Tipi topi – we are ready

Zdaj imava vse in akcija se lahko začne😀

(pa še rima se)

No, sej zelo aktivna akcija se že kr lep čas dogaja v mojem trebuhu, ker pomoje Anže prave prevale dela te zadnje dni😀 Ampak je fajn, sej more povedat da je tu in da počasi pride😉 Torej prispel je zadnji (do zdaj največji) paket Babycentra. Ja pač se nama ne da po trgovinah hodit, pa čakat na blagajni, pa sprašvat trgovke kje je kaj na policah, pa ni nujno da vse imajo,… tako pa klik  klik  klik  v njihovi e-trgovini, popust na članstvo, pa poštnine ni, pa je vse udobno opravljeno. Nič vrečk, nič nošenja, iskanja parkirnega prostora,… Če kaj ne štima pri naročilu, ali če kaj nimajo pokličejo po telefonu in zamenjamo. Tokrat je bilo vse kot sva naročila, razen enga koša za plenice niso imeli in sem naročila drugega. Tri dni mine in poštar prinese paket. Easy.

img_4372

Malenkosti so že zložene v omari, slikala pa sem najpomembnejše kar je prišlo😀

img_4377

Drobnarije…

img_4390Na željo prijateljice Dragice sem pofotkala še nekaj cotk, ker pravi da to ful rada gleda :D  (no, tele so mal velike za novorojenčka, a ker sva jih dobila in ker so bili obešalniki prazni sem jih morala obesit, ker tako noro zgledajo gor :D)

img_4378

Copatki & kapice

img_4382

Meni dve najljubši mikici. H&M baby je zakon!!! (poceni in cart!)

img_4384

Pa tele so tut tak iiiiiii.

img_4398

Published in: on april 5, 2009 at 5:00 am  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/05/tipi-topi-we-are-ready/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 KomentarjevKomentiraj

  1. Iiii, kak cortkano. Zdaj pa res mora Anže pohitet, ko ga tako lepe stvari čakajo😉

  2. @Daša: ja kar naj malo pohiti😀

  3. Te stvari so res vse iiii. Pa kolk fajn je vse to pripravljat. Jaz bi najraje vse vsak dan oprača, posušila in vedno znova zlikala. Da je vsak rob na svojem mestu, da je vse tipi topi zloženo (tud po barvah, če je treba). Pol ni časa in energije za tako “kompliciranje”. A sem kak post zamudila, al še niste objavili prevoznega sredstva za bebico?!

  4. @Klavdija: ne nisi zgrešila. Prevoznega sredstva še nisem objavla, ker je bil dolgo zapakiran v škatli v Celju, pa še nisem prišla zraven da ga pofotkam. Je pa drgač točn takle: http://soncek.si/si/peg-perego-pliko-switch-modularni-sistem-corallo-kolekcija-2009-i12995.shtml

  5. Vau lepe zadevice. Določene preveč pocukrane zame, ampak resnično samo zame😉. Zelo všeč pa oni dve majčki iz H&M, sem si jih tudi že sama ogledovala, pa bom še malo počakala😉 .
    Vozek meni zelo všeč, edino sama še razmišljam med PegPeregom in Jane. In pa igralne podloge si ne nameravam kupit, ker pri sestrični niti ni bila v uporabi. No, saj so jo, vendar se mi zdi, da vseeno malo premalo. Spet, samo moje mnenje😉 . Pa brez zamere🙂 .

  6. @miki miska: mah, itak da ni nobene zamere! Spoštujem vsako mnenje in posledično komentarje tukaj. Vsak ma svoj okus in vsak uredi zadeve kot njemu paše, a ne!😀 Kak bi pa blo, če bi blo vsem vse enak všeč😀

  7. Iii, igralna podloga je pa enaka kot jo ima Elina in prav uživa pod njo… Nekje od drugega meseca in pol lahko leži spodaj tudi po pol ure (če je sita, naspana in previta, seveda :))), sam vsakih par minut jo mal pogledam, pa je čist zadovoljna, js pa na hitro kaj po stanovanju storim. Tak da, pri nas se je nakup splačal.😀

  8. Midva sva pa nabavila Jane Slalom, ki pride v Celju prav zaradi številnih granitnih kock po mestu. Jaz imam pa namen rolat in tekat z njim. Včeraj bil prvič uporabljen, mami in Domen navdušena.

  9. @Tanja: super! Upam da bo tudi nam prišla prav😀

    @Gregor: super. Sem ga tudi sama gledala,… a potem sem se nekako odločila za že dolgo nagledanega😀

  10. zelo lepo imaš urejeno :))) všeč mi je!

  11. @Mateja: Hvala lepa. Zdaj čakamo le še akterja v tej sobici😀


Leave a Reply

