Dohodnina

Kot vsako leto ni tudi tokrat spet nič drugače :(  Spet jim bo treba eure “vrnat”, ja. Sej kokrkoli –> vem da je vse “pravilno” in da je vse po zakonu in (po domač povedan) po reglcih izračunan, ampak dve stvari pa me pri tem mojem preljubem DURSu, še vedno motijo.

PRVIČ: zakaj hudiča vedno ko mora človek vrnat denar faše odločbo oz. (t.im. ) informativni izračun dohodnine v prvem paketu pošiljk, tisti ki pa dobijo denar nazaj pa so seveda na vrsti v zadnjem paketu poslane pošte. Ok, mogoče pa ni pri vseh tako, ampak pri nas oz. mojih najbližjih je to vsako leto opaziti. Pa dejte men enkrat med zadnjimi poslati hudiča. Mah, kr neki.

DRUGIČ: če me spomin ne vara je bila lani samo ena izpisana položnica? Letos pa so mi podarili kar dve, popolnoma enaki, saj na eni piše original na eni pa kopija? Pa kaj se kdo dela norce al ka? A to poskusijo in če bo kdo plačal obe tulk boljš al kako? Sej me je skor na tla zalepnal no, ko sem vidla dve položnici z zneskom, ker sem v prvem šusu itak da pomislila da moram plačati obe in da sta pač razdeljeni na dva meseca za plačilo. No, potem pa sem le v obrazložitvi videla da sem dolžna vrniti enojni znesek, torej ENA položnica. Drugo pa si lahko za spomin in vse do naslednjega leta (ko nas bodo pa morda počastili s tremi???) nabijem nad posteljo na steno, za sladke sanje😆 Itak pa ne rabim nobene položnice, ker že dolgo nisem stala v dolgih vrstah za plačilo položnice, ker sem že dolga leta e-usmerjena in te zadeve opravim z miško! Tak da bom nad posteljo nabila kar obe :p

img_4399(skoraj meter dolgo nakladanje)

Prosim vas, DURS no.

————————————————————————-

(človek gre naprej (na 1000x bolje) in porine vse grdo nekam daleč v ozadje, a pozabi pa NIKOLI!

Vsaj takšnih grdih besed, laži  in obsojanj ne, ki jih nekdo nekomu (za zahvalo) zmeče v obraz! )

Published in: on april 4, 2009 at 5:00 am  Comments (8)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/04/dohodnina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarjevKomentiraj

  1. This is pesrsonal🙂

  2. @Andrej: veri mač !!!!👿

  3. Evica, zadeva z DURSom je taka,da lahko s prve roke povem, da predno plačaš položnico, preglej inform.izračun,ker NI VEDNO TOČNO!PREVERJENO!!!Jaz sem Sašiju prišparala lani 100 EUR, ker sem jim poslala pritožbo o napačnem izračunu.Na žalost tudi oni niso nezmotljivi.Dve položnici pa dobiš,da si res za spomin shraniš eno, ki je kot potrdilo o tvojem plačilu.TO JE SAMO NASVET……!

  4. @Alja: no bom pa res za vsak slučaj preverla, čeprav se znesek ujema z mojim v naprej izračunanim pred nekaj tedni😀

  5. Moj znesek se ne ujema s predhodno izračunanim. Ampak se ne bom nič pritoževala, ker so mi na Dursu izračunali nižjega🙂 Enkrat za spremembo sem lahko občutila kanček veselja ob položnici, takoj po tem, ko me je minila panika ob pomisli, da sta za plačat obe.
    Bi pa rekla, da se bo našel kdo, ki bo plačal obe, ker ne bere vsak teh klobas, ki jih pošiljajo.
    Zakaj smo tisti, ki plačamo med prvimi? Pomoje ni drugega razloga kot ta, da jim damo denar za tiste, ki dohodnino dobijo nazaj.

  6. @Lores: no, to se pa le ne pritožit, ja😀

  7. Uuu js pa letos nazaj dobim. Hvala bogu, me je kr stisnal, ko sem vidla pošto tok hit…

  8. @Tamara: srečnica!!!


Leave a Reply

