Sadna smetanova-jogurtova rezina

Naslov je sicer mal dolgi, a nekako se nisem mogla odločiti za primeren naslov tele “slastne zlivanke”😀

Tokrat vam ne bom napisala recepta, ker sem sam recept za PannaCotto že objavila, tole danes pa je samo nadgradnja. Ko sva bila v trgovini se je Grega zagledal v jogurtovo rezino obloženo s sadjem in prelito z želejem… in ni minila minuta ko sva že nabirala sestavine za home-made rezino.

Torej PannaCotto obložimo samo še s sadjem

IMG_6905-1

in prelijemo z navadnim ali barvnim/sadnim želejem (po želji).

IMG_6923-1

In to je to.

IMG_6930-1

Dobr k hudič😀 Spomnila sem se še ene variante, da bi sladica lahko imela še podlago narejeno iz zmiksanih keksov (tako kot pri tej sladici)… a to pa morda naslednjič.

Dober tek.

Published in: on maj 14, 2009 at 5:00 am  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/14/sadna-smetanova-jogurtova-rezina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 KomentarjevKomentiraj

  1. Jooooj, Eva. Jaz od naslednjega tedna dalje ne smem brat več tvojega bloga (eh, veš da ga še vedno bom). To je čist preveč rajcig🙂
    Sem dobila pa včeraj na mail neke recepte za sladice in sem se takoj spomnila nate. Če kaj rabiš, ti lahko pošljem.

  2. mnjami mnjami je bilo🙂

  3. nje, mene tud ne bo več k slaščičarskim objavam🙂 pol pa še tist njami mnjami mami berem….:)

  4. @Daša: ja super! Se priporočam! Da bom lahko pol še bolj lušte delala tu gor🙂

    @GregaC: saj še bo🙂

    @M&M: nooo no, kar pridi še kaj pokukat v mojo kuhinjo! Mal je pa treba grešit!!!

  5. Saleh Stevens

    Sadna smetanova-jogurtova rezina | Easy_Riderka – get your motor running


Leave a Reply

