Šark je pobegnil…

Ura 7:00 (za mene je to zdaj sredi noči), pride Grega čist paničen v sobo in reče: ” Eva zbud se, Šark je pobegnu”… Jst pa v eni sekundi budna kot ne vem kaj,… adrenalin našopan do konca v žilah,… utrip herca na polno,… “kaj, kje, kdo, kdaj, zakaj”,…

———————————————————-

Potem pa se s sumljivim nasmeškom (že oblečen in pripravljen za odhod v službo) mirno uleže zraven mene, mi da lupčka in reče: “prvi april”.

Pa sej to ne morš verjet. Šok do konca,… ampak priznam letos mu je uspelo, ker ponavadi vsako leto meni uspe prvi, ker pol naslednje potegavščine niso več toliko vredne kot tista taprava taprva. O ja, sam ga še bom danes. Ne  ne, ne bo tako pocen skos pršu!

Hihihihihi…

img_2429

Je tudi vas že danes morda kdo pošteno nateg…..?😀

———————————————————–

Aja, by the way, se mi je pa danes sanjalo da ko sem šla na wc —> da se je začela akcija, ker se je Anže odločil da pride ven :D  (me zanima če tudi za sanje velja 1. april)

Published in: on april 1, 2009 at 11:11 am  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/01/sark-je-pobegnil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 KomentarjevKomentiraj

  1. Mislim halo?! Pa saj smo se zmenili za 02.05. – ne hilaj!!!
    Gregu pa svaka čast, hehe.🙂

  2. @Meta: tut 2.4. ne bi bil slab😀

  3. Eva, saj ne rečem, da bi bilo 02.04. slabo … saj so vsi datumi ok, samo da je dete zdravo…. ampak 02.05. je pa svetski datum!😀

  4. @Meta: ja ja res je! Na 2.5. se rojevajo samo posebni, dobri, fajni, taki ekstra spešl ljudje😀 Ok, te pa 2.5.😀

  5. Kako je s sanjami, boš še danes opazila😀 . Bi pa bil 1. april najbolj svetski datum🙂 . Jaz bom že vedela… Ne glede na to, da je lahko tudi 2.5. super😉 .

  6. Še sreča, da šok ni česa pospešil;-) Grega si pa upa;-)))

  7. @emetadindon: ja ko bo bo a, ne. On že ve kdaj pride😀

    @Klavdija: vidiš na to pa sploh nisem poštudirala😀 Si upa ja, ni kej!😀

  8. bravo Klavdija, se strinjam!

  9. Ne maram prvega aprila. Ravno zato, ker si folk potem izmisli kakšne kriute fore, ki sploh niso zabavne in potem še nekaj časa pustijo travmo. :S

  10. @kr`en: Ja res je odvisno od same fore kakšna je😉 No, mi je vsaj takoj povedal,… bolj bi bilo kruto da bi psa skril,… pa bi jst šla dol… pa rečmo da bi ga šli iskat,… TAKRAT BI MU PA PRIMAZALA ENO JA!!!

  11. Pri meni bi to dolgo odplačeval😉 . Lepo si vaju je privoščil🙂 .

  12. @Mikimiska: ma če je pa 1. april😀 (sej naslednje leto mu pa vrneva dvojno :D)

  13. Dobr te je “nategnu”, na tvojem mestu bi mu vrnila dvojno-najbrž si imela pulz na 500 v treh sekundah.

  14. @Alja: ja dobr me je, ja. Sam edino ga je rešl ker je takoj rekel:” 1. april” ,… če ne bi jih dobil😀


Leave a Reply

