Šesta

Šesta slika v šesti mapi – v mapi fotografij.

Daša me je zadolžila in zdaj dolg izpolnjujem.

108_0869

Kaj je bilo takrat?

9.2.2008 mamin rojstni dan. Ravno ko ji je čestital Grega.

———————————

Najljubše pa mi je potunkati nove blogerje :p

Torej hitro naj gredo na delo:

Moj Grega – ker že pri prvi nalogi ni opravil dolžnosti ! :p

Miki Miška – ker rada pokukam v njen blog

Tina Malina – da vidimo kaj nam bo slika razkrila

Emetadindon – ker mi večkrat komentira in ker ima “enak” blog look kot jaz😀

Špranj`ca – ker je prijazna, ker sem dobila tako fajn kresničke za Šarka

Sparkica – ker je najbolj (v pozitivnem smislu) odpaljena blogerka😉

HITRO NA DELO ! ! !

(če ste pa morda že bili določeni za to nalogo ste rešeni :D)

Published in: on februar 27, 2009 at 5:49 popoldan  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/02/27/sesta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomentarjevKomentiraj

  1. Očitno so nama všeč iste barve. In še mogoče kaj🙂 . Morda Pošasti iz omare. Da se slučajno ne utopim, grem zdaj veselo na delo😀 .

  2. @emetadindon: se že veselim objave!!!😉

  3. Just passing by.Btw, you website have great content!


Leave a Reply

