Puzzle-mania

Zaključila sem serijo 13 puzzlov. (za otroško sobo) O ja, sej jst bi še, a mi že trebuh onemogoča dolgotrajno sedenje in sklanjanje nad sliko.

img_3733

Skupaj sem pravilno zložila beri in piši 6200 koščkov. Tematika tokrat skupaj zloženih je seveda prihajajoči dojenček (saj bodo te slike krasile stene otroške sobe), ker pa so fotografije Anne Geddes za mene nekaj najlepšega kar lahko človek ustvari – so vse moje puzzle iz te njene serije. Čudovite slike so. Meni najljubše so podolgovate – avtorica jih je poimenovala kar panorama.😉 Obstaja še veliko njenih dih jemajočih fotografij – puzzlov, a jih v naših trovinah zaenkrat še nisem uspela najti oz. bolje da jih ni, ker bodo stene otroške sobe drugače kmalu premajhne, če bi se lotila vseh. Ure ob sestavljanju tečejo kot bi mignil in večkrat sem pozno v večere še vedno čist “not bla” in mrzlično iskala ustrezne košče. Še enga, še enga… joj samo še enga, ta je pa res zadnji … pa so nastajale nove podobe😀

Moja zaključna tehnika je pa sledeča.

Z večjim kartonom ali trdo podlago obrnem puzzle na hrbtno stran…

img_3720

Jih pošteno namažem (vsak košček!) z lepilom, položim na namazano stran debelejši papir oz. karton (po želji) in to je to. Slika lahko zdaj roma na steno😀

img_3722

Ker pa žal še vedno ne vem kdaj bom lahko pokazala bodočo otroško sobo v svoji končni podobi 😦  😦  😦   si nisem mogla kaj in sem pofotkala končni izdelek sestavljank kar na tleh.

Uživajte:

1000 kom – panorama dojenčkov

img_3754

1000 kom – panorama medvedkov

img_37vdv54

500 kom – panorama rožnatih dojenčkov

img_3743

500 kom – na buči speči dojenček

img_3735

1000 kom – 3x baby kaktus in baby paprika

img_3738

4 x 50 kom

(spodnja desna slika je kriva za mojo ponovno puzzle odvisnost, saj sta mi Lea&Sašo za rojstni dan poleg glavnega darila dala še to škatlico mini puzzlov in potem ni šlo več brez da bi si kupila še ene in še ene… )

img_3739

500 kom

Ok, tole ni ravno baby, je pa dog baby, brez katerega pri meni itak da ne gre😀

img_3742

500 kom – speči dojenček na cvetu vrtnice

img_3745

500 kom – iz posodic kukajoči dojenčki

img_3751

500 kom – black & white😀

img_37461

Verjamem oz. prepričana pa sem da ne bo dolgo ko bodo tele slike zamenjali različni actionman-i – vse od Spiderman-a, Hulka, Terminatorja, Ironman-a, Batman-a, pa do Ninje želve,… Fantki/moški pač. Dokler pa lahko pa bodo vsi tile dojenčki delali družbo najinem dojenčku😀

Published in: on marec 17, 2009 at 11:42 am  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/17/puzzle-mania/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 KomentarjevKomentiraj

  1. Sem ravno želel vprašat, kaj če mu tole sploh ne bo všeč😉 Voljo pa imaš, čeprav meni osebno take fotke niso všeč, zaradi tega reliefa, ki nastane zaradi puzlov. Če že gladka, malce brušena fotka in to je to. S puzli pa mi fotko dobesedno uničijo. Tako da tiste 4, ki sem jih sestavil so sedaj razstavljeni v škatli, nekje pod 5 centimetri prahu, lokacija te škatle neznana😉

  2. joooj, si bla pridna!! Svaka ti čast! Bravo, bravo!!🙂

  3. @UrosG: men pa glih puzzle vrsta slike da svoj čar sliki na steni😀 Ker veš da ni samo slika, ampak je slika ki je nastala z veliko truda!😉

    @Tanja: hvala hvala😀 Mi je fuuuul fajn delat in ko zaključujem že kr o novi razmišljam😀

  4. Amm, tole je pa bilo VELIKO dela🙂 . Sedaj, ko sem to brala si mi naredila malo, ampak zares samo malo luštov s temi puzzli. Namreč 500kom, 1000kom… pri meni, ni šanse… Tisti 50,100,200kom ni problema. Edino, če Mihija nakurim, da mi malo pomaga. Njemu gredo tile puzzli odlično od rok🙂 .

