Moja zgodba

No, mami pa ati sta že dost povedala. Zdej pa je čas da še jaz počasi povem svoje a, ne?!

Moja zgodba se začne tam nekje julija 2008, ko sta se mami in ati imela še bolj ful rada (še bolj kot drugače) in ko mi je po enem letu njunih poskusov “imeti se ful rada” uspelo, da sem začel rastit v maminem trebuščku. Kok sem bil jst takrat mali… drobna pikica, sam srček je pa že delal, tak kot se reče.😀 Točno na prvi šolski – 1. septembra 2008 se je šla mami polulat na neko čudno belo palčko, ki je ful vpila njeno lulanje in potem se je na palčki kar sam od sebe narisal mali moder plusek. Joooj, to so se ji roke tresle, ko je čakala da vidi kaj bo. In za ta mali plusek sta bila ati in mami ful vesela. Sta se kr neki smejala in hitr šla povedat svojim. Da vam o veselju obeh babic in dedijev niti ne govorim. No potem je sledilo veselje še pri Evi službi, kjer so tudi celo leto navijali, da bi le uspelo. In mi je uspelo, sem se potrudil in se ulegel pri mamici globoko na toplo, za celih 9 mesecev. Kok je blo lepo, toplo, mehko, varno, …

No, pa pejmo malo hitreje skozi mamino nosečnost. Mami je ves čas pridno hodila v službo, ker se je ves čas počutila super, kot da ji nič ni, ni nič bruhala, pa tudi jedla ni za dva (kot so ji nekateri skos “pametno” govorili), tako da je na koncu tehnica pokazala “samo” 12kg več, kar pravijo da je čist ok. Pa kok je blo fajn z mamico pa atijem hodit na vse koncerte. Ja, sem bil že na Queenih, pa na DanD, pa Bohemi, pa celo na Lordih ja ja, pa še in še. Sej ta njun rock sploh ni tak slab. Siddharta je pa itak zakon. Imam že en body s Siddhartinim znakom spredaj, ki mi ga je ati kupil, sam mi je še prevelik. Jooooj, pa Tine Turner sma se z mamico res fuuuul veselila, pa nama je žal ni uspelo slišat/videt😦 Pa dedi mi je kupil že en mali motor, joj to bo fajn. Sam da zrastem, kok jim bom nagajal. Hahaha. To ga bomo sračkali. Aja, kje smo ostali. Torej novembra sma bila z mamico tri dni v bolnici, ker je nekaj malega krvavela, sam pravijo da ni bilo nič hudega in tako sva kmalu bila že doma. Hja, pa pozabil sem vam povedat, da sta se mami pa ati še poročila vmes. No dejansko smo se vsi poročili, ker sem bil zraven, hahaha –> jaz sem pa poročen. Kok me je metal ko smo plesal Can-Can na poročni fešti. Nora fešta res. Je pa bla ful pridna mami ker me ni nikol z alkoholom al pa cigaretim dušila, sam sej vete, da ona itak nima rada nikotina, tak da ni blo panike glede tega😀 Hvala mami, res mi je bilo lepo 9 mesecev s teboj!

No, vsak mesec sma redno hodila na preglede, kjer so vedno povedali da je vse ok in da bom sicer mogoče mal manjši oz. lažji, ampak da je vse ok. Pa ati me je prvič videl ko smo bili v Mariboru na pregledu – za nuhalno svetlino. To je bilo doživetje. Pa sej sta vam že sigurno pokazala vse slikice iz ultrazvoka verjetno. Hmmmm, kaj vam morem še povedat,… Aja, kok je blo fajn mamico prvič brcnat,… pa ko je tut ati pol čutil moje brce. To so me skos potem klicali, budili, božali mamin trebuh,… Kok smo se smejal. Sam atiju sem večkrat nagajal, ker ko je dal roko na mamin trebuh sem nehal brcat. Mmmmm, pa kok me je mami fajn sladkala z ananasom in njeno preljubo Nutello. To je blo eno samo sladkanje.

Zdej pa mal počakite, ker grem na deci belga k mamici, …  “Maaaamiiiiiiiii, zizooooo bi.”

(čez 15 minut)

.

.

.

.

