Oblečeni in pečeni luleki

Zdaj ko med tednom vsak dan kuham – mi hitro zmanjka idej – sem se domislila tele. Hrenovka party sem popestrila s testom. Malo drugače sem si rekla in bilo je odlično. Tokrat sem ubrala bližnjico in kupila zmrzjeno listnato testo, ker se mi ni dalo delati tistega tapravega domačega za hrenovko oblečt.

Potrebujete:

sir (ni nujno, je pa dobro😀 )

hrenovke

kupljeno zmrzjeno listnato testo (lahko pa ste pridni in ga naredite sami)

solata (po želji)

img_4838

Hrenovko ovijete v sir

img_4849

Nato pa še v trakove testa.

img_4858

In dvakrat oblečena hrenovka šiba v pečico na cca. 175, dokler testo ne porjavi. Pri tem testu nikoli ne gledam na uro, ker se orientiram kar po barvi. Aja, pa zasledila sem da ponekod hrenovke prej skuhajo, meni se ni zdelo potrebno in bilo je prav tako užitno!😉

img_4867

Tik pred koncem pečenja sem še povrhu posipala nariban sir.

img_4880

Mmmm, diši.

img_4888

img_4892

Ker pa mi je (že odmrzjeno) ostalo sem vanj oblekla krhlje hrušk in jih spekla. To ponavadi naredim z bananami, a tokrat so pri roki bile dobro zrele hruške.

img_4861

img_4872

Published in: on april 19, 2009 at 3:16 popoldan  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/04/19/obleceni-in-peceni-luleki/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 KomentarjevKomentiraj

  1. izgleda super!🙂

  2. sem se že spraševala kdaj boš dala ta recept gor🙂 . ravno naslednji teden pridejo kolegi malo na obisk, a veš kaj bodo jedli😉 ?
    pa hvala, da si dala recept gor🙂 .

  3. @Ana: in tudi je super😀

    @mikimiska: ja mal je trajal, ker smo mel pestr vikend,… me veseli da sem ti dala idejo in dober tek vsem!

  4. sem takoj sprobala recept in pripravila sinčeku presenečenje,ko je prišel z treninga…mu je bilo zelo všeč,meni pa tudi

  5. @petra: no lepo da se je tale zadeva tako uspešno prijela oz. spekla tudi v drugih pečicah😀

  6. Hi there mates, its great article about educationand
    entirely explained, keep it up all the time.

  7. When some one searches for his essential thing, thus he/she needs to
    be available that in detail, thus that thing is
    maintained over here.

  8. Great post however , I was wanting to know if you could write a litte more on this topic?
    I’d be very thankful if you could elaborate a little bit further. Bless you!

  9. I’m really inspired with your writing abilities and also with the format on your blog. Is that this a paid topic or did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is uncommon to see a nice blog like this one these days..

  10. I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any
    interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

  11. Hi every one, here every one is sharing such familiarity, therefore it’s good to read this webpage,
    and I used to pay a quick visit this webpage daily.

  12. I every time spent my half an hour to read this website’s posts all the time along with a
    cup of coffee.


Leave a Reply

