Kako sem končno spoznal Šarka

No, pa sem si ga končno lahko od blizu pogledal. Našega kosmatinca namreč. Prišli smo iz dolgega hitrega utrujajočega sprehoda in ker sta mami in ati vidla da je Šark dodobra utrujen in umirjen, sta se odločila za naše snidenje. Pa gremo kar lepo po fotkah. Kot mali-mini moj prvi strip😀

Najprej me je od daleč opazoval in se nekako odmikal…

IMG_7275-1

… nato je prišel bližje…

IMG_7266-1

… potem pa ko je videl da ne grizem, se je kar ulegel poleg mene in se vrgel na hrbet… ampak mislim da je tu odigralo glavno vlogo ljubosumje, ker se je nekako vrgel mamici pred noge…

IMG_7271-1

Potem se je moral še pri atiju pocartat, ker ga je strah pomoje, da imata zdaj samo mene rada.

IMG_7304-1

Ampak je videl da je on še vedno njun lubček in mislim da me je sprejel, ker tisti njegov mehek – topli pogled z učki in njegovi uheki ki so bli čiiist dol,… pa nekako je kar puzal okoli mene. Ni bil jezen ali pa da bi lajal. Ja ja, sej sta mami pa ati ful pazila in bila pripravljena če bi bilo kaj,… (v tolažbo babici in dediju, ki se sekirata da ne bi skočil v mene).

IMG_7307-1

Takole me je prišel od blizu pogledat, me je ful vohal😀 Ampak mislim da ne bo problemov, ker ko je bila prijateljica Luna majhna kot jaz je bil tudi fuuuul prijazen in ni nikoli kazal znakov jeze nad njo.

IMG_7295-1

Ko se oglasim da ful uheke gor, ker spuščam njemu neznane zvoke😀

IMG_7315-1

Evo, prijatelja😀 (moj čuvaj)

IMG_7284-1

Se mi že smeje

IMG_7283-1

Hepi femili, sam mamice pa žal ne vidite, ker je snemala in slikala😀 (da lahko z vami zdaj delimo naše spoznavanje)

IMG_7281-1

Ko so me odnesli stran bi šel pa kar z menoj😀 (jiiijej ga bova še biksala midva, ko bom malo zrastel)

IMG_7325-1

Pa še posnetek:

Published in: on maj 17, 2009 at 5:00 am  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/17/kako-sem-koncno-spoznal-sarka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 KomentarjevKomentiraj

  1. jeeee, spoznavanje uspelo…zdej pa Sharka nazaj v CE!!!

    • Ja, na Tkalskooo!
      :-p

      • Muaaaahaaahaaaaa ha ha ha

  2. Iiiii, lepe fotke!
    Ja, saj pravijo, da če je pes prej doma in dobiš potem otroka, so eni psi ful ljubosumni. Če je pa obratno, pa ni problema. Tako da… super, da ga je Šark sprejel.

  3. @AndrejK: dobite, dobite😦 (sicer pa sej sta še dolžna obiska!!!)

    @Daša: ja za prvič je bilo odlično.

  4. iiiiiiiiiiiiii, kak luška stripek😀

    • @MojcaS:😉

  5. Anže, boš videl, dalepih je Šark (pes) najboljši človekov prijatelj. Mu boš lahko povedal vse svoje vragolije, pa jih ne povedal mamici😉 .
    Šark, ti pa še kar dalje lepo pazi nanj🙂 . Pa veliko trenutkov vama želim🙂 .

    • Ja upam da bo Šark še dooolgoooo z nami in z njim🙂

  6. mi smo tole uštimal kar takoj, ko smo domov pršli. Zdej mamo pa takle

    in takle

  7. @Schnuy: ja superca!!! Aja mislim da so obe fotografije enake😉

  8. vraga…toel sem še hotla dat🙂

    sori za dupliranje🙂 ..sam ne pozabit veliko cartat kužata, pa bo kul

    • Haaaa, fuuuu dobra!


Leave a Reply

