Pijana nevesta

Ker je bilo na nedeljo napovedano nekaj obiskov je bilo potrebno nekaj speč. Ker pa se nisem popolnoma držala recepta je bilo pecivo tapravo šele naslednji dan. Torej to pecivo NUJNO vedno pripravite en dan oz. večer preden ga boste potrebovali za postrežit!

Potrebujete:

img_4764

4 jajca

9 žlic sladkorja

1 vanilijev sladkor

9 žlic moke

9 žlic olja

9 žlic kakava

1 pecilni prašek

3 dcl mleka

1 dcl ruma

vanilijev in čokoladni puding

sladka smetana za stepanje

————————————————

Penasto dobro zmiksaj sladkor, jajce in vanilijev sladkor.

img_4768

Nato dodajte olje, moko, pecilni prašek in kakav. Ponovno zmiksajte…

img_4777

img_4781

Maso zlijte v namaščen – pomokan pekač. (moj je bil dimenzij 20 cm x 35 cm, pa je vseeno prišlo kar visoko, bi lahko imela še večji pekač)

img_4788

Peči na 175 ° C približno 15 – 20 minut.

img_4791

Ko se ohladi dobro namočiš z mlekom. (jaz sem rum tokrat preskočila, ker so pecivo jedli tudi otroci in jaz😀 (pa tudi psa sta prišla na svoj račun, po “nesreči”) Aja, pa še prej sem malo napikala z vilicami, da je mleko hitreje vpilo.

img_4797

Nato skuhaš liter vanilijevega pudinga in ga preliješ čez testo. Ko se ohladi preliješ še liter čokoladnega pudinga. (če pride pudinga preveč ga višek vlijte v posodice in imate tako še ekstra puding :D)

img_4802

Sledi še stepena sladka smetana…

img_4818

In to je to…

img_4826

Dober tek!

Moja je tokrat bila dejansko NEpijana nevesta😀

Published in: on april 14, 2009 at 6:44 popoldan  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/14/pijana-nevesta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 KomentarjevKomentiraj

  1. viš, zanimivo… pri nas pa pravimo pijana nevesta tistemo pecivu, ki je v obliki čokoladnih lunic, namočenih z rumom in prelitih s sladkorno-limoninim “ledom”.
    sama tistega še nisem pekla, mi je pa tale tvoja varianta malo prijaznejša za pripravo… pri vas doma imate pa kar sladko življenje, in prav je tako🙂

  2. @v: ja vsi smo sladkosnedi. Mi tut delamo une lunice, sam jim rečemo kr lunice😀

  3. Mmmmm…:P Tole pa bi! Mi smo vanilijev puding za Pijano nevesto kuhali iz vode jabolcnega kompota, krhlji so bili pa na biskvitu pod pudingi in smetano. Ampak tole tvoje zgleda pa sanjsko!🙂

  4. Vau, virgin bride😛
    Hvala, da si me spomnila na tole čudo …

  5. @Manuela: mhm to verzijo tut poznam in je božanska. Sam delala je še pa nisem.

    @siničica:😆

  6. Ojoj, zdaj si mi pa lušte naredila s tem😛

  7. @Daša: potem pa hitro skuhaj, speči in skupaj zloži😀

  8. A to je tisto pecivo, k mi je na hlače padlo? Pa pol na tla? Pa sta se od tega 2 psa najedla? 🙂

  9. @Sašo: ja, to je to!😆

  10. Eva, ti si entolk pridno dete!🙂

  11. @M&M: Iiiijej, kok je pa tole lepo slišat😀 Hvala hvala😀

  12. 🙂 ja pa če si res.


Leave a Reply

