Ikea baby

Poceni, lepo in enostavno.

IKEA – I`m loving it😀img_4305-1

In končno je prišel dan, ko se je misija otroške sobice zaključila. Danes razkažem delovne slike, jutri pa tiste “ta lepe”, pocukrane, sfiniširane :D  Bil je zelo uspešen dan. Od 9h zjutraj do 20h zvečer je Grega šravfal, premikal, zbijal, nabijal, rezal, žagal, pribijal,… jaz pa sem mu tu pa tam kaj prijela – asistirala, brisala oz. umivala omare, stene zdekorirala, sesala, pripravljala… In uspelo nama je. Zdaj lahko grem pa kr rodit😀 (ampak bo treba baje počakati še cel mesec). Ja, bomo pa pač še mal počakali, ne😀 No, pa se vrnimo k Ikei.

Všeč mi je ker je vedno vse popolno zloženo, nič ne manjka, vse vedno štima in vse je tako lepo napisano – oz. še ljubše narisano.

Prepovedano štihanje😉

img_4317-1

Vse kar potrebuješ (torej, da ni v škatli) je kladivo in izvijač😀

img_431119-1

img_4308-1

Mojster ata :p

(ki v nasprotju s kitanjem/gipsanjem ali v barvanju uživa v sestavljanju omar)

img_4300-1

Jaz pa sem se lotila brisanja prahu…

img_4301-1

img_4302-1

Eno prilagam danes za lušte. Ostale pa sledijo jutri.

Kok je ta sobica men všeč😀

img_4332-1

Lahko noč!

(pa ure ne pozabit prestavit !)

Published in: on marec 28, 2009 at 9:35 popoldan  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/03/28/ikea-baby/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 KomentarjevKomentiraj

  1. Zelo lepo. Barve so mi zelo všeč.
    Jaz tudi rad sestavljam take zadeve, ni ga boljšega ko omare skup šraufat.😀

    Hm…podstrešna soba…savna poleti in hladilnik pozimi ob neprimernem ogrevanju🙂 Pravim jaz.

    Na srečo je samo eno strešno okno. Jaz imam v sobi dve, da se človek skuha za pisalno mizo pod njima poleti.

  2. @kr`en: ja najprej hvala za pohvale. Ti pa morm povedat da imaš glede savne čist prav! Ampak pri nas na srečo že lani ni bilo več teh problemov, ker smo bili prisiljeni problem rešiti s klimo in zdej je poletje kot se šika😀 (ima pa soba še balkonska vrata za sprejemanje D-vitamina😀 (sam se na nobeni sliki tokrat ne vidi :D)

  3. Wowwy wow wow! Čestitke za tko lepo zrihtano sobo.

  4. @poy: čaki čaki,… jutr se bo šele vidl😀 Hvala anyway😀

  5. Priden ati (najprej pohvalim njega, da bo še kdaj kaj zašraufal), pridna mami (potem tebe, ki si itak glavna šefica za vsem, hehe)😉 Dobro sta tole zrihtala!🙂

  6. @Sparkica: hvala – hvala. Mah sej veš da smo “babe” itak šefice😉 (kok sm žleht😆 )

  7. Ej res je hudo no! Sej že zdele vidm hudo-jnost.

  8. @poy: sam jutr bo hudo-jnost še večja, lepša😀

  9. Hudo!!!! :DDD

  10. Iiiii, kako je lepa nova sobica za Anžeta. Sem že pozabila, kaj je bilo prej tem.😀
    LOL

  11. @Poy:😀

    @FreyaKali: Hvala, sam zdej pa poglej zadnjo objavo😀

  12. pridna sta res, pa tako hitro je bilo vse skupaj, da je bilo presenečenje zvečer popolno!

  13. @Irena: ja če še ne bi bila dokončana ne bi vabila nikogar😀

  14. Ne ti men Ikea baby! Te omare krasijo mojo dnevno sobo😉

  15. @Manuela: ja lej sej zato pa pravim da je Ikea zakon. Lahk ponucaš kjerkoli. Poznam tudi dva, ki imata v dnevni te omare😀 Univerzalno, ti rečem.

  16. Pa to ni res. Kdo kopira koga? Jaz sem tudi Gregor(Grega), vozimo srebrno Mazdo 6, živimo v Celju, imamo rdečo kuhinjo, otroške omarice so iz Ikeje, stene v spalnici(ki še ni predeljena v otroško sobo in spalnico(ki še ni predeljena v otroško sobo in spalnico), kjer prenučuje mali so oranžne. Je pa ena velika razlika, mi smo rodili pred 6 dnevi. Zanimivo mi je spremljat tvoj blog in brati o tem, kaj je doživljala moja draga izpod prstov tretje osebe.

  17. @Gregor: no potem je pa to tako neverjetno naključje da se moramo enkrat dobiti na en drink😀 Ker to je pa res fora! Sem se zelo nasmejala tvojem komentarju !!! Aja, pa seveda iskrene čestitke za rojstvo…😀 Je bilo hudo? (zdej je že za vama,… midva pa še čakava,…) Uživajte!!!😀

  18. poslal sem ti vabilo za facebook, pa bomo kakšno rekli

  19. @Gregor: Potrjeno😀 Pa še mojga moža sem ti predlagala😀

  20. Hi mates, how is the whole thing, and what you desire to
    say regarding this post, in my view its in fact amazing in favor of me.

  21. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I’ve joined your feed and look forward to seeking more of your excellent
    post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!


Leave a Reply