… evo me, sem že nazaj. Mmmmmm je bil dober tale mlekec. Njami njami, še bi mami.

Mami je včasih tu pa tam atiju mogla mal potečnarkat za mojo sobico, da mi jo že nej pripravi, ker nikoli ne veš če bi ju morda presenetil in prišel prej. Ja, pa baje je mami tu na blogu pobirala stave, da kdaj mislite da pridem. Hihihi je hecna – mene bi vprašala ne, jst sem skos vedel kdaj pridem. Ja 23.4. mnde, ne!

Zjutraj sem se odločil da je bilo počasi dovolj all inclusive ponudbe pri mamici in da grem malo ven pogledat kako se imajo in da končno vidim mojo mamico in atija. No in tako sem mamici prepiknil mehur da ji je odtekla voda. Se je samo smejala in bila vesela da prihajam. Počasi sta se z atijem odpravila proti Celju. Dokler ni bolelo je bilo fino, potem pa me je začelo nekaj stiskati in porivati navzdol in ni bilo več tako prijetno. Ampak po nekaj urah “ringlšpila” je bilo vsega konec in neke tete v zelenem so me hitro obrisale in dale mamici da me ni več zeblo – tako lepo je bilo ko sem zagledal mamico in ji ležal na topleh trebuhu, ati pa je slikal in me božal. Pomoje me imata ful rada, ker sta tako nežna in prijazna z menoj. Vse naredita. Sam mal začivkam pa sta že oba pri meni. Res sta fajna mami pa ati. Pa skos gledajo moj nosek, pa ušeske, pa ustnice, pa učke,… pravijo da kako sem luškan in da kako dišim po dojenčkih. Ja mnde da, sej sem dojenček😀 Vsi so čist razneženi.

Najlepše pa je bilo ko se vse une tete v zelenem ugasnile vse lučke in nas z atijem in mamico cele 3 ure pustile da se nagledamo eden drugega in smo v miru uživali v porodni sobi. Mami je počivala in naju gledala, ko sem ležal v naročju pri atiju. Sem bil pa že takoj ful firbec ker sem na široko opazoval kaj se dogaja. Pa domov smo seveda javili, da smo zdaj že v troje😀

No sledili so trije dnevi v bolnici, ki pa so kar hitro minili, saj se non stop nekaj dogaja. Zjutraj so mi z neko rdečo lučko posvetili na vrat in povedali da nimam zlatenice in da bom lahko šel doma, za kar je bila mamica ful vesela in je lažje dočakala dan odhoda. Tudi ultrazvok ledvičk, pa pregled sluha je bil ok. Obiskov je bilo veliko in vsi so me tako nežno cartali. Super je bilo, sam zdej doma je še bolje, ko je bolj mirno in se imamo fajn. Sej so bile ful prijazne v bolnici tete v modrem, sam previjale so me pa tak na hitrco in na mrzlem, da sem se res zelo jokal. Mami pa ati pa to zdej tak umirjeno in počasi naredita, da prav uživam in ju za nagrado skoraj vedno polulam ali pa pokakam ko sem razvit. Pravi bombarder sem. Ja kaj če je pa tako fajn prdkat ko si nagec. Sej se morata na vse hudo navadit. Drugače sem pa ful priden ker spim 3 ure, potem me previjeta in napapcam se in potem imata spet 3 ure časa da postorita kar morata, ker spim kot koma. Ko smo šli domov je bilo super, ker sem se prvič peljal z avtom, do avta so me pa kar čez glavo pokrili, da me ne bi napihal veter. Kok so hecni.

Patronažna sestra me je že dvakrat stehtala, pa popek mi rihta in pravi da je vse ok, da se lepo redim (ja normalno, če pa mamina mlekarna dela, kot da nismo v času recesije😉 ). Torej imamo se lepo in vsak dan je lepši, pa vreme se tudi počasi pripravlja na moj prvi sprehod. Komaj čakam obisk v Celju, ker si res želim spoznati Šarka, o katerem mi moja mami non stop pripoveduje. Včasih mi mami in ati pobegneta malo na sprehod za kako urco, takrat pa me z veseljem razvajata celjska babi in dedi, ali pa kar atijeva mami in ati. Dogaja mi res non stop na polno. Pravijo da samo da sem zdrav in da je vse ok. Saj bo šlo!

