Panna Cotta

Vse do nedelje sem to slast delala vedno kar s pomočjo dr. Oetker-ja,

pannacotta1

a zdaj ko imam recept za boljšo – domačo, ki mi je takoj v prvo res fenomenalno uspela – hvala Mirjana :D  (skrbelo me je da se ne bo strdila, ker imam zelo slabe izkušnje in spomine na ustvarjanje z želatino) mislim da se lahko dr. Oetker poslovi. No, za kak puding še vedno pride v poštev, pri panna cotti pa bom kar sama svoja doktorica😀

Potrebujete:

img_4238

2,5 dl navadnega trdega jogurta
(3.2 maščobe)

2,5 dl sladke smetane za stepanje

2/3 želatine
(jaz sem dala kar celo vrečkico😀 – za ziher)

1 vanilin sladkor
(sem dala kar dva, ker nisem uporabila sladkorja v prahu)

70 g sladkorja v prahu
(pri sladkorju vedno raje šparam – ga nisem dala)

za preliv gozdni sadeži ali borovnice ali karkoli
(ker nisem imela nič drugega sem uporabila domačo mamino slivovo marmelado z malo vode)

Smetano stepeš in dodaš sladkor v prahu oz. vanilijev sladkor.

Želatino namočiš v malo vode, kot piše na vrečki, da se strdi in nabrekne.

Potem jo daš v jogurt

img_4243

in močno zmešaš.

Na pari segrej posodo z jogurtom in mešaj z metlico, da se želatina popolnoma stopi (vse skupaj postane precej tekoče).

img_4246

V to dodaš stepeno smetano in dobro zmešaš. Posodice malo premažeš z oljem (sploh če boste preden jo ponudite prevrnili na krožnik) in jih napolniš z zmesjo. Počivanje – 3 ure na hladnem. Ponudite s sadnim prelivom.

img_4247

Pozna kdo še kakšen recept za PannaCotto?

Published in: on marec 24, 2009 at 5:00 am  Comments (23)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/24/panna-cotta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 KomentarjevKomentiraj

  1. MMmmmm tega se meni vedno lušta, ampak mene potem vedno tiste 3 ure zmatrajo…jst bi TAKOJ🙂 Ker se vedno odločim delat sladico v zadnjem trenuttku😉

  2. mmmm izgleda mamljivo! lušte pa take.

  3. vau, zgleda njammmmi🙂 bom preverila tale recept!

  4. Ok. Zdaj vem kam pridem na sladico po kosilu!😉

  5. […] mi je jasno kam se zakoplje ta kuhana smetanca se ji ne znam upret Opažam, da se podobno dogaja Evi In komaj čakam, da me povabi testirat […]

  6. Eva….takole je: grem hitro pomalicat potem pa http://url.siel.si/jd😀

  7. @Spela: ja preden je kriza prevelika zmešaš,… in pol po treh urah ko je NUJA je že😀

    @Irena: ja sej bi povabla al pa prnesla,… sam ker je blo prvič nism nč na velik zvon obešala. Zdej ko je pa ratal bote pa kmal na vrsti vsi😀

    @M&M: pa ne pozabi javit kako je blo?!😀

    @Machkica: ja ti kr pridi kdaj hočeš. Zdej mam itak fuuuul časa, k sem doma. Tak da se bom jst teb prilagodila!!!

  8. Tole ta pa zdaj držim za besedo :)Naslednji vikend, ko bo upam že sonček😉

  9. Za Machkico:
    jaz imam nekaj v kopalnici kar me vsak dan spomni na tebe? pa še večkrat na dan! Le kaj bi to bilo, kaj?

  10. njami, njami! super tole zgleda – si mi nardila lušte :)))

  11. @Mateja: ja res je dobr😀

  12. @irena: svinjarijo ?😛

    @eva: ka to nardis panakote v salcke od kave in jih serviras na podstavku ?🙂 jst bi se kavo !!

  13. @irena V kopalnici? Hmmmm… Ne bi vedela.😛

  14. @Simon: imam salčke za puding. Kava pa tut lahk zraven paše ja!

    @Manuela: se spomneš unga dinozavra – milnik za milo držat😀

  15. […] vam ne bom napisala recepta, ker sem sam recept za PannaCotto že objavila, tole danes pa je samo nadgradnja. Ko sva bila v trgovini se je Grega zagledal v jogurtovo rezino […]

  16. The internet is fueling the success of music because it can be listened to at any time of the day and anywhere in the
    world. Often, long term schedules with a bit of breathing room work
    best. Perfect for long trips and for up to date information on
    road conditions ahead.

  17. I was wondering if you ever considered changing the layout
    of your site? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people
    could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2
    pictures. Maybe you could space it out better?

  18. completing work faster

    Panna Cotta | Easy_Riderka – get your motor running

  19. Eric Gonchar

    Panna Cotta | Easy_Riderka – get your motor running

  20. Eric Gonchar

    blog topic

  21. Freddom Mentor reviews

    Panna Cotta | Easy_Riderka – get your motor running

  22. Tonye Cole

    Panna Cotta | Easy_Riderka – get your motor running

  23. saleh stevens

    Panna Cotta | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

