Nadutost ZRSZ-jevke

Sicer se mi je podobna situacija ne dolgo nazaj že pripetila, a ne morem da ne objavim tudi te, ki mi je danes dvignila pritisk ! Ker prijatelja nekaj dni ne bo doma, mu pač jaz urejam obveznosti glede Zavoda za zaposlovanje, če je potrebno kaj nujnega poslati, odgovoriti,… sporočiti. In tako danes kličem informativno na ZRSZ, Urad za delo Celje in pač zaprosim da mi vežejo gospodično, ki je bila podpisana na prejetem dopisu, ki ga je prejel prijatelj danes, torej ko ga že ni bilo več doma. Lepo se ji vljudno predstavim, da sem pač prijateljica in da urejam stvari v času njegove odsotnosti… On pa meni naduto fino vzvišeno nazaj: ” jaz vam pa tu res ne morem pomagati, ker nimam pojma katera je njegova svetovalka in če je on sporočil da je odsoten je že verjetno vse ok in urejeno in da nimam kej skrbet, če ne pa bodo pač sankcije”… pa jst lepo njo prosim da jih lahko dam njegove rojstne podatke, naslov, priimek in ime, … samo da mi sporoči katera je njegova svetovalka da bi se z njo pogovorila o zadevi… Ona pa meni nafrfuleno nazaj:” NE gospodična oz. njegova prijateljica ne morem ugotoviti kdo je njegova svetovalka?!”. Ko sem se sprijaznila da je na drugi strani telefonske linije pač totalna kura, ki je poleg tega zgleda vstala še z levo nogo, tudi meni potrpljenje popusti in o moji prijaznosti ni več ne duha ne sluha in ji rečem še samo:” ja kak pa ugotavljate kdo ima katero svetovalko, če na podlagi osebni podatkov ne gre? A pol pač ne ugotavljate, če človek ne ve katerga svetovalca ima????”… Ona pa mirno posmehljivo meni nazaj: ” ja pač ne moremo ugotoviti.”

———————————————-

No, to je prvi del pripetljala… Ampak ker iz vsakodnevnih službenih izkušenj še predobro vem, da imajo na ZRSZ zavarovance oz. iskalce zaposlitve razdeljene po priimkih in ponavadi ni nikoli problema najti ustrezno svetovalko mi ni dalo miru in pokličem še enkrat,… a tokrat kar direktno na centralo, da bi se le izognila “fini” gospej. Ja me prekleto mika, da napišem njen ime in priimek a tokrat ji naj bo,… naslednjič pa mi ne uide! O ja, v treh tednih se bova še sigurno slišali. Gospodu na centrali razložim moj pripetljal, da pač rabim nasvet svetovalke ki ima prijateljevo dokumentacijo in da prosim če lahko preveri katera je to. In na podlagi ZGOLJ le njegovega priimka sem bila vljudno prevezana na ustrezno svetovalko, s katero sva se vse dogovorili in uredili. Pa sej to ne morš verješ. Ista ustanova, isti oddelek in nekdo na podlagi priimka reši problem, vzvišeni – preponosni “gospodični” pa bi lahko postregla še z glasbeno željo a ona še vedno ne bi mogla najti odgovora. Ja sevede!!! Ne ti men tralala, draga. Mnde pa ja vem kako gredo te stvari v Zavodih !!!! Vedno obstaja ključna beseda, številka, datum, priimek,… da lahko najdeš ustreznega svetovalca!!! Nisma midve kravc skup pasle ljubica. O ne !!!

Published in: on marec 5, 2009 at 5:58 popoldan  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/05/nadutost-zrsz-jevke/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarjevKomentiraj

  1. Sicer imam raznih občin in zavodov poln kufer (in obilo takšnih zgodbic), pa vseeno – ne bi se ti bilo potrebno spustiti na njen nivo…

  2. Eh, tile na zavodih za zaposlovanje so skoraj v večini tam samo zaradi plače… naredijo namreč bore malo… ma kolega firmo pa mu take pošiljajo, da ne ve kaj bi si z njimi počel…

  3. cool down baby🙂

  4. @Robi: Aja, še zdaleč nisva dosegli isti nivo😀 (sem ji pustila da je nižje😉 )

    @miki miska: ja oni so le carji ker so tam, bogi brezposelni ljudje pa so kr vsi sami po sebi krivi da nimajo zaposlitve😦

    @AndrejK: mah, sej sem že coool, sam je treba povedat… je pol lažje. Pa končno spet ena tema za objavo😀 Mi zmanjkuje zadnje čase😀 –> ampak prihaja čas ko bo objav vedno več in več😉

  5. Bi morala še enkrat delat ZUP🙂. Če ga sploh ima😉.

  6. @pika poka: ja sej, vprašanje???😀

  7. … ma kolega firmo pa mu take pošiljajo, da ne ve kaj bi si z njimi počel…

    .. no ja, zgleda da “kolega” išče take, ki so zadost obupani,da bi delali tudi za frišen luft … če bi iskal za ustrezen denar, bi sigurno dobil kaj uporabnega, tako pa … gliha vkup štriha.

  8. Kar se tiče ZRSZ je moje mnenje naslednje: UKINITI!
    Imam prijateljico, ki ni več rosno mlada in že precej časa zelo aktivno, vendar neuspešo išče zaposlitev.
    Svetovalka ji na vsakokratnem razgovoru ponudi zaposlitve katere je že sama “izvohala” in na prošnje dobila negativen odgovor, poleg tega pa ta dotična svetovalka ne zna na nobeno konkretno vprašanje podati konkretnega odgovora.

    Res ne vem čemu so ZRSZ-ji namenjeni?…
    Mogoče vodenju nesmiselnih evidenc, ki tako ali tako niso realne?

    Vsak iskalec zaposlitve, ki ima resen namen najti delo, bo pri iskanju aktivno sodeloval, zato res ne vem kako bi mu lahko svetoval-ci/ke takšnega kova pomagale!

    • Ja al pa rečmo si na zavodu in pol si brez njihove pomoči najdeš job in pol je baba tam skor da užaljena oz. ne verjame, da si si sam lahko službo najdu, ker to lahko “uspe” samo njim. Brezveze, res.


Leave a Reply