Hja imam tudi že svojo nalepko na avtu.

anze-v-avtu

Toliko igrač se je nabralo v moji sobi od vseh, ki so me prišli pogledat v porodnišnico, pa potem domov,… pa nekaj so jih poslali tudi po pošti zraven telegramov. Pa sms-ov sta ati in mami fuuuuul dobila, to smo brali ko nori ko je telefon piskal. Vsem se res fuuuul zahvaljujem za vsa darila, čestitke,  telegrame, pošto, sms-e, lepe želje. Fajni ste😀

img_6306-1

img_6310-1

Ja, to sta pa moja dva: ati pa mami, ja. Ma sej njiju že tak vsi poznate, ne?! Aja pa Šark je zadaj na steni – komi čakam da bo lepo vreme in da ga končno spoznam tudi v živo😉 in da gremo z vozičkom in Šarkom mal na teren v lajf. Joj, to bo fino. Ampak zdej je kr neki dež in še ne smem ven, ker je mrzlo in piha. Pa še premali sem za ven. Par dni še. Bom pa šel za 5 minut na balkon, sam mi bojo mogl dat kapo na glavo.

img_6383-1

Mami skos hoče da mi ati slika nogice in rokice, ker se ji zdijo tako luškane, ker so fuuul majhne.

img_6159-1

Veliki mislec. Hmmmmm, al nej kakam al lulam? To je zdaj vprašanje?

img_6252-1

Ja hecajo me, da sem en velik zaspanec, ker kljub celodnevnemu in nočnemu spanju še vseeno zeeeelooo raaaad zeeeehaaaaaam. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm.

img_6266-1

Tule me pa mami heca in mi neki pleničko okol navija, jst sem pa tako žalosten ker vem da sledi ziza,… ampak onadva me raje slikata😦

img_6270-1

Rock n roll forever. Duda za babice in vse ostale za jezit :P  Pa dejte no, če sem pa največji frajer v vasi s to dudo, no!

img_6283-1

Spanje je zakon. Aja, mami je celo nosečnost poslušala Boheme in sem vedno ful telovadil v trebuščku na njihovo glasbo,… in zdej sma danes prvič jedla ob spremljavi Bohemov in sem svoj obrok kar podaljšal in pil kot nor. Bohemi hvala!

img_6329-1

Moja pridna mami, ko me tak fajn k ličku stisne.

img_6345-1

Pa moj ati, cmokaaaaa.

img_6359-1

Biba mala zavita.

img_6364-1

Malo ustvarjanja. Spet mamino izživljanje nad nogicami.

img_6376-1

img_6379-1

Ma tta moja mami se skos heca in veseli, ker je tehnica pokazala celih 7 kg manj, ko je prišla domov iz porodnišnice🙂

img_6228-1

Tako to je moja zgodba 9 mesecev pri mamici in enega tedna zunaj. Zaenkrat nam gre super. Lepo se imejte, pa se še kaj javim kdaj.

Pa pa.

Vaš Anže

Published in: on maj 1, 2009 at 12:18 popoldan  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/01/moja-zgodba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 KomentarjevKomentiraj

  1. Ja krasno. Jst vam želim še naprej samo uživancijo, da bi blo v naslednjih dneh lepo – sončno, toplo vreme, da se začnejo turneje z vozičkom. Ni ga čez svež zrak😉. Upam, da se kmalu spet beremo…LP

  2. joj kako lepa zgodba ,mali je res lahko ponosen na vaju in vidva nanj

    lepo uživajte še naprej v troje ,

  3. Ja živjo Anže🙂 Šment, komi čakam da te vidim.
    Pa priden bodi še naprej. oki?

  4. Anže, reč mami, da ti odpre svojo blog domeno, ker mam občutek, da boš ravn tak ažuren z dogodki kot tvoja starša!

  5. @Klavdija: ja vse imamo, samo da še toplo vreme pride, pol smo pa na konju😀

    @Mateja: midva sva nanj,… on pa hmmmmm…. verjetno tudi😀

    @M&M: bom bom.

