Moj prvi mesec

Ja, res je. Cel mesec je že mimo odkar sem zajokal na svet. In zdajle (ob 21h) ko tole tipkam smo se (pred enim mesecem) v porodni sobi šele spoznavali. Mami, ati in jaz. Vse hudo in boleče je bilo že za nami. Kak je blo pol fino. No in ta moj prvi mesec je minil kot bi mignil.

IMG_7670

Mami in ati pravita vsem da sem zelo priden. Sej sem res, tu pa tam edino mogoče kakšno popoldne malo jokam, ampak to je kakšne pol urce, potem pa je ok. Če me pa tako prdeci bolijo. Sej pol dam pa enga tajga atijevga fajn glasnega dolgega in … jeeeej kakšno olajšanje – vam rečem! Ampak sta mi potem iz lekarne prinesla kumin sirup – kapljice in pa med hranjenjem zdaj pojem veliko manj zraka in so spet mirni dnevi na programu🙂 Spim po 3 ure skupaj, potem se oglasim da dobim zizo in spet spim. Vmes še pa kakšno plenico polulam in pokakam. To je to. Ponoči se zbudim okol 3h in se najem in nazaj zaspim. Z mamico včasih tako na hitro in potiho zrihtama, da se ati sploh zbudi ne.

Mami je čist hepi ko greva dopoldan mal v lajf naokol v Celje, ker ko je bila en dan sama doma z menoj – cel dan noter – je bila čist fertik – bolj zmatrana in slabe volje, kot ponavadi ko se cel dan potepama. Ja, jst vam rečem – ni ona za not sedet. Mora skos okol hodit (in ga srat)😀

Danes sem lep prosim prvič pil iz čisto prave flaške,

IMG_7727

ker smo morali probati če sploh znam, da lahko mami in ati v miru gresta na koncert Lennya Kravitza in bom večerjal pri babici s flaško, ker bo moja ziza daleč daleč tam nekje v Ljubljani. No pa saj samo da dobim mamino mleko. Flaško bom pa mnde že ja obvladal, tak kot se reče. Mala malca za mene😀 Sej si morta mal časa za sebe vzet. Ker sta vedno govorila, da tudi ko bomo trije si bosta še vedno vzela nekaj časa samo zase in se malo razvajala, uživala… Babici in dedija so pa tak tut ful veseli če me le kej dobijo. Ja pa danes so me končno dali v kratke rokave, ker to je pa noro kok mislijo da nas morjo oblačit, zuni pa 30 stopinj sonce hajca, ne!!! A jst pa nej zgorim v tistih vročih majčkah. Joooo, tti odrasli ej!!! Jst bi bil itak raj kr nagec! Vete kooook fajn daleeeeč nese, ko sem slečen :p Hja to se mami jezi (smeji) ko jo zalijem.

Evo ga, tulk o mojem prvem mesecu. Predam se.

IMG_7652-1

(imam se v redu in se bom lepo pustil še naprej vsem lupčkat, gledat, božat, masirat, cartat, ujčkat, previjat, s kremo pacat, oljit, kopat, fotografirat, zibat sprehajat…)

Baj baj do naslednjič.

Published in: on maj 24, 2009 at 5:00 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://easyriderka.wordpress.com/2009/05/24/moj-prvi-mesec/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 KomentarjevKomentiraj

  1. Anže…ti si pravi mali Đek!

    • O hvala, Špela🙂

  2. Anže: sicer malce z zamudo ampak vse naj naj ob tvojem prvem mesecu. Upam, da ne boš imel prevelikih problemov s krčki ter vsemi ostalimi dojenčkasto-otroškimi tegobami!

    Mamici pa želim, da bi bil še naprej tako priden kot do zdaj!

    • Sem že ok s krči, sam dva al en dan je bilo hudo.

  3. Joj, je luštkan🙂 Upam, da dobita dovolj spanca🙂

    • Ej, ful. Tega me je blo vedno strah in sem vedno najprej druge vprašala kako je ponoči. Zaenkrat je idealno!


Leave a Reply

