Jesti za dva?

Nosečniška požrešnost? Neustavljiv apetit? Živalska požrešnost? Dvojna potreba po hrani? …

O tem sem pred in med mojo nosečnostjo slišala (pre)veliko – a sreča do danes (8 mesec nosečnosti) mene zgoraj napisane trditve (še) niso napadle. Dejansko se mi apetit ni spremenil (tragično) prav nič. Danes sem se odločila da se razpišem o mojem doživljanju nosečnosti – kar se apetita tiče… (tako za spomin, da si bom lahko čez par let prebrala kako je bilo :D) Prva večja sprememba ki sem jo opazila je bil neprijeten občutek po jutranju pitju mleka, ki sem ga vedno imela takoooo rada za zajtrk. Pa so šli moji mlečni zajtrki za par mesecev na počitnice. Potem nekako ni pasala še banana z jogurtom, ki bi jih prej lahko jedla vsak dan. To je bilo to. Večji sprememb ni bilo. Glede požrešnosti ni bilo ne duha ne sluha, tudi slabosti in bruhanja ni bilo. (boljš da ne :D) Potem se je mlečno neugajanje ustavilo in spet sem se lahko lotila mleka, jogurtov… No edino banane mi še vedno niso ljube :D  Sem pa zadnje čase noro nora nora na ananas. Ananas v koščkih, ananasov kompot, ananas, ananas, ananas.

img_4259-1

Mmmmmmmmm.

Drugih nekih bistvenih sprememb ni bilo, razen da se je pred kakšnim mesecem količina možno zaužite hrane celo zmanjšala, ker se prav hitro pojavi sitost in ne morem več jest. Pa svinjina mi že kar lep čas ne diši več. Ja, je pa zvestoba oz. ljubezen do čokolade ostala nespremenjena oz. se je rahlo poglobila z mojo preljubo Nutello. Ampak neki za razvajat pa more bit ne?!😀

No, do zadnjega pregleda, ki je bil pred 4 tedni sem imela + 11kg, doma se zdej (raje) ne tehtam, kregana od ginekologinje še nisem bila (baje da so drugače kr hude, če se nosečnice preveč zredijo) tako da upam da v ponedeljek ko imam spet pregled ne bo hude jeze😀 Ampak kaj naj. Jem enako, če ne še manj, pač se dojenček veselo razvija in za odvečne kg se bomo sekirali po porodu. (s polno paro)

Ker pa me veliko prijateljev sprašuje kdaj bom spet pokazala trebušček, vam ga danes (ko sem dopolnila 35. teden nosečnosti – torej še 5 tednov) spet pokažem. Počutim se ok, razen zvečer mi je včasih vse na poti – ne vem kako se naj naštimam, pa malo “nihanje” razpoloženja je zadnje čase. (pa sreča da me še vedno ni našla pekoča zgaga, zatečenost, zaprtost, bolečine v križu, …) Me pa ima da bi kdaj med mojo (zdaj obvezno) intenzivno jutranjo enourno hitro hojo kar začela tečt ali pa da si obujem rolerje in na eno orng turo do Celja, tako kot včasih. A kaj ko zdaj to žal ne pride v poštev. Tako da samo upam da ta zadnji mesec hitro mine in da pridejo tile moji rahlo “zmešani” hormoni spet na svoje mesto :D  (vsem ki so pa morebitne “žrtve” moje slabe volje pa se opravičujem in seveda prosim za razumevanje). Sej bo boljš😀

Do takrat pa bodite pridne/i – pa napište še vi vaše nenavadne želje (po hrani) med nosečnostjo😀

img_4265-1

img_4275-1

img_4277-1

Popek popek😀

img_4278-1

Mal se hecamo😀

img_4281-1

Aja vsem (še posebej pa seveda moji – eni in edini) mamicam pa želim lep praznik 😀

Published in: on marec 25, 2009 at 5:00 am  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/25/jesti-za-dva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. ooo, kako lep dan, materinski dan!

  2. Pravkar delam načrt, kdaj bo naša familija uničila en ananas🙂 . Že tako lepo diši. Imaš kakšno idejo?😉

    Glede nosečniških muh ti pa povem, da nisem smela niti vohati, kaj šele jesti karkoli ocvrtega in to od začetka do konca. Bolj je bila sveža hrana, bolj mi je teknila. Tebi je precej lepo, da nisi imela nič slabosti in še ne občutiš zgage. Ti želim takšno nosečnost do konca!
    In lep praznik tudi tebi!

  3. @emetadindon: no vidiš kako lepo je pri tebi narava poskrbela da nisi jedla teh ocvrtih packarij. Si predstavljaš da bi pa rečmo fuuuul imela apetit samo za takšne packarije??? Še dobr da ne, ne?😀 Lep praznik tudi tebi!

  4. Če te do sedaj ni zgaga matrala, te očitno ne bo. Srečnica!🙂 Bo Anže pleško?? hehe. . .

    Moje nosečniške posebnosti pa so bile, da sem dobila odpor do kuhanja in pripravljanja hrane, rib nisem marala, pa ful se mi je luštalo kokte. Druga pa nič posebej. Aja, pa zgaga me je že v šestem mesecu napadla :S

  5. @Tanja: Ja sej mogoč ene dvakrat me je neki zgaga pršla pozdravit ja,… ampak jo je Donat hitro in učinkovito nagnal. Zdej je pa skos ok😀

  6. Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe
    for a blog site? The account aided me a acceptable deal.

    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

  7. Karl Jobst

    Jesti za dva? | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

