Moja prva čisto-prava fešta

No, ni bila ravno moja fešta,… sem bil pa na prvi čisto pravi fešti. Naš prijatelj Aleš je diplomiral in se je seveda bilo potrebno malo poveseliti.

Bravo Aleš, čestitke še enkrat.

IMG_6799

Všeč mi je bilo ker je bila muzika tista taprava motoristična, tako kot na zborih, pa še dva motorja sta bila tam. Ampak ni bilo prenaglas, tako da me ni motilo. Mal za filing je pa blo😀

Takole pa se je slavljenec vživel v “vožnjo”😀

IMG_6813

V roke sta me prijela tudi dva čisto prava motorista. (zdaj sem pa res tudi uradno njihov :D)

IMG_6838

Ati in prijatelji v akciji…😉

IMG_6823

Tudi moja Katja me je bila zelo vesela in me je cartala in cartala . . .  (fino je bilo) Pravi da jo čist spominjam na njenega sina Marka, ko je bil mali, ker je bil tut tak mičken 😀

IMG_6820

Tudi mamini direktorici Taji in njenem možu Žanu sem se dovolil pocartati. Pa vsi so bli ful navdušeni, ko sem jim končno pokazal učke😀 Sami prijazni ljudje, ni kaj.

IMG_6794

Tudi otroci so me radi pogledali, ker sem jim verjetno zanimiv zaradi moje majhnosti😀 Ivanka pa je bila navdušena nad maminimi številnimi uhani –  jih je vneto štela na vsakem ušesu posebej😀

IMG_6825

Cel dan sem bil zelo priden, a na koncu sem moral pokazati da znam tudi jokati, pa ne zato ker bi bil jezen, ker bi me kaj bolelo, ker bi me zvijalo, ampak ker je bil že spet čas za večerjo. Sem bil tako glasen, da je morala mami pod nujno ukrepati kar v avtu, preden smo šli. Potem pa sem tako ali tako spet pridno zaspal.

Jutri pa vam razkrijem kako super sem se imel na rojstnem dnevu mojega malega prijatelja Lukasa v Braslovčah. 😀

Do takrat pa …  uživajte vsak dan posebej.

Vaš žurer Anže

Published in: on maj 12, 2009 at 5:00 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/12/moja-prva-cisto-prava-festa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 KomentarjevKomentiraj

  1. Anže super si tole napisal. Si kar dosti “pojerbal” po atiju in mamici. Se vsak dan veselim nove objave…:) Lep dan vsem trem..

  2. @Natalija: Uf, hvala Natalija. Ja jabolko ne pade daleč od drevesa. Velik fotk po atiju in še več čvekanja po mamici in objave iz dneva v dan so tu! Hihihi. Lepo da me tudi Maltežani berejo, al si že nazaj doma? Na veselo branje še naprej, Pa pa

    • Oj Anže! Jaz sem še kar na Malti, tudi jaz tu pa tam kaj napišem, kako se imam tukaj. Ker pa postaja čedalje bolj vroče pa nimam več ne vem kakšne volje. Ostajam do oktobra, tako da lahko pripelješ atija in mamico na morje🙂. LP

      • Ja, tudi jaz tu pa tam kaj preberem pri tebi😀


Leave a Reply

