Moj odtis

Mojadva sta v trgovini vneto iskala in tudi našla neke (za mene neškodljive) prstne barve, ker je v mojem prvem albumu spominov tudi prostor za odtis moje nogice in rokice. Pa pravita da moramo to hitro zdaj narediti, da ne bosta moji nogica in rokica postali noga in roka😀

No, pa sta me prej dobro nahranila…

(mhm imam čisto nov slinček :D)

IMG_7382… da sem potem bil čisto na miru, da mi je lahko mami odtisnila roko na papir. Ampak sem vseeno malo ponagajal.

Hihihi, ampak je pol vseeno uspelo, no.

IMG_7449

Nogico pa smo poskusili kar med previjanjem, a sem pri prvem poskusu lepo razmazal odtis, tako da smo ponovili in je uspelo.

IMG_7506

Evo, takole zgleda moj končni izdelek. Moja prva slikanica😀

IMG_7507

Moja rokica pa zgleda po vijoličnem ustvarjanju nekako takole: hihihi

IMG_7451(vse je šlo ok dol, samo za nohtki mi nista mogla dobro umiti)

Published in: on maj 19, 2009 at 5:00 am  Oddaj komentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/19/moj-odtis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

