Prvo kopanje

Spet se javljam – “ja, mali Anži tukaj” (pa je mami rekla da ji je super ker se imena Anže ne da v pomanjševalnico spremenit,… in evo ga, si je že pogruntala da Anži sem pa lahk😉 ), ker je mamici trenutno zmanjkalo idej za objave in ji zdej jst mal pomagam pa tu pa tam kaj natipkam. Kaj je novega? Hja, (KLIK TUKAJ) pri atiju si lahko pogledate naš prvi sprehod po Šempetru v mojem rdečem Ferrariju, pa še Šark se nam je pridružil, ampak mami in ati pravita da še ni čas da mi da lupčka, ker je trenutno zaljubljen in mi ne dovolita da ga od bližje spoznam, ker je baje zdle čist preživahen, ga meče mal ljubezen. Mora dat svoj teden skos, potem pa ga bom spoznal. Mami je čist hepi in naspidirana ker lahko gremo ven in bi se skos potepala. Je čist druga zdej ko ji ni treba biti več skos noter.

Drugače se pa veselo redim oz. rastem in jih imam že 3370g. Mami reče da kipim kot buhteljček. Hahaha, če je pa tulk mleka, škode pa ne bomo delal (so rekl star ljudje). Je treba vse pojest. Danes sem se prvič kopal in ko bi vi vedeli kok je blo pa to fajn. Se nisem nič jokal, še celo ko me je teta milila se nisem nič pritožval. Potem pa v banico kjer je bilo tako toplo – sem se kr takoj spomnil kako je blo fajn pri mamici. Jooo, samo oljenje in oblačenje potem pa res ni fajn, ker je voda boljša. Pa dej no, ej še laske oz. celo glavo sem imel mastno. Kok so ti veliki ljudje hecni. Kot da sebi kdaj naoljijo lase, no?😉 Aha, evo slikice:

img_6576

img_6581

Pa zdej sta me že oba dedija prijela v roke, ker sta najdlje odlašala. Pa jima je šlo čist fajn😀 Neki mi je pa ful čudn. Mami se mi vedno do solz (ampak res do solz) smeji, ko mi da kapo na glavo? Pa ka ji pa je? Sej to ni nič tajga. Sam pravi da sem tak pupko mali palček in da sem smešen😦 Mami mami! :p

Zdaj se že vsak dan veselo potepamo in sem že spoznal vse najbolj prijazne bejbe na tem planetu. Kdo so to? Ja ZPIZ-ovke ne! Kok so me gledale in kr iz rok v roke so se mi podajale. Ampak se nisem pustil motit in sem kr ajal, to kar mi gre najbolje od rok :p  So ble ful fajne. Ja pa sej neki moških je tut na Zpiz-u, da ne bom sam o ženskah govoril. Sam ka nej, če sm pa dec, no.😀

Čaka nas super žurerski vikend, ker grem jutri na zbor blogerjev, ker me hočjo videt, pol šibamo na piknik, ker je Katjin Aleš diplomiral in ima fešto. In seveda me tudi dam hočjo videt. In pol v nedeljo grem na prvi pravi rojstni dan od kolega Lukasa, ker je star eno leto. To ga bomo sral😆 Zakaj pa ne, če je pa tako lepo vreme zunaj, je greh biti doma.

Pa zbral sem si že čisto pravega – svojega zdravnika in sicer ga. Pečnikova me bo rihtala v Celju. Prvič grem k njej 3.6.2009. Upam da bo rekla da je vse tako kot mora biti.

No, toliko zaenkrat, predajam tipkovnico mamici, ker je čas da grem zamenjat plenico in da se priklopim na zizo, pa da še mami kaj napiše, da ne boste samo o meni bral. No, pa sej vas nihče ne sili, pač pišem za svoj spomin da bom lahko bral ko bom velik. Če pa še kdo ekstra prebere pa tulk boljš.

Pa pa,

Vaš Anže

Takle sem pa zakomiral (mami reče da sem koma) po kopanju in se raztegnil čez celo košaro. Še malo pa bo premajhna :p

img_6595

(uuuuiiiiii, danes sem star 14 dni)

Aja, pa Bohemi so zakon. Kok mi je zadnji album fajni. Kr zaspim ko jih da mami gor😀

Published in: on maj 7, 2009 at 2:35 popoldan  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/07/prvo-kopanje/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 KomentarjevKomentiraj

  1. Ja super tale sonček ane? Sama kar malo pogrešam sprehode z vozički.
    Ob branju so prišli na dan spomini,ko sem jaz prvič kopala svoje otročičke.
    Vidim da bo imel Anže lep spomin ko bo odrastel.

  2. Iiii, Anže, vedno presenetiš z izbranim jezikom.🙂 Pridno papcaj in rasti, da se boš kmalu lahko zabaval s Šarkom.😉

    Poljubček

  3. @petra: ja sprehodi so super. Pomlad je pa zakon za to.

    @FreyaKali: tetka sam prosim ne slovnično nič prerešetavat mojih objav, ker še nisem bil v šoli –> se mi oprosti a, ne?

  4. Se pospišem pod Petrin drugi odstavek in dodajam, da so mi kar solzice privrele v oči ob pogledu na majhno zadovoljno štručko v košarici.

  5. Fajn je v vodi, a ne? Ti kar uživaj. Samo res ne vem, zakaj te nekdo vedno mora obleči, ti vleči vsa ta oblačila😉 . No, morda te bodo poleti malo dlje pustili biti samo v svoji koži😉 .
    Sicer sem upala, da se bova v soboto malce videla, ampak moram drugam. Se bomo že enkrat videli, ne?😉
    Papa

  6. ejla, prava faca si, Anže!🙂 Pomanjševalnice? Anžek, Anžetek… kr dost se jih najde, hihi!!

    Torej, jokanje po kopanju je tudi pri vas neizbežno. Se še spomneš, ko je Elina na twiterju “komentirala”, kak trpi, ko jo brišemo in oblačimo?? bohnedi, da bi še kako oljno masažo prenesla… No, pa je tudi to minilo in že lep čas uživamo tako v vodi kot potem na suhem. Jo lahko komot še po celem telesu z oljem namažem, pa prav uživa, ko se zvija sem in tja po previjalni.

    Super, ko je pomlad, da ste lahko tako hitro tolk mobilni…🙂

  7. @blažka: ja res je, čas pre-noro hiti. Zato ga pa skos lupčkama, pa slikama, pa snemava, da nama ne zraste/pobegne prehitro😀

    @Mikimiska: Upam da se kmalu vidimo. Pa komaj čakam da spoznam vajinega malega lumpa,… ko pride.

    @Tanja: ja se spomnem ko smo brali Elinine muke oblačenja po kopanju😦


Leave a Reply

