delo dvignila vse potrebne obrazce za ureditev porodniškega dopusta in 15dnevnega očetovskega dopusta. Me je pa “rahlo” razočaralo dejstvo, da bom v prihodnje morala vse urejati v Žalcu, ker tako daleč zgleda žal ne seže Virantova roka, saj je potrebno vložiti zahtevo na Centru za socialno delo tam kjer si prijavljen s stalnim prebivališčem. No tu so mi pa Upravne enote veliko bolj všeč – uporabnikom prijaznejše, saj lahko kjerkoli v Sloveniji urejaš vse zadeve. Ampak ok nimam kej, sam kaj ko mi je Center za socialno delo veliko bližje v Celju (čez cesto od moje službe), kot pa v Žalcu😦

Delam še dobra dva tedna, potem pa leto dni “dopusta”. V ponedeljek pa mogoče spet že četrtič izvem da spet nič ne vem kaj bova imela :p (zaenkrat je 2:1 za fantka, glede na pretekle ultrazvoke)

Published in: on februar 25, 2009 at 8:17 popoldan  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/02/25/za-boljsi-obcutek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 KomentarjevKomentiraj

  1. Super informacije🙂 . S telovadbo bomo spet začeli, ko bomo lahko. Trenutno lahko samo sedim in ležim… vendar to še “samo” 2 dni. Potem pa upam, da bo vse tako kot mora, ker se mi počasi že meša… pa kar nekaj stvari je še treba narediti🙂 .
    Držite se še nekaj časa skupaj😉 .

  2. @mikimiska: ja ti kar ubogaj zdaj navodila ginekologinje, za vse bo še čas. Sam da je/bo vse ok,… potem pa lepo naprej…

  3. vse vaje sem si ogledala in tudi jaz jih bom morda lahko kmalu delala???!!!
    Zelo so mi všeč, lepo počasi, umirjeno…

  4. @irena: ja men je super ker vse kr poka in škripa, pol pa si fajn “raztegjen” in nič več sesut😀

  5. Vau, pridne ste vse po vrsti, jaz sem do tedna pred porodom še delala in letala naokoli, pa za telovadbo ni bilo več energije. Zadnji izpit sem naredila 1 teden pred porodom, ni čuda da je dete zdaj nenehno “pametno”.

    Eva, a si dobila “tačke”?

  6. @siničica: neeeeee, nisem dobla, pa sem se taaaako veselila.😦 Sam pol ti nisem hotla nč težit, ker sem pač mislala da si si premislila in nisem hotla tečnarit😀

  7. eh, saj sem bla pozna z njimi, mislim, da sem jih dala 2 al 3 dni nazaj na pošto šele (ker sem zblojena babnica). Dam jutri še eno rundo, če danes ne boš dobila v kastlc.

  8. @siničica: POPRAVEK: pridem danes domov,…. uuuu kuverta za mene… odprem,…. in UAAAAA, ful dobre, take posebne, ki jih še ni imel😀 Hvala lepa res! Super so!😀

  9. kaj na RR tudi kej po forumih skačeš in čvekaš?? :))

    kar se pa CSD tiče: saj boš urejala, ko boš že fraj šihta, pa ti bo Žalec bolj pri roki😉

  10. @Tanja: na forumih ponavadi ne sodelujem pri čveku, ampak samo poiščem kar me zanima.😀 Ja za CSD imaš prav😀


Leave a Reply

