Bohemi in Cvetličarna

img_4430-1

Po res super uspelem koncertu v Šentvidu pri Planini pri Sevnici je bilo včeraj v Ljubljani – Cvetličarna ravno tako odlično. Ker pa je do mojega roka poroda le še tri tedne smo se tokrat odpravili na koncert malo kasneje, da me ne bi čakanje in predskupina preveč utrudila in potem ne bi mogla uživat na Bohemih🙂 A ko sem si kmalu po prihodu “izborila” all inclusive pozicijo (fajn na visokem in mehko tapecirano😀 ) je bilo vse skupaj več kot odlično za nosečnico tik pred rokom😆

Mmmm, kot v kinu😀

img_4612-1

Začetek je bil v znamenju bele, kar moram priznati me je rahlo “presenetilo”, ker nekako ne gre to skupaj z Bohemi oz. glasbo ki jo igrajo, bolj pristoji kakšnem latino loverju, … Iglesiasu…

img_4489-1

Pa tudi ozvočenje je v primerjavi z zgoraj že navedenim koncertom rahlo pešalo na začetku, a se je po uvodnih 3 komadih vse potem super poštimalo in do konca je Cvetličarna skakala, dihala, pela, plesala, rockala (no jst sem bolj na easy spremljala😀 ) norela v ritmu Bohemov.

img_4605-1

Tokrat sem se na koncert zelo dobro pripravila, saj sem nov cd preposlušala od spredi – zadi in obratno. Prav užitek je biti na koncertu če poznaš popolnoma vse komade benda. Še dobro da niso pozabili odšpilati mojih treh najljubših in sicer Na tleh, Kič in pa rock izvedba komada – Vsak je sam (Hazard).

Back in black😀

img_4551-1

Solo

img_4581-1

Žal pa ne gre brez nesreče saj jo je tokrat skupil kitarist, ki je v skoku zadel viseče bokse in si prebil čelo. Baje da si je s tem skokom “zaslužil” 8 šivov.

Žrtev večera😦

img_4561-1

Vmes so koncert malo drugače popestrili trije izbranci oz. novi “idoli” ki so zamenjali Matica za komad On je jaz, Kraljica sanj in Manifest ljubezni, koncert pa je povezoval Racman.

Res so dobri – ni kej in upam da bodo še naprej uspešno osvajali slovenske odre. Upam da kdaj tudi kje v bližini Celja!

Mislim da je bil to moj zadnji obisk rock koncerta pred porodom in bilo je odlično. Za finish😀

Nekaj slik pa je še tu pri GREGU.

Published in: on april 8, 2009 at 6:57 popoldan  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/08/bohemi-in-cvetlicarna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. mhm, žur z velikim Ž se je zgodil😀

  2. hoi..tut jsm sm biu na koncertu.. me pa zanima če se da kje še več fotk dubit… ah ma kdo??

  3. @kxte: Matic (pevec) je dal ful slik na Facebook.

  4. Fajn je bilo!😀

  5. @FreyaKali: mhm😀

  6. mua xe ford kuga

    Bohemi in Cvetličarna | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