  5. Noro…prav hudo…dobra si da maš tok volje…stene bojo pa s temi puzli tut fenomenalne…in trud bo v trenutku poplačan!🙂

  6. kakršen oče, takšna hči.

  7. Pridna🙂, še malo pa ne bo treba več sten barvati, ker bodo povsod puzzle.

  8. @mikimiska: ma ej ko jih nardis 3 al pa 4 ti zlezejo pod kozo in tut tehnika se izboljša. Najprej rob, potem ločiš tematsko (koža, barve, obleka, cvetje, ozadje…),… pol če je še vedno težko ločiš tiste koščke z dvema, trema “rokicama” ven,… Gre gre.😀 Poskusi, sam za odvisnost kasneje ne odgovarjam😉

    @Milka: oj, hvala😀

    @Irena: nej se ve ne😀

    @Gregac: house of puzzles😀

  9. Eva, zdaj si še privošči kako serijo puzzlov, ker potem nekaj časa verjetno ne bo priložnosti, razen če boš aktivirala babica servis🙂 .
    Sem ti kar malo fauš. Me čakajo en mačkice v travi, 3x že razstavljene (1000 kosov) in tri lepe slikice, še zapakirane (vsaka po 1500 kosov). Čakajo na boljše čase😉 .
    Zanimive slike si izbrala. O urah dela pa morda raje ne bi, a? Si bila pridna!

  10. @emetadindon: ja je bilo kar nekaj ur, ampak res kot da bi tudi pri puzzlih veljalo: VAJA DELA MOJSTRA, ker sem vsake naslednje hitreje naredila.😀

  11. Ijeee, kak so lepi puzzli. Tud meni so fotografije od Anne Geddes svetovne. Sem ene puzzle z njeno sliko kupila tudi kolegici, ko je rodila ta malo.😉

  12. @Daša: ja ful ima lepe fotografije res!!!😀

  13. pozdrav !

    Dobil sem novi katalog od Ravensburger Puzzle in sem zadaj videl eno novo podlago v obliki kovčka.Me samo zanima če veš kje bi se jo dalo dobiti.Sem pregledu vse trgovine pa ni nikjer.Sicer je še ena podlaga k jo lahko zviješ sam ta je zelo slaba.

    Hvala ti za pomoč.

    • Hmmm, žal ne vem kje bi se dalo dobiti …

      • zdravo. jaz imam vprašanje, ki si vse te puzzle kupla, ker bi mela nekatere puzzle od anne geddes (recimo tudi to, ki jo že imaš ti- black & white), pa nevem več kje iskat?

  14. Interspar, Mercator, Babycenter, Pikapolonica, Muller, Tuš… Vse preglej. to sem več let zbirala – kupvala… Tu pa tam pol kaka nova pride… Srečno!

  15. Hi colleagues, pleasant paragraph and nice urging commented here, I am genuinely enjoying by these.

  16. Wow, this post is nice, my sister is analyzing these kinds of things, so I am going to convey her.

  17. This article is in fact a nice one it assists new internet
    people, who are wishing in favor of blogging.

  18. Your style is so unique in comparison to other people I have
    read stuff from. Thanks for posting when you’ve got
    the opportunity, Guess I’ll just book mark this site.

  19. If you desire to obtain a good deal from this
    article then you have to apply these techniques to
    your won webpage.


Leave a Reply

