Vse najboljše moj najboljši!!!

Danes pred 7 leti je na svet pribevskala ta naša zlato rjava kosmata kepa sreče –> Šark. Vedno (pomoje že od rojstva – če ne že prej😉 ) sem si želela imeti svojega – mojega – psa, katerega bi lahko stisnila k sebi, ga razvajala, ga božala, ga sprehajala, ga krtačila, ga hranila, najbolje skrbela za njega,… in imam ga. Že 7 let je moj moj in najbolj moj. No, naš. Največji  ljubljenček. Sej res da kdaj uštima kako mini – omembe nevredno – “oslarijo”, ampak nič tako katastrofalnega,… Nasplošno je super priden.

Šark, želim ti čim manj glasnih poštarjev, obiskov/obhodov “tvojega” žvižgajočega rukzarkarja, mačk, “smetišarjev”, ježkov, vran, golobov, deževnih dni, klopov, mraza, veterinarskih obiskov, bolh (ki jih še nikoli ni imel, lepo prosim 😀 !!!) žalostnih pogledov ko te pustimo samega, bližnjih srečanj psov – moškega spola, …

In seveda čimveč pasjih prijateljic, kosti, mesa, sonca, obiskov prijateljev, tebi tako priljubljene vode v kateri bi lahko preživel cele dneve, dolgih sprehodov, naše ljubezni, igrač, čohanja, poležavanja, božanja, razvajanja, stiskanja, mahanja z repom, veselih igrivih uric z najinim jenčijem ki ga boš lahko prav kmalu spoznal…

img_3149_d_raw

Še na veliko zdravih in živahnih pasjih let!

Rada te imam – cmok :*

Tvoja Eva

Published in: on marec 21, 2009 at 1:56 popoldan  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/21/vse-najboljse-moj-najboljsi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. Pa ne bo možek malo ljubosumen?😉 Veliko medsebojne ljubezni vam štirim želim🙂 !

  2. @emetadindon: aja, sej ve da možek je možek, pes je pa pes😀 Sta pa oba moja naj naj😀

  3. Excellent post however , I was wanting to know if you
    could write a litte more on this subject? I’d be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thanks!

  4. Excellent post. I was checking constantly this blog and I am
    impressed! Very helpful info specifically the remaining section🙂 I care for such
    info a lot. I was looking for this certain info
    for a very long time. Thanks and best of luck.


Leave a Reply

