“O ja, 100 % fant je”

Je danes v četrto (po treh negotovih ultrazvokih – kar se spola tiče)  z nasmehom in popolnoma prepričana v to kar vidi – le končno rekla moja ginekologinja. Ko je na ekranu vse natančno pokazala in razložila še meni – mislim da zdaj res ni več dvoma in da se lahko končno najin firbec poslovi, ker bomo konec aprila dobili jenčija – z imenom Anže😀 (sem bila pa prepričana da tudi če mi danes zagotovi da bo fantek/punčka ne bom nič več verjela, ker je bilo do zdaj ves čas 50/50). No, ampak po vsem videnem 100% verjamem😀 Ime za punčko pa bova šparala dokler ne pride le-ta na vrsto😀 –> Se hecam zdej in govorim da bomo tako dolgo delali dokler ne bo pupa😀

Vse je ok, rok: 30.4., porodniška od 2.4.2009, delam pa še slaba dva tedna (je treba dopust porabit, da ne propade :D) trenutno tehta 1600 g, napovedala pa mu je cca. 3kg ob porodu, kar je za mojo višino baje čist ok in “sprejemljivo”. Tudi carski rez je zdaj končno izključila, ker se je posteljica dvignila tako kot se mora😀 Tako, zdaj je končno znano. Ja, celjski dedi je pravilno čutil da bo fantek – ko mu je (ob novici da bo dedi) kupil motor 😀

Meni je bilo seveda predvsem važno da je vse ok in da je zdrav/a,… itak pa si želim imeti nekoč par, tako da je tak al tak bolje, da je bratec starejši. :D  (no, pupo bomo pa za naslednjič prištimal :D) Ampak gremo lepo počasi. Zdaj je na vrsti Anže😀

Z veseljem pa predstavljam prvo posneto nogometno tekmo, na kateri so vidne prave brce😀 Med puzzlanjem (in poslušanjem BOHEMov) je v soboto zjutraj noro (vidno) brcal in sem hitro letela po videokamero in ko sem stisnila gumb za snemanje brc ni bilo več  :(  Potem pa sem se le spomnila da je mogoče kriva glasba in ko sem spet vklopila glasbo se je nogomet veselo nadaljeval  :D  (za pomoč da ne boste gledali celih 3 minut –> najbolj vidna akcija je pri 0:10, 1:38, 3:07)

Published in: on marec 2, 2009 at 6:43 popoldan  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/02/o-ja-100-fant-je/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 KomentarjevKomentiraj

  1. 😀

  2. Uh, ta pa ne bo imel dovolj miru, da bi lepo potrpežljivo na motorju sedel , mu bo treba dirkalnega konja nabavit!😉

  3. Ooo, to je ati vesel, a? Saj veš… moška naveza pa to🙂
    Lepo ime sta izbrala🙂

  4. @Grega: no vidiš da ni vedno vse po moje😉😆

    @emetadindon: al pa unga rodeo bikca😀

    @Daša: ja ati pa sinko,… to bo veselje😀

  5. bravo, Anže!!😀🙂

  6. @Tanja: hec je da zdaj ko se nam je končno razkril je postal še bolj divji pri saltah😀

  7. Haha…zanimivo tole videt. Anže bo al rocker al pa fuzbaler…mogoče celo boksar? Hmmm…🙂
    Super posnetek…pokaži še kakšnega, če boš kaj ujela😉

  8. Kak luštno… si sploh nisem mogla predstavljat, da se to dejansko tak vidi🙂
    Jop, pravi mali fuzbaler😀

  9. hacker on the way🙂

  10. Lepo to. Moja sestrična je ravno včeraj rodila fantka. Ta mali je mel skoraj 4kg, čeprav je tudi ona tak “velika” kot jaz nekje, pa mislim, da tudi ti (160 max.). Pa dobro ime :)… in kar se tiče punčke, dobro je, da ga zadržita zase, nama bi skoraj pobrali vsa imena. Zakaj in kako, kmalu na mojem blogu, samo čas si moram vzet pa napisat🙂 .

  11. @Spela: ja bom lovila in če kaj ujamem bom pokazala😀 Je pa hec da ko nič ne snemam, gledam, šlatam je ful divji,… pol ko pa hočem kej posnet pa neha😦

    @TamaraZara: Hja, veš kok se šele čuti😀

    @AndrejK:😉

    @anita: ja če bo punčka bo to ime definitivno ostalo za njo😀

  12. ful dober!!!!!!!!!Ane da so dobri občutki če prav včasi tud mal zaboli,so “jenčiji pravi boksarji”

  13. @mineštra: ja men so tele brcike ful fajne, kdaj pa kdaj je pa res kaka taprava vmes😀😀

  14. men se pa kar zdi, da je tak živ kar lepo po dediju!

  15. @irena:😉

  16. joj me že dolg ni bilo tule, toliko čudovitih noviiiiic!! čestitke!! Komaj čakam na fotke tele kepice:)

    Pozdrav!

  17. @sheehs: ja dogaja nam na polno😀 (moraš bolj redno obiskovat moj blog😉 )


Leave a Reply