    @AndrejK: sem ji že rekel pa nima časa, ker me kr slika non stop skos pa lubčka, pa stiska. Sej je skos govorila da takoj ko se rodim dobim svoj blog,… pa nič ne kaže da bo kej iz tega😀 Ti ti mami mami!

  6. Dobrodošel ANže!! Vidim, da ti gre pisanje čudovito od rok. Kar vzami še mamici kdaj računalnik in napiši še kaj…bomo radi brali tvoje dogodivščine. Drugače te pa prideva v kratkem obiskat🙂 A lahko?😉

  7. @spelabogataj: jaaaaa, pridita!!! Ni problema. Samo povejta kdaj in ob kulkih, da se bom očedil in napapcal –> da bom priden kot se za obiske spodobi😀

  8. Hihi, Anže se je vrgel po svoji teti (LOL), ker ima neverjetno dobro razvit slog pisanja in je že pravi pisatelj!

    Dragi Anže,
    čakamo na tvoje nadaljnje objave!

    Poljubček🙂

  9. Ha,.. samo tip zna se razpisat.

  10. Uau, tako mali, pa ti tipkanje gre že tako dobro od rokic😀 Bravo! Lepa zgodbica!

    Kak ste luštni vsi trije skupaj.🙂 Veliko se fotkajte, ker že čez par mesecev pozabiš kak je vse zgledalo čisto na začetku… mi smo pa še vedno brez skupne fotke😦 Hja, kovačeva kobila je zgleda res vedno bosa…😉

  11. @FreyaKali: ja teta, sam napake mi prosim spreglej, ker sem še mali pa ne znam pravilno slovnično pisat. Hvala :*

    @Tanja: ja sem se spomnil na tebe, ko si na facebooku napisala da še nimate skupinske slike in sem hitro pocukal atija da je privlekel na dan stativ in naštimal da smo se slikali skupaj.😉 Vi pa le naredite kako družinsko, da ne boste zamudili preveč mesecev!!!

  12. Po tvojih besedah sodeč vidim,da vam je prav lušno.Kar sem mislila napisat,so že ostali pred mano povedal in se ne bom ponavljala.
    Mogoče pa samo ena misel,ki je meni zelo ljuba.

    Daj vsakemu dnevu priložnost,da bo najlepši v tvojem življenju.

    p.s. komaj čakam na naslednjo objavo.

  13. @petra: zelo lepa misel, se bom vsak dan spomnila na njo😀

  14. Lepo si napisal, pa napiši še kdaj kaj🙂 . Vmes pa še lepo jej in rasti😉 .

  15. @Mikimiska: hvala ti, papcam ful rad, rastem tudi baje, ker mi en body že ni več prav, tako da mislim da bo. Komaj čakam da tudi vi postanete 3je ;D

  16. živjo !
    Kako lep je tale vajin srček, očke pa ima čisto tvoje Eva, upam ,da ga kmalu vidim v živo, imam ročno naštrikane copatke, pa ti jih bom kar poslala, da jih ne bo prehitro prerasel.
    lep pozdrav ! teta Vasja

  17. @Vasiljka: vidva se kar oglasita enkrat pa je! Ni problema. Smo doma, samo javita prej da vaju pričakamo napapcani in previti😀 Danes gremo prvič na teren. Jupiiiiii. Lp ( ja, za njegove učke mi jih je pa že več rekl da so čist moje😉 )

  18. čuj, Anže, čez slabih 18 let pa na pir! Bo ata ziher pustu!:))

  19. črt: mhm, sma se že v naprej to zmenla😉

  20. […] človek kar prehitro pozabi določene podrobnosti, vam tako kot prvič (KLIK in KLIK) razkrivam mojo porodno zgodbo, ki bo hkrati tudi moj spomin, da bom lahko kdaj še […]

  21. You’re so interesting! I do not think I have read anything like this before. So wonderful to find another person with a few original thoughts on this issue. Really.. many thanks for starting this up. This website is something that is required on the internet, someone with a little originality!

  22. I absolutely love your site.. Great colors & theme. Did you create this amazing site yourself?
    Please reply back as I’m hoping to create my own site and would love to
    know where you got this from or exactly what the theme is called.
    Cheers!

  23. I’m not sure where you’re getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning more or understanding more.
    Thanks for magnificent information I was looking for this info for my mission.


Leave a Reply

