Ocvrte palačinke s sirom in šunko

” Kaj bi pa danes skuhala za kosilo ??? ” … mi iz dneva v dan med jutranjim sprehodom odzvanja po glavi. Potem malo pomislim kaj je v hladilniku, pa odvisno tudi od časa ki ga imam, pa volje, pa idej,… in tokrat sem se spomnila na ocvrte palačinke s sirom in šunko. Morda zgleda res pacarija, ali pa da vzame preveč časa, ampak temu ni tako.

——————————-

Potrebujete:

šunko

sir

za palačinke (moka, jajce, mleko, sol)

za cvrtje (olje, moka, drobtine, jajce)

img_434fds5-1

img_4350-1

Spečemo palačinke.

Nekaj še vročih si lahko za zajtrk privoščimo z Nutello😉

Ostale pa porabimo kasneje za kosilo, saj se lahko pripravijo tudi ko so že hladne😀

———————————–

Rezino šunke in sira položimo na palačinko. Sir priporočam polovično rezino in stran od roba, sej ga je dovolj ko se stopi in še lažje je cvreti vse skupaj – da ne priteče takoj ven.

img_4354-1

Prepognemo…

img_4356-1

še 1x…

img_4357-1

Spaniramo.

img_4358-1

img_4362-1

Spečemo…

img_4364-1

In pohamsamo😀

img_4367-1

Toplo odsvetujem kakršnokoli ekstra prilogo (solata ja, ostalo pa ne) ker so res zeloooo nasitne.

img_4370-1

Dober tek!

Kar ostane je dobro tudi hladno.

Published in: on april 2, 2009 at 5:00 am  Comments (30)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/02/ocvrte-palacinke-s-sirom-in-sunko/trackback/

RSS feed for comments on this post.

30 KomentarjevKomentiraj

  1. Mmmm…kake lušte!!🙂 Čeprav je navsezgodaj, se mi jih je zaluštalo🙂 Jih moreva 1x naredit🙂

  2. Uf pa si mi dala idejo za kosilo :))

  3. Kul. Si mi dala idejo za kakšno kosilo v bližnji prihodnosti. S palačinkam se res da marsikaj narest, ampak jaz mam vedno v glavi, da se jih je z marmelado. Kak sem dolgočasna. Hahaha.

  4. @spelabogataj: ja jst sem čist pozabla na tole in je prav pasalo včeri po dolgem času😀

    @TamaraZara: me veseli😀

    @Daša: ja marmelada je ponavadi avtomatska prijateljica palačink😀 Sam gre še velikooooo ostalega tut odlično zravn😀

  5. sprehod v naravi res dobro dene, se porodijo nove ideje, se misli zbistrijo…

  6. DRUGI SVET: http://www.drugisvet.com/mozgani-na-off/kosilo_palacinke.html

  7. da so carske že veš🙂 da pa se mi ne da pečit čalapink, pa sem tud menda že povedala. vaa, res. hmmm, zdle mi je prebilo….a se SLUČAJNO dajo palačinke zamrznt? kar takšne, nepolnjene mislim. ve kdo? ve ktera?

  8. Pa kako lahko kakšna palačink ostane potem, ko nehaš z nutello :)) ??

  9. @LežalnikPikaCom: o ja. Nardiš jih fuuuul velik – tulk da al ti zmanjka Nutelle al pa da ne morš več in da grozi veliki pok😀

    @M&M: Pomoje da se dajo, ker itak ni nič takga not. Sej sir, šunka in čalapinka so lahk zmrzjene😀

  10. Lahko potrdim, da se jih sme zamrznit. Moja babi jih vedno napeče, pa potem zmrzne in so še kdaj za v juho potem, doma pa ne pridejo do zamrzovalnika jih z bratom prej zmaževa.🙂

  11. @kr`en: no super! Evo M&M odgovor iz prve !😀

  12. 🙂
    žan, super si! in tvoja babi tudi🙂 ko se lotim pečenja palačink, jih ziher nardim ornk na zalogo🙂

  13. @M&M: sam morš bit sama doma, pol pa hitr v zmrzovalnik !!!!! (da ti jih kdo vseh frišn pečenih ne zmaže)

  14. Če jih jaz pečem jih sam sproti mažem, kako pa rešit ta problem?😀 Sebe ne morem odstranit🙂 Potem pa človek gleda palačinke in samega sebe nazaj drži: Samo še tole bom potem pa nič več, ah pa še tole, ki je strgana in ono, ki je malce zažgana😆

  15. @Kr`en: ja to pa zna bit problem. No jst sem strogo ločila une lepe cele velike,… in pa tiste malo manj lepe,… ki so lahko bile namazane z Nutello in pohamsane v trenutku😀 (joooo spet se mi jih lušta!!!)

  16. No takšne palačinke so suder.Delam tud sama samo da jih jaz zvijem in spaniram.Zmiraj jih pa naredim več,da si jih dam v skrinjo.Med tednom mi pral pridejo(palačinke,promfriin, paradižnikova solata)otroci pa zadovoljni nič vihanje nosu!!!!!!!!!!!!

  17. @Mineštra: ja super. Hitro rešen problem, ne?😀

  18. @mineštra > tudi js jih zvijem in potem spaniram, ampak se mi zdi tole Evino ‘zlaganje’ super posrečeno, ker grejo (kot je vidno iz slik) pol glih fajn 4 kosi noter, in jih sam obrneš kot šnicle… Eva, hvala za namig, bom upoštevala🙂

  19. @v: no, me veseli😀

  20. Still, Microsoft has made to a strong national
    security, and Paul seems to be working for now. Women have no
    place here: this is a powerhouse of a handset from
    LG. However, I did not realize that women only get pregnant during a very
    small window of time every month. But don’t sexcams get In Northern Virginia.

  21. Simply want to say your article is as surprising. The clarity for your submit is just nice and i could assume
    you’re a professional on this subject. Fine along with your permission let me to seize your feed to keep updated with imminent post. Thanks 1,000,000 and please continue the rewarding work.

  22. There is certainly a great deal to find out about this issue.
    I like all of the points you’ve made.

  23. Hiya! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.

    Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?

    My blog addresses a lot of the same topics as yours and I think we
    could greatly benefit from each other. If you happen
    to be interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you!

    Fantastic blog by the way!

  24. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone
    to do it for you? Plz respond as I’m looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. thank you

  25. Hi! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading your blog posts.

    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the
    same topics? Thanks a ton!

  26. Link exchange is nothing else however it is simply placing the other
    person’s web site link on your page at suitable place and other person will also do similar for you.

  27. Quality posts is the key to attract the viewers to go to see the web site, that’s what this website is providing.

  28. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is fantastic,
    let alone the content!

  29. Hello there, very good website you have at this time there.

  30. Your means of describing everything in this paragraph is
    truly nice, every one can simply know it, Thanks a lot.


Leave a Reply

