Generalka

Dolgo – predolgo sem se spravljala spedenat kuhinjo (do zadnje pikice) in danes mi je končno uspelo !!! Ok hladilnik je generalki podlegel že v soboto,… potem pa nekako kar ni prišla kuhinja na vrsto. In danes se je zgodilo. Pravijo da želi ponavadi večina nosečnic doma vse umiti, zglancati, namazat … preden gredo rodit. In vedno sem si mislila da pri meni pa že ne bo tako. Pa je točno tako. Zdaj že razmišljam da me čakajo še okna, pa laminate je treba namazat,… pa kopalnica,… potem pa nekako bo no. Danes me je kuhinja res zaposlila za skoraj cel dan, a zdej je pa takoooo lepa. Kar diši. Sploh si ne moreš misliti kako je lahko krpa (ko obrišeš na videz čisto polico dejansko) umazana. Akcija je bila res temeljita. Vse zložiti iz predalov, obrisati, umiti predale/omare znotraj,… nato vse zložiti nazaj, umiti omare od zunaj jih namazati da se svetijo, počohati ploščice,… IN TO JE TO.

img_4290-1

Shine, shine, shine…

img_4293-1

Danes pa se je zgodilo še nekaj kar me še bolj veseli in vse bližje smo polnjenju omaric z otroškimi cotkami. Jeeeeee. Super priden tast in moj mož sta danes v enem šusu v dobrih 3 urah položila laminat v otroški sobici, tako da zdaj gre pa res zares. Komaj čakam.

img_4286-11

img_4285-1

img_4298-11

—————————-

Aja, pa še tole —> psssssst –> jutri se prične prodaja kart za koncert U2 v Zagrebu, ki se bo zgodil avgusta. Moram navalit z naročilom takoj zjutraj, da ne bomo slučajno ostali brez😀

Published in: on marec 26, 2009 at 8:51 popoldan  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/26/generalka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. pravo zadovoljstvo je res po uspešnem spomladanskem čiščenju in pripravah za novega člana.

  2. O, pridna! tole se še na sliki šajna, kaj šele v resnici..:)
    Si uspela dobit karte? Meni je uspelo!!!

  3. @Irena: ja fajn je zdej.

    @essa: ma za karte se nekak zdej nism odločla, ker mi je 120 EUR kr visoka cena glede na to da je v Zagrebu. Smo pa navalil na sam nakup kart, pa so bile seveda takoj prodane. (ker 40 EUR bi pa dala). Pa se pač sami peljemo tja. Imama zdle preveč vsega na kupu in nama ne zlavfa. Rečmo pr Turner-ci ni meje in dam zadnji evrič, sam U2 pa nism neki fuuuul fan-ica in bom mal počakala. Sej še bodo oni itak da. Vi se pa fajn mejte seveda!

  4. Ti pa si res polna energije…..Čudovito!!!

  5. @mineštra: sam res ej, bolj kot gre proti koncu bolj lahko norim😀 (prej na začetku pa bi samo spala in ležala)😀

  6. Jap, temu se reče gnezdenje… hehe!🙂 Sem mu js tud podlegla. Sej kul, potem doooolgo ne boš imela časa za kaj takega.😉

  7. @Tanja: ja morm izkoristit dokler imam čas in voljo😀

  8. Greetings from California! I’m bored at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I really like the knowledge you provide here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m shocked at how quick your blog loaded on my phone .. I’m
    not even using WIFI, just 3G .. Anyways, amazing site!


Leave a Reply

